Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане преди покупка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питане преди покупка на Паджеро

    Ако се завърти в същата посока значи работи, ако не - неработи. Четох някъде във форума, но възникна спор, че може и да не е така както беше описано, затова попитах. Но сега се сетих, че там пишеше за тест на твърд блокаж при наличие на LSD

    Коментар


    • #17
      От: Питане преди покупка на Паджеро

      Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение
      Ако се завърти в същата посока значи работи, ако не - неработи. Четох някъде във форума, но възникна спор, че може и да не е така както беше описано, затова попитах. Но сега се сетих, че там пишеше за тест на твърд блокаж при наличие на LSD
      Точно така е и понеже тук твърд блокаж не може да има - тестът би показал има ли и горе-долу в какво състояние е LSD-то.

      Коментар


      • #18
        От: Питане преди покупка на Паджеро

        Добре, а защо на паджерото слагат твърд болкаж на тези с ръчни скорости,а тези с автоматиците - LSD?

        Коментар


        • #19
          От: Питане преди покупка на Паджеро

          щот автомата предполага повече ползване по пътя,и софт разходки,а ръчната скоростна кутия -повече гърч
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #20
            От: Питане преди покупка на Паджеро

            Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
            Добре, а защо на паджерото слагат твърд болкаж на тези с ръчни скорости,а тези с автоматиците - LSD?
            Аз такава зависимост не съм забелязал.
            Има и с двата вида скородтни кутии, и с LSD, и с твърд блокаж.
            По-интересното тук, е че при Митсубиши фабрично, при много Паджера в един диференциал заедно "съжителстват" и двата вида блокаж.
            Може да го има и при други марки и модели, но със сигурност е рядкост, докато при Паджерото е по-често срещания вариант!

            Относно офроуд качествата на автомата и ръчната кутия - "спорът" в този форум (и не само тук) е стар почти колкото спорът за яйцето и кокошката и не ми се ще да го подемаме на нов глас и в тази тема!
            За мен автоматика е истинската скоростна кутия и за on, и за offroad!

            П.П. Както и ръчната става за навсякъде - определящ при избора, според мен е само субективният фактор!
            Последно редактирано от radikyokushin; 03-05-11, 08:33.

            Коментар


            • #21
              От: Питане преди покупка на Паджеро

              1+
              Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
              Аз такава зависимост не съм забелязал.
              Има и с двата вида скородтни кутии, и с LSD, и с твърд блокаж.
              По-интересното тук, е че при Митсубиши фабрично, при много Паджера в един диференциал заедно "съжителстват" и двата вида блокаж.
              Може да го има и при други марки и модели, но със сигурност е рядкост, докато при Паджерото е по-често срещания вариант!

              Относно офроуд качествата на автомата и ръчната кутия - "спорът" в този форум (и не само тук) е стар почти колкото спорът за яйцето и кокошката и не ми се ще да го подемаме на нов глас и в тази тема!
              За мен автоматика е истинската скоростна кутия и за on, и за offroad!

              П.П. Както и ръчната става за навсякъде - определящ при избора, според мен е само субективният фактор!
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • #22
                От: Питане преди покупка на Паджеро

                Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
                Добре, а защо на паджерото слагат твърд болкаж на тези с ръчни скорости,а тези с автоматиците - LSD?
                Глупости - моето е автомат с твърд блокаж. Въпрос на комплектация.
                А точно от 2.5 трябва да се БЕГА със страшна сила.
                Всеки ден карам такова. Ускорява до 100км/ч за по-малко от седмица. Главата е консуматив (междувпрочем и на 3.2 DID). Градският Икарус е труднопреодолим съперник нагоре по Цариградско шосе. Икономичността му поне за мен е спорна. V6 3000 с газ ми излиза точно наполовина като разход, спрямо печките.
                А LSD се проверява не като вдигнеш целия мост. Вдигаш едното колело за моста. Потегляш с изключен преден мост. Ако падне от крика значи е ОК.
                А автоматът си става за извън пътя и то отлично. Единственият кусур е невъзможността за палене с бутане.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  От: Питане преди покупка на Паджеро

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  А точно от 2.5 трябва да се БЕГА със страшна сила.
                  Всеки ден карам такова. Ускорява до 100км/ч за по-малко от седмица.

                  Наистина ли

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питане преди покупка на Паджеро

                    Първоначално публикуван от orela Преглед на мнение

                    Наистина ли
                    Двигател с отвратителна динамика.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питане преди покупка на Паджеро

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Двигател с отвратителна динамика.
                      Абе двигателят си е добър!
                      Купето на дългата база му идва малко в повечко, но пак става. Въпрос на стил на каране - все пак не е състезателен автомобил!
                      Относно пукането на глави - това са автомобили на 15-20 години и за това време най-често, никой никога не е правил нищо по двигателя и най-вече по горивната с-ма. Аз пуках глава на моето паджеро и от там като се почна - пълно ревизиране на двигателя барабар с хранителната с-ма (дюзи, помпа). Излязоха един куп проблеми. Дюзите например им беше паднало налягането на 105-6 бара (при нормално 150-60 за този двигател с турбо - 4D56T) - нафтата течеше от тях, като през чучур! Двигателят се беше превърнал буквално в нафтова печка. От там и слабата динамика, високият разход и т.н. Като сложиш и още дузина "дребни" проблемчета, и ето ти един голям - прегрял мотор и спукана глава!
                      Сега защо не е така? Защото всичко си е в норми - стрелката на темп. си стои малко под средата и е като закована при каквато и експлоатация да е колата.
                      Според мен двигателят си е много добър, ако е изправен! Отново остава определящ субективният фактор!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питане преди покупка на Паджеро

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Главата е консуматив (междувпрочем и на 3.2 DID).
                        Ники, на DID-то знаеш много добре, че шофьора натиска газта до ламарина.

                        Според мен всичко си зависи от стила на каране и тежестта на крачето, ако не си нервак и не държиш да се движиш с над 100км/ч. по магистрала, не ти трябва голям мотор.

                        Успех!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питане преди покупка на Паджеро

                          Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                          Ники, на DID-то знаеш много добре, че шофьора натиска газта до ламарина.

                          Според мен всичко си зависи от стила на каране и тежестта на крачето, ако не си нервак и не държиш да се движиш с над 100км/ч. по магистрала, не ти трябва голям мотор.



                          Успех!
                          За чий тогава е кола, която вдига 200?
                          3.2 DID категорично е лека кола и всяка прилика с джип е случайна?
                          Освен това, тази глава е N-тата...
                          Ставаше въпрос за 2.5 - продължавам да твърдя че този двигател е неадекватен за тази кола.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питане преди покупка на Паджеро

                            И аз съм на същото мнение за 2,5, малък е!
                            Последно редактирано от mitko punev; 03-05-11, 17:16. Причина: допълнение

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питане преди покупка на Паджеро

                              Когато тези "печки" са се появили в далечната 1991 едва ли някой от Вас е мислил дори, че някога ще притежава подобна кола.
                              Сега обаче,когато станаха без пари и ги има навсякъде за по 3000лв, вече са ПЕЧКИ,щото не вдигат 200 и ни подминават "батковците"
                              Какво очакваме от 100конски сили,които вече са 90? Да теглим лодки, каравани по 3 тона,да качват по 2 куб.дърва, да гори 5/100?

                              Изглежда съжалявате ,че ги имате тези коли?!

                              Аз съм повече от доволен!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питане преди покупка на Паджеро

                                Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                                Когато тези "печки" са се появили в далечната 1991
                                Мноого ги подмладяваш. Този двигател, за който става дума, тръгва с Паджеро 1 през 1982. Само че 2.3 л.
                                Иначе за другото си прав. Много от тези, които го критикуват, не са му на годините даже...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X