Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане преди покупка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Питане преди покупка на Паджеро

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Мноого ги подмладяваш. Този двигател, за който става дума, тръгва с Паджеро 1 през 1982. Само че 2.3 л.
    Иначе за другото си прав. Много от тези, които го критикуват, не са му на годините даже...
    Аз визирах П2 с този мотор, тъй като доста от П1 са вече извън строя.

    Коментар


    • #32
      От: Питане преди покупка на Паджеро

      Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
      Когато тези "печки" са се появили в далечната 1991 едва ли някой от Вас е мислил дори, че някога ще притежава подобна кола.
      Сега обаче,когато станаха без пари и ги има навсякъде за по 3000лв, вече са ПЕЧКИ,щото не вдигат 200 и ни подминават "батковците"
      Какво очакваме от 100конски сили,които вече са 90? Да теглим лодки, каравани по 3 тона,да качват по 2 куб.дърва, да гори 5/100?

      Изглежда съжалявате ,че ги имате тези коли?!

      Аз съм повече от доволен!
      +1

      Коментар


      • #33
        От: Питане преди покупка на Паджеро

        аз съм си доволен от тракторчето..който иска бърза кола-да си вземе спортна..бил бавен,бил тромав,ама бензина бил по икономичен..да,ама преди 5 години нафтата се намираше на стотинки и тогава въпросът не стоеше така..
        а кой ,каква кола ще кара е въпрос на личен избор-за мен паджерото с 2.5 си е работна кола,за което се оказва идеална..при правилна експлоатация и поддръжка е перфектен автомобил..за други цели -има други коли..и аз искам кола която да вдига 200,да ускорява 0-100 за 5 сек,да мога да направя ком -емине ,да я товаря с по 2 тона,да дърпа каравана с лодка на тавана и да гори 5 /100..ааа, и да струва 2000 лева..да ,ама не ..
        куче или вълк?
        в клетка ,или свободен?
        въпрос на личен избор.
        Вихрен Илиев
        0888249888
        blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
        Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

        Коментар


        • #34
          От: Питане преди покупка на Паджеро

          +1 за 2.5! Въпреки, че съм го ял дървото с главата, все още съм много доволен от моторчето. От друга страна почти всеки стар дизел е в потенциална опасност да има проблеми с главата.
          Y61

          Коментар


          • #35
            От: Питане преди покупка на Паджеро

            Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
            аз съм си доволен от тракторчето..който иска бърза кола-да си вземе спортна..бил бавен,бил тромав,ама бензина бил по икономичен..да,ама преди 5 години нафтата се намираше на стотинки и тогава въпросът не стоеше така..
            а кой ,каква кола ще кара е въпрос на личен избор-за мен паджерото с 2.5 си е работна кола,за което се оказва идеална..при правилна експлоатация и поддръжка е перфектен автомобил..за други цели -има други коли..и аз искам кола която да вдига 200,да ускорява 0-100 за 5 сек,да мога да направя ком -емине ,да я товаря с по 2 тона,да дърпа каравана с лодка на тавана и да гори 5 /100..ааа, и да струва 2000 лева..да ,ама не ..
            Аз не искам да вдига 200. Искам да не увяхва преди тунела на Ихтиман и да се прибирам в аварийната лента, за да не убивам инерцията на настигащите ме тирове. Бензиновият V6 3.0 върви повечко и е с пъти по-безпроблемен. С него дърпам бая голяма лодка и не се оплаква никъде.
            Не казвам, че 2.5 е лош мотор - просто не е за тази кола, особено дълга база, която се кара и по пътя и от която се очаква да мога да отида от София до Пловдив за по-малко от ден, без 120км/ч да е суперекстремизъм. Пък не мисля, че е и толкова икономичен. Исузувият 2.8 ТД върви доста повече и гори 7.5/100 дизел.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #36
              От: Питане преди покупка на Паджеро

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Аз не искам да вдига 200. Искам да не увяхва преди тунела на Ихтиман и да се прибирам в аварийната лента, за да не убивам инерцията на настигащите ме тирове. Бензиновият V6 3.0 върви повечко и е с пъти по-безпроблемен. С него дърпам бая голяма лодка и не се оплаква никъде.
              Не казвам, че 2.5 е лош мотор - просто не е за тази кола, особено дълга база, която се кара и по пътя и от която се очаква да мога да отида от София до Пловдив за по-малко от ден, без 120км/ч да е суперекстремизъм. Пък не мисля, че е и толкова икономичен. Исузувият 2.8 ТД върви доста повече и гори 7.5/100 дизел.
              При цялото ми уважение, нека да не правим генерални изводи. На исузувия 2.8, ако му трупнеш едни 400 кг, за да изравниш масата с тази на късото Паджеро, вероятно ще му трупнеш и разликата в литрите на разхода. А от моя опит с 2.5 (къса база) мога спокойно да твърдя, че със шосейни гуми с фабричен размер, поддържането на 120 по магистрала, независимо от наклона, не е никакъв проблем. С калните 33-ки крейцерската скорост пада на 105-110 (най-вече заради шума и разхода), а при много стръмни и дълги баири (например по околовръстното на Солун) в края се излиза с около 90.
              Така че, освен ако в моя двигател някакси чудотворно не са вкарани едни 20-25 к.с. отгоре, не виждам причина друг, добре поддържан и правилно настроен 2.5, да не може да постигне същото. Разликата в теглото на дълга/къса база е около 10%, съотвено би следвало да очакваме пропорционална разлика във "вървежа" (-) и разхода (+).
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #37
                От: Питане преди покупка на Паджеро

                Моя го знам че е 2.5,ама като знам как върви,и като чета тук,ще се окаже че е 3000 V6,а аз си мисля че карам печка.

                Освен,ако не се окаже,че П-1 дълго,е доста по-леко от П-2!!
                088пет722пет99
                http://www.hydropompi.com/

                Коментар


                • #38
                  От: Питане преди покупка на Паджеро

                  Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
                  Моя го знам че е 2.5,ама като знам как върви,и като чета тук,ще се окаже че е 3000 V6,а аз си мисля че карам печка.

                  Освен,ако не се окаже,че П-1 дълго,е доста по-леко от П-2!!
                  Че е по-леко - по-леко е, ама сега не ми се рови документация да проверявам с колко.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Питане преди покупка на Паджеро

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    Че е по-леко - по-леко е, ама сега не ми се рови документация да проверявам с колко.
                    Аз компенсирам разликата! Така че,колегата ако намери Паджеро с 2.5,и му хареса,хич да не се замисля.
                    088пет722пет99
                    http://www.hydropompi.com/

                    Коментар


                    • #40
                      От: Питане преди покупка на Паджеро

                      Аз също преди да купя Паджерото, много четох и умувах и бях задраскал 2.5 от списъка ми. Но по ирония на съдбата попаднах на много добре поддържан и запазан екземпляр 2.5. Взех го и след близо 2 години и 20к. експлоатация не ми е давал никакви ядове, много съм доволен- само масла, гресиране и каране , но ще ми се наложи да го продавам скоро
                      Последно редактирано от josecuervo; 04-05-11, 20:16.
                      M57D30T1
                      W450

                      Коментар


                      • #41
                        От: Питане преди покупка на Паджеро

                        За 2.5 нямам забележки относно мотора,за морето сас 100–110км/ч с климатик ми даде 8,180л.разход.Проблема ми е само в ЛСД-то,вече не работи,,пробата с вдигането на двете колела и завъртането в едната посока на двете колела е не достатачна проба...вдигането на едно колело само и падането на колата от крика е по добрия вариант" и сега май ще си търся с 100про блокаж.Ако някой има имфо за диф със ракави и цена може да пише.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Питане преди покупка на Паджеро

                          Миналата седмица случайно попаднах в една морга в Драгичево - имаше поне три разкостени Паджера, имаше със сигурност поне един мост, но доста кородирал и не се четеше табелката с предавателното число. Друго, което мернах там - две раздатки СуперСелект, три чифта торсиони - едните не ставаха, а едните бяха усилени, но нямаше как да меря от коя дължина са.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Питане преди покупка на Паджеро

                            Колеги, в Стара Загора има една морга в която основно се разкостват паджерота и има всякакви мостове, с блокажи, подсилени и каквото Ви дойде на акъла. Миналата седмица питах за заден мост за 2,5 дизел с твърд блокаж и ми казаха, че пълния комплект с компресорче и копче е 600 лв. Имат всичко за нашите машини, само за пример миналата седмица имаше над 70бр различни видове задни мостове за паджеро. Намират се малко след входа на града от към кръговото в края на магистралата, незнам как се казва булеварда, телефона на собственика е 0899559565 ... успех
                            www.4x4Trips.bg

                            Коментар


                            • #44
                              От: Питане преди покупка на Паджеро

                              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                              Миналата седмица случайно попаднах в една морга в Драгичево - имаше поне три разкостени Паджера, имаше със сигурност поне един мост, но доста кородирал и не се четеше табелката с предавателното число. Друго, което мернах там - две раздатки СуперСелект, три чифта торсиони - едните не ставаха, а едните бяха усилени, но нямаше как да меря от коя дължина са.
                              Корозия върху диф, освен ако не го я изяла целия до дебелина на вестник, не е особен проблем. Те разкостваните коли по моргите ги разкостват или защото за безнадеждно ударени, или защото са безнадеждно изгнили, или защото на части ще им вземат повече пари. Купувах дифове от едно трилитрово терано 1. МНОГО гнило. Толкова, че амортисьорите почти се няха изпарили, а чашките им отдавна бяха станали на прах. Да, ама и двата диференциала са в отлично здраве, и всички луфтове са им като от завода.

                              За 2.5... имате 4 мотора на P2. Просто опитвате, и преценявате за себе си кой мотор е вашия. Личното ми мнение е че 2 тона джипка със 100 коня мотор към днешна дата е неадекватна история. А то дори и трилитровия не блести с кой-знае какво.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Питане преди покупка на Паджеро

                                Ако някога отново си купувам Паджеро задължително ще е 3.5
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X