Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Паджеро 2.8d EFI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за Паджеро 2.8d EFI

    Здравейте,

    Отдавна чета форума и намерих много полезна информация при избора на 4х4 за което благодаря на всички знаещи! Първите въпроси на които не можах да намеря отговор в постовете дотук дойдоха с новата стара джипка – Паджеро 2.8d… EFI. Много ми харесва колата обаче много ми гори – над 20л (до 22л съм засичал пълно до пълно на една и съща колонка) градско при много щадене на газта и над 14л извънградско с икономично каране мах 100км/ч. Изчетох темите за разхода на гориво и мисля че Не можах да намеря човек дето да разбира от тая пуста ГНП- VE ZEXEL във Варна. Всички майстори вдигат рамене. Преди месец се наложи да я закарам на сервиза до зеленчуковата борса, защото не я бях карал известно време и един ден загуби всякаква мощност, едва потегляше, всички симптоми на въздух в системата, слагах прозрачни маркучи, смених горивен филтър но нищо не се получи. Така стигнах до сервиза. Там казаха, че са отваряли помпата и бил клеясал някакъв електромагнит.... колата тръгна, спря да пуши (преди си попушваше при студен мотор и на ряз), но вече не върви така, а беше самолет, разхода се вдигна малко, по трудно пали сутрин-точно като семеринг за смяна, изглежда порцията на горивото е намалена много. Незнам какво да мисля, търсих течове (стори ми се най логично) но не открих. Ето какво друго съм правил по джипката:
    • Смяна на моторно масло с пълна синтетика
    • Смяна на масло ATF – мобил декстрон 2
    • Смяна на въздушен филтър с K&N
    • Премахване на EGR, всичко затапено с планки и гарнитури, беше затапен и като я взех, но бях поръчал планките без да знам и го свалих напълно ЕГРто
    • Смяна на горивен филтър
    Грешки в ECUто няма. Подозрителен шум като от хлабав ремък на високи обороти ама по стържещ (верига лииии???). Скоростомера е засичан с ГПС и е ок.

    Ето и малко повече информация за колата:
    VIN: V46 4300980, ’96,Дълга база, автоматик, десен волан, климатроник, турбо таймер, турбо бустер-не съм го надул, показва пик от 1 бар и с него или без, в разхода няма разлика. Гуми размер 275/70/16 Pirelli scorpion STR 114h, при оригинално поставяни 265/70/16, оригинални джанти.

    Препоръчайте някой който да знае какво прави, а не да гледа в мотора и да ми вика сигурно е проблем с рециркулацията трябва да я видим...пък тя рециркулацията в мазата..

    Благодаря ви предварително!

  • #2
    От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

    Добре дошъл, честито за Паджерото и поздравления за перфектния първи пост - точно и подробно.
    Само пиши откъде си, за да те насочи някой. Варна?

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

      От Варна съм, но бих пропътувал някой километър стига да си струва...

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

        Дай снимка на помпата, щото така "VE", пък имала "ЕKU"...

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

          http://core.kz/pajero/4m40-efi.pdf Вместо снимка, това е най изчерпателната информация която успях да намеря в нета.

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

            Защо не я върнеш в сервиза да си я дооправят?
            Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

              Не могат да направят нищо повече там.

              Коментар


              • #8
                От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                Да, с микропроцесорно управление е. Това, че няма грешки говори за мех. проблем, който пък трябва да излезе след проверка на двигателя и системите отговарящи за работата му.
                Ама що не отидеш първо в друг БОШ сервиз за повторна диагнистокика?

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                  Опитах няколко сервиза, все разбиращи уж, не познават ГНПто не искат да се захванат,не било Бош ами било по лиценз на Бош....някаква извънземна тачка ще да е тая моята...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                    Сега видях, че ЕГР- се следи от компа, пък той затапен. И няма грешки!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                      Не, няма грешки, не знам по какъв начин го следи след като няма сензори за това но ако мислиш, че е важен тоя клапан да го връщам?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                        Компютъра следи положениетона егр-а, а той няма да е откачен от ел. веригата.
                        Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                          Първоначално публикуван от skindive Преглед на мнение
                          • Смяна на масло ATF – мобил декстрон 2
                          Здравей и добре дошъл във Форума, и "отбора" на Митсубиши!
                          Малко извън темата, но ми направи впечатление маслото за автоматика, което си сипал. Провери дали за него изрично пише, че е одобрено и става за Митсубиши (трябва да покрива спецификацията SP 2), че масово в сервизите и идея си нямат за тази особеност. Да не пуснеш после и тема за автоматична скоростна кутия!
                          Поздрави и много безаварийни километри!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                            Първоначално публикуван от skindive Преглед на мнение
                            Опитах няколко сервиза, все разбиращи уж, не познават ГНПто не искат да се захванат,не било Бош ами било по лиценз на Бош....някаква извънземна тачка ще да е тая моята...
                            Има го тоя момент. Освен това, тоя вариант Паджеро и двигател с ECU е доста рядък.
                            За ЕГР не знам. Гледам има дроселова клапа на смукателната секция. Да не е като му затапим въздуха от изпускателния колектор, дроселовата клапа да стои затворена?
                            Трябва да се разучи тая система за да е сигурно затапването.
                            Последно редактирано от Аndro 160; 18-05-11, 07:27.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ за Паджеро 2.8d EFI

                              Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                              Компютъра следи положениетона егр-а, а той няма да е откачен от ел. веригата.
                              Как точно го следи, като няма никакви сензори по него(егр-а) и не е закачен за някаква ел. верига?

                              Предположенията не ме интересуват, ако имаш конкретна информация - с удоволствие ще те изслушаме.
                              I get High by going Down

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X