Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за спирачки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за спирачки

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Да, това с кипенето е възможно, но тогава има значение и спирачната течност, ако е стара си кипи от нищото, също и ако е некачествена или неподходяща...
    Чисто нова,подходящия DOT .Първия път щях да се очистя.Кола-Вектра А,смяна на задни накладки(в случая не дискове,а барабани надрани).Завря на пътен възел Бояна.Втория път със същата кола,вече с едно наум,пак след смяна на накладки-същата работа.Пак изненада!Третия път с две наум...и те така до наши дни...Сменям ли накладки,барам си джантите...Същия ефект съм го изпитвал и на Дискавърито,веднъж заради дискове,втория път заради вакуум помпата,която в случая с Пахероса изключвам.
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за спирачки

      Ужас. Тогава какво остава? Смяна и на дискове/барабани? Аз на диското сложих някакви ужасно ефтини и гадни, супер твърди накладки, но подобни проблеми няма, даже течността не съм сменял, а дисковете определено не са 1-ва младост.

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за спирачки

        бат'Марто е прав, но освен това на старите коли в случая паджеро1 от 90г. едва ли някой е сменял спирачна течност камоли профилактика на спирачните апарати. Трябва да се отворят и почистят основно, най-вероятно по буталата вече има язви появяват се точно като се кара с износени накладки и скъсани маншони солта от зимата си взима своето и после педала потъва. Пълна профилактика на спирачната система и си готов, започнал си с помпата, сега направи и апаратите.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за спирачки

          Аз съм чувал - чел ,че спирачната течност се сменя на 2 год.
          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за спирачки

            Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
            Аз съм чувал - чел ,че спирачната течност се сменя на 2 год.
            Максимум, на състезателните коли след всяко състезание нова!

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за спирачки

              Даа, вярно има и спирачни апарати в цялото уравнение, как не се сетих. Най много ядове от тях съм брал. И правят всевъзможни мизерии. Точно както го каза, буталата излизат, раняват се, къста маншони и всичката гума и дори и без теч пак има проблеми. Отделно запичат и изощо създават всевъзможни главоболия, та ако не са пипани определено може да са в основата на загатката...

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за спирачки

                Аз започнах с апаратите, защото единият затягаше. Взех им ремонтни комплекти, разглобих, почистих, смених. Карах известно време. После взех накладките и стана това по-горе. Обезвъздушаване, смяна на течността. После взех ремонтен комплект и за главния спирачен цилиндър. Педалът пак мек. Тогава върнах старите накладки.
                Това с надраните дискове го имам предвид, но не се оправи с времето. Като свалих новите накладки ми направи впечатление, че не са лягали върху диска по цялата си площ, а на петна. Сигурно трябва да мине повече време за да улегнат.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за спирачки

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Аз започнах с апаратите, защото единият затягаше. Взех им ремонтни комплекти, разглобих, почистих, смених. Карах известно време. После взех накладките и стана това по-горе. Обезвъздушаване, смяна на течността. После взех ремонтен комплект и за главния спирачен цилиндър. Педалът пак мек. Тогава върнах старите накладки.
                  Това с надраните дискове го имам предвид, но не се оправи с времето. Като свалих новите накладки ми направи впечатление, че не са лягали върху диска по цялата си площ, а на петна. Сигурно трябва да мине повече време за да улегнат.
                  Ако това е направено остава един много малко вероятен проблем който ми скъса нервите на един ситроен. Спирачния маркуч се раздува без да е спукан. От този случай винаги сменям и маркучи когато има проблем със спирачките. А колко голяма разлика има ако се сложат армираните метални маркучи вместо оригиналните, чак не повярвах.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за спирачки

                    Този проблем ,много често се случва ,маркучите след много време работа отвътре почват да се разпадат и истъняват ,понякога се получава и запушване ,а имам и едно ивеко дейли ,от стари маркучи ми пропадаше педала ,беше мек и хвашташе много долу ...
                    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за спирачки

                      Това за маркучите е логично. Но лошото е, че съм сменил и тях преди около две години. Не се знае на какви съм попаднал де.
                      Въпреки това твърдостта на педала е различна при двата вида накладки. Джипът спира добре, но педалът удря в дъното с новите, както казва и JKS. А това си е недопустимо.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за спирачки

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Това за маркучите е логично. Но лошото е, че съм сменил и тях преди около две години. Не се знае на какви съм попаднал де.
                        Въпреки това твърдостта на педала е различна при двата вида накладки. Джипът спира добре, но педалът удря в дъното с новите, както казва и JKS. А това си е недопустимо.
                        А новите накладки дали вече са паснали по диска? Преди съм имал подобни проблеми при смяна на накладки докато улегнат върху поизносения диск.
                        Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
                        0878226696; 0876927507

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за спирачки

                          Първоначално публикуван от ahead70 Преглед на мнение
                          А новите накладки дали вече са паснали по диска? Преди съм имал подобни проблеми при смяна на накладки докато улегнат върху поизносения диск.
                          Ами дисковете не са надрани, но вярно, че си трябва изчакване да се напаснат. Лошото е, че много време ги чаках и нищо такова не се случи. Накладките са тази марка, на хиляда места по тях пише "Japan"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за спирачки

                            Нищо друго не ми идва в главата, може би са по-твърди и ще отнеме повечко време.
                            Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
                            0878226696; 0876927507

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за спирачки

                              И аз вече не се сещам ,за друго ... спирачки с мнение ...
                              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за спирачки

                                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                                Това за маркучите е логично. Но лошото е, че съм сменил и тях преди около две години. Не се знае на какви съм попаднал де.
                                Въпреки това твърдостта на педала е различна при двата вида накладки. Джипът спира добре, но педалът удря в дъното с новите, както казва и JKS. А това си е недопустимо.
                                Добре де аз не можех да разберем като се напомпа вдигали се педала или си е същия мек до последно
                                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X