Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лампа за блокаж

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лампа за блокаж

    От вчера съм собственик на Паджеро 2, 2.5ТДИ с ръчна кутия,когато си карам само на задно предаване ми мига задния диференциал на таблото,щом вкюча двойното и блокажа лампата светва постоянно,та се чудя това мигане само на при задно предаване нормално ли е,защото си мисля,че в такъв случай не трябва изобщо да свети въпросната лампа.
    Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
    0883 39 72 04

  • #2
    От: Лампа за блокаж

    Не е нормално да мига задния блокаж когато сменяш режимите от лоста. За него си има отделно копче. Свали си таблото и виж "майстора" барал там как е подредил крушките. При мен на задния блокаж беха сложили лампата за едното колело от задния мост, а на ABS-а лампата от другото колело.... Има страшни шедьоври. Таблото му се сваля много лесно. За 5 минути работа. Ето тук имам 3 снимки от старото ми паджеро като му свалях таблото: http://empty-bg.com/upload/tablo/
    GSM: 0898 554713
    Уебсайт: BULEXTREME.com

    Коментар


    • #3
      От: Лампа за блокаж

      Аз днес свалях таблото понеже имах изгоряла крушка,но не видях да има нещо преправяно и не ми се вярва проблема да е в таблото,защото днес му направих един тест на кален баир го оставих да забуксува и въртяха и двете задни гуми при изключени всички режими на двойното предаване и на блокажа а лампата си премигваше.
      А имам и друг въпрос,като вкюча блокажа се чува някакво ''бучене'' откъм диференциала което продължава 2-3 секунди след което престава да бучи,това нормално ли е?
      Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
      0883 39 72 04

      Коментар


      • #4
        От: Лампа за блокаж

        Това с бръмченето е съвсем нормално. Това е моторчето което създава вакума. Дори така се познава, че блокажа работи, но не е нормално да работи без да си натиснал копчето .... Дори ако е бил постоянно включен и си карал по асфалт не е нормално да работи. За таблото това което казвах не е преправяне. При мен лампите за блокажите и колелата на преден и заден мост не са с писти а са с кабели. Просто бяха сложили кабелчетата на различни гнезда. Ако не си пипал копчето за задния блокаж на което пише R/D LOCK не би трябвало да се променя начина по който мига или свети той на таблото. Раздатката ти Super-Select ли е? Най лесния начин да го разбереш е - пише го на таблото
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #5
          От: Лампа за блокаж

          Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
          днес му направих един тест на кален баир го оставих да забуксува и въртяха и двете задни гуми при изключени всички режими на двойното предаване и на блокажа а лампата си премигваше.
          Това означава, че дифът ти не се разблокира. Ако го караш така ще се счупи много скоро. Спирай го в бокса и търси причината. Изобщо примигването на лампата показва проблем, който трябва да се реши бързо, дори и да се окаже нещо дребно.

          Коментар


          • #6
            От: Лампа за блокаж

            Лампите по таблото са с писти затова казвам че там не е преправяно,а раздатката не е Super-Select,все пак мерси за отговорите,а може ли да ме насочите проблема къде да го търся.
            Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
            0883 39 72 04

            Коментар


            • #7
              От: Лампа за блокаж

              Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
              днес му направих един тест на кален баир го оставих да забуксува и въртяха и двете задни гуми при изключени всички режими на двойното предаване и на блокажа
              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Това означава, че дифът ти не се разблокира. Ако го караш така ще се счупи много скоро. Спирай го в бокса и търси причината. Изобщо примигването на лампата показва проблем, който трябва да се реши бързо, дори и да се окаже нещо дребно.
              Възможно е да е с гуми за мъгла и заради ЛСД-то да му въртят и двте гуми. По-добре да го тества на естакада
              Y61

              Коментар


              • #8
                От: Лампа за блокаж

                Когато има заключен диф(независимо дали е заден или среден)съответната лампа на таблото трябва да свети постоянно!Тя мига само докато се извършва съответния блокаж-1,2,3 или 4 сек.Същото е и при предното-зелените лампи мигат докато не се включи предното предаване.При мен например мига лампата на средния диф-и при включен и при изключен.Иначе блокажа включва и изключва!Проверено е!Оказа се,че е прецакан датчика за блокажа,който е боцнат м/у раздатката и купето-едно много удобно за работа място!Така че,провери си съответния датчик,който трябва да е в/у кожуха на задния диф.Що се отнася до боксуването на кал,ако ти работи ЛСД-то,ще боксуват двете колела и без да си включил твърдия блокаж.Миналата година пробвах по подобен начин дали ми работи ЛСД-то(вкарах го в калта и се вързах отзад за един здрав дирек)-въртят и двете гуми.НО ВСЕ ПАК ВИЖ ДАЛИ НЕ Е БЛОКИРАЛ ЗАДНИЯ ДИФ!Вдигни и двете задни колела, изключи от скорост и сложи лоста на задно.Завърти едното колело на ръка.Ако другото се завърти в противоположната посока,дай на контакт и включи задния блокаж.Когато помпата спре да бръмчи виж дали при завъртане на едното колело другото се върти в същата посока.Ако да-значи дифа се е блокирал.Когато изключиш блокажа, завъртиш колелото и другото тръгне в обратната посока значи блокажа изключва.С две думи гледай ситно,щото ремонтите по дифовете обикновенно са свързани с УАУУУ!!!Дано съм бил полезен.

                P.S.Между другото във форума има много хубави теми-поразрови се и почети.Може и сам да стигнеш до решение на проблема.Успех!
                [B]MITSUBISHI PAJERO 2800 GLS [/B]
                [I]Super Select 1995г. дълга база[/I]
                тел.0888718566-Любо

                Коментар


                • #9
                  От: Лампа за блокаж

                  Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
                  Възможно е да е с гуми за мъгла и заради ЛСД-то да му въртят и двте гуми. По-добре да го тества на естакада
                  Напълно подкрепям мнението!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лампа за блокаж

                    Първоначално публикуван от gologlav Преглед на мнение
                    Когато има заключен диф(независимо дали е заден или среден)съответната лампа на таблото трябва да свети постоянно!Тя мига само докато се извършва съответния блокаж-1,2,3 или 4 сек.Същото е и при предното-зелените лампи мигат докато не се включи предното предаване.При мен например мига лампата на средния диф-и при включен и при изключен.Иначе блокажа включва и изключва!Проверено е!Оказа се,че е прецакан датчика за блокажа,който е боцнат м/у раздатката и купето-едно много удобно за работа място!Така че,провери си съответния датчик,който трябва да е в/у кожуха на задния диф.Що се отнася до боксуването на кал,ако ти работи ЛСД-то,ще боксуват двете колела и без да си включил твърдия блокаж.Миналата година пробвах по подобен начин дали ми работи ЛСД-то(вкарах го в калта и се вързах отзад за един здрав дирек)-въртят и двете гуми.НО ВСЕ ПАК ВИЖ ДАЛИ НЕ Е БЛОКИРАЛ ЗАДНИЯ ДИФ!Вдигни и двете задни колела, изключи от скорост и сложи лоста на задно.Завърти едното колело на ръка.Ако другото се завърти в противоположната посока,дай на контакт и включи задния блокаж.Когато помпата спре да бръмчи виж дали при завъртане на едното колело другото се върти в същата посока.Ако да-значи дифа се е блокирал.Когато изключиш блокажа, завъртиш колелото и другото тръгне в обратната посока значи блокажа изключва.С две думи гледай ситно,щото ремонтите по дифовете обикновенно са свързани с УАУУУ!!!Дано съм бил полезен.

                    P.S.Между другото във форума има много хубави теми-поразрови се и почети.Може и сам да стигнеш до решение на проблема.Успех!
                    Нещо не съм много съгласен с тази проверка за твърдия блокаж на дифа.
                    Освен твърдия блокаж, при Паджеро много дифофове са и LSD. Ако е така и при колегата, при такава проверка (каквато препоръчваш) и двете колелета винаги ще се въртят в една и съща посока, т.е. по този начин трудно ще се разбере дали му изключва твърдия блокаж. Просто тестът е малко по-различен.
                    Застопоряваш хубаво с трупчета всички гуми, за да не може да тръгне колата на никъде, вдигаш с крика едното задно колело във въздуха, палиш колата и я оставяш на свободна скорост. После включваш и изключваш блокажа и се опитваш да завъртиш колелото, което е във въздуха с ръце, като съответно при включен блокаж не трябва да можеш въобще да го помръднеш, а при изключен макар и трудно трябва да можеш да го завъртиш и в двете посоки.
                    Иначе за датчика съм съгласен. Аз по-скоро мисля, че там е проблема или някъде по токовете в таблото.
                    Последно редактирано от radikyokushin; 31-03-11, 20:38.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лампа за блокаж

                      Днес качих джипа на една естекада и видях проблема,във въпросния датчик на дифа нали влизат два кабела?тезиа два кабела са се протъркали,разделичих ги и лампата на таблото спря да мига при изключен блокаж,а при включен си свети постоянно,остава утре(понеже днес бързах) да оправя кабелите и да видя къде са опирали за да се протрият та да ги предпазя от ново протриване.Мерси на всички за отговорите.
                      Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                      0883 39 72 04

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лампа за блокаж

                        Здравейте колеги, от няколко дни и аз съм собственик на Мицубиши Паджеро2, 2.8 ТДИ, 1999г.,къса база, със Супер Селект и ръчни скорости. Пиша в тази тема защото при мен има следната ситуация:
                        При включено 4LLc включвам копчето за блокаж на задния диференциал, помпата започва да бръмчи, спира за момент и пак се включва и така включва - изключва, като през това време лампичката за задния диференциал на таблото мига. Всичкото това го правя на място, без да се движи джипа защото не знам какво може да се случи. Като изключа от копчето помпата спира и лампичката спира да мига. Моля за вашите коментари по случая - нормално ли е това и ако не какъв може да е проблема, как да се отстрани и да ми кажете къде се намира помпата и как се стига до нея /бръмченето се чува вляво отзад някъде/. И още нещо да попитам - при положение 2Н ми свети на таблото лампичката само на едното колело - освен изгоряла лампичка възможно ли е да има друг проблем, като неработещ датчик някъде или нещо подобно.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лампа за блокаж

                          Изглежда имаш спукано маркуче някъде, ще трябва да слезеш отдолу.
                          А на втория въпрос - изгоряла лампичка най-вероятно.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лампа за блокаж

                            Колегата вчера ми звъня, но не му бях от полза, аз съм без блокаж. За помпата май четох , че се намира някъде при задната лява гума , ако включиш бутона излез и там търси, по звука би трябвало да я намериш. И аз съм на мнение , че ти се губи налягането от някой маркуч и за това постояно се пробва да вдигне налягане , а крушката ти мига защото не може да зацепи самият блокаж. Потърси от къде ти губи налягане и би трябвало като установиш и отстраниш проблема всичко да се нормализира.

                            Поздрави и честито за придобивката,
                            С.А.
                            0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лампа за блокаж

                              Първоначално публикуван от Petar57 Преглед на мнение
                              Здравейте колеги, от няколко дни и аз съм собственик на Мицубиши Паджеро2, 2.8 ТДИ, 1999г.,къса база, със Супер Селект и ръчни скорости. Пиша в тази тема защото при мен има следната ситуация:
                              При включено 4LLc включвам копчето за блокаж на задния диференциал, помпата започва да бръмчи, спира за момент и пак се включва и така включва - изключва, като през това време лампичката за задния диференциал на таблото мига. Всичкото това го правя на място, без да се движи джипа защото не знам какво може да се случи. Като изключа от копчето помпата спира и лампичката спира да мига. Моля за вашите коментари по случая - нормално ли е това и ако не какъв може да е проблема, как да се отстрани и да ми кажете къде се намира помпата и как се стига до нея /бръмченето се чува вляво отзад някъде/. И още нещо да попитам - при положение 2Н ми свети на таблото лампичката само на едното колело - освен изгоряла лампичка възможно ли е да има друг проблем, като неработещ датчик някъде или нещо подобно.
                              Ха! Честито отново и тук във форума !
                              Пепи, това е казах ти! Губи ти се налягане от някъде и затова непрекъснато се включва компресора и лампата на таблото мига, а не свети постоянно.
                              За лампата на едното задно колело - изгоряла е.
                              Тези дни съм зает, но от понеделник натам звънни, ако искаш да го видим това Паджеро !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X