Здравейте,
Отдавна чета форума и намерих много полезна информация при избора на 4х4 за което благодаря на всички знаещи! Първите въпроси на които не можах да намеря отговор в постовете дотук дойдоха с новата стара джипка – Паджеро 2.8d… EFI. Много ми харесва колата обаче много ми гори – над 20л (до 22л съм засичал пълно до пълно на една и съща колонка) градско при много щадене на газта и над 14л извънградско с икономично каране мах 100км/ч. Изчетох темите за разхода на гориво и мисля че Не можах да намеря човек дето да разбира от тая пуста ГНП- VE ZEXEL във Варна. Всички майстори вдигат рамене. Преди месец се наложи да я закарам на сервиза до зеленчуковата борса, защото не я бях карал известно време и един ден загуби всякаква мощност, едва потегляше, всички симптоми на въздух в системата, слагах прозрачни маркучи, смених горивен филтър но нищо не се получи. Така стигнах до сервиза. Там казаха, че са отваряли помпата и бил клеясал някакъв електромагнит.... колата тръгна, спря да пуши (преди си попушваше при студен мотор и на ряз), но вече не върви така, а беше самолет, разхода се вдигна малко, по трудно пали сутрин-точно като семеринг за смяна, изглежда порцията на горивото е намалена много. Незнам какво да мисля, търсих течове (стори ми се най логично) но не открих. Ето какво друго съм правил по джипката:
• Смяна на моторно масло с пълна синтетика
• Смяна на масло ATF – мобил декстрон 2
• Смяна на въздушен филтър с K&N
• Премахване на EGR, всичко затапено с планки и гарнитури, беше затапен и като я взех, но бях поръчал планките без да знам и го свалих напълно ЕГРто
• Смяна на горивен филтър
Грешки в ECUто няма. Подозрителен шум като от хлабав ремък на високи обороти ама по стържещ (верига лииии???). Скоростомера е засичан с ГПС и е ок.
Ето и малко повече информация за колата:
VIN: V46 4300980, ’96,Дълга база, автоматик, десен волан, климатроник, турбо таймер, турбо бустер-не съм го надул, показва пик от 1 бар и с него или без, в разхода няма разлика. Гуми размер 275/70/16 Pirelli scorpion STR 114h, при оригинално поставяни 265/70/16, оригинални джанти.
Препоръчайте някой който да знае какво прави, а не да гледа в мотора и да ми вика сигурно е проблем с рециркулацията трябва да я видим...пък тя рециркулацията в мазата..
Благодаря ви предварително!
Отдавна чета форума и намерих много полезна информация при избора на 4х4 за което благодаря на всички знаещи! Първите въпроси на които не можах да намеря отговор в постовете дотук дойдоха с новата стара джипка – Паджеро 2.8d… EFI. Много ми харесва колата обаче много ми гори – над 20л (до 22л съм засичал пълно до пълно на една и съща колонка) градско при много щадене на газта и над 14л извънградско с икономично каране мах 100км/ч. Изчетох темите за разхода на гориво и мисля че Не можах да намеря човек дето да разбира от тая пуста ГНП- VE ZEXEL във Варна. Всички майстори вдигат рамене. Преди месец се наложи да я закарам на сервиза до зеленчуковата борса, защото не я бях карал известно време и един ден загуби всякаква мощност, едва потегляше, всички симптоми на въздух в системата, слагах прозрачни маркучи, смених горивен филтър но нищо не се получи. Така стигнах до сервиза. Там казаха, че са отваряли помпата и бил клеясал някакъв електромагнит.... колата тръгна, спря да пуши (преди си попушваше при студен мотор и на ряз), но вече не върви така, а беше самолет, разхода се вдигна малко, по трудно пали сутрин-точно като семеринг за смяна, изглежда порцията на горивото е намалена много. Незнам какво да мисля, търсих течове (стори ми се най логично) но не открих. Ето какво друго съм правил по джипката:
• Смяна на моторно масло с пълна синтетика
• Смяна на масло ATF – мобил декстрон 2
• Смяна на въздушен филтър с K&N
• Премахване на EGR, всичко затапено с планки и гарнитури, беше затапен и като я взех, но бях поръчал планките без да знам и го свалих напълно ЕГРто
• Смяна на горивен филтър
Грешки в ECUто няма. Подозрителен шум като от хлабав ремък на високи обороти ама по стържещ (верига лииии???). Скоростомера е засичан с ГПС и е ок.
Ето и малко повече информация за колата:
VIN: V46 4300980, ’96,Дълга база, автоматик, десен волан, климатроник, турбо таймер, турбо бустер-не съм го надул, показва пик от 1 бар и с него или без, в разхода няма разлика. Гуми размер 275/70/16 Pirelli scorpion STR 114h, при оригинално поставяни 265/70/16, оригинални джанти.
Препоръчайте някой който да знае какво прави, а не да гледа в мотора и да ми вика сигурно е проблем с рециркулацията трябва да я видим...пък тя рециркулацията в мазата..
Благодаря ви предварително!
Коментар