Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

    Здарвейте колеги,
    Още като купих Pajero-то, минах преден мост и ми казаха, че тампоните на амортисьорите са посмачкани. Не било нещо страшно, можело да се кара така и да се подменят на по-късен етап. Така, така та до днес. Вътре в купето нищо не се чува, но при отворен прозорец и неравности отчетливо чувам дрънчене и трополене отдолу.
    Поразрових се из Нет-а и попрочетох доста за полиуретановите тампони и коментарите са изключително в тяхна полза пред гумените.
    Смятам да направя пролетно обслужване на окачването и ще ми е от полза всеки коментар ако някой вече сменял тампони. Също така евентуално от къде могат да закупят в BG или да поръчвам от вън. Гледах в сайта на PowerFlex /доста ги хвалят/ има различни комплекти Shogun-Pajero%20Mk3.pdf - всичко ли се сменя? Евентуално къде в Пловдив могат да се сменят тампоните?

    Благодаря.
    Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
    Бахти, как се изказах...

  • #2
    От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

    И аз искам да си сменя на моето П2 втулките на носачите с полиуретанови, но тук в Ловеч никой не може да ми достави. Имаше една тема за поръчка но е закрита.
    GSM 0877 08 99 19
    Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

    Коментар


    • #3
      От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

      Това на линка са тампони за Паджеро 3. При двойката нещата изобщо не изглеждат така. Внимавайте какво и откъде поръчвате, че и това е стока, която подлежи на здраво ментосване, особено из e-bay.
      Иначе - аз съм твърд привърженик на твърдото окачване, т.е. за мен полиуретана е едва ли не задължителен, особено с оглед на цената на оригиналните гумени тампони и на качеството на неоригиналните такива.

      П.П. Това от дясно на аватара е изцяло на полиуретан и две години не е мръднало, а е карано само с 32-ки и 33-ки.
      Последно редактирано от stargazer; 25-03-11, 19:47. Причина: П.П.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

        Ако не греша мисля, че беше ваша тема за поръчка на такива тампони. Имате ли още отношения по въпроса?
        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Това на линка са тампони за Паджеро 3. При двойката нещата изобщо не изглеждат така. Внимавайте какво и откъде поръчвате, че и това е стока, която подлежи на здраво ментосване, особено из e-bay.
        Иначе - аз съм твърд привърженик на твърдото окачване, т.е. за мен полиуретана е едва ли не задължителен, особено с оглед на цената на оригиналните гумени тампони и на качеството на неоригиналните такива.

        П.П. Това от дясно на аватара е изцяло на полиуретан и две години не е мръднало, а е карано само с 32-ки и 33-ки.
        GSM 0877 08 99 19
        Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

        Коментар


        • #5
          От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

          "Отношения" имам, но липсва сериозен интерес, който да оправдае доставка в смислен обем. Доставките на единични комплекти не са финансово смислени, а в момента не бих "затворил" поредните около 3000 лв...
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

            Още като купих Pajero-то, минах преден мост и ми казаха, че тампоните на амортисьорите са посмачкани.
            Колега, аз доколкото разбирам имаш проблем с тампоните на амовете (аз също имах преди време, амовете се разхождаха по цялата дължина на долната ос, та даже единия и легло в носача си беше издълбал), но те или се сменят или ги даваш за възстановяване - без особено качество. Нови амове KаYаBа-Japan или TOKIKO-Japan са съответно 67лв. и 63лв. бройката от ЕВРО-07 - може сега леко да са поскъпнали, но надали е огромна разликата ...мах. 5-10лв..
            PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
            Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

            Коментар


            • #7
              От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

              Днес си поиграх точно с долните тампоните на амовете - П2. Експериментирах: на единия монтирах тампон, който ми го продадоха за тампон предназначен за стабилизираща щанга за Фолксваген Джета/беше без втулката и ползвах тази от разбития тампон/, на другия монтирах тампон от Москвич Алеко/долен за амове пак с втулка от разбития/. Джетовия влезе и стана, като че ли е правен за П2, а Москвичовия го резнах по малко и от двете страни. Интересно е кои ще изкара повече.
              MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

              Коментар


              • #8
                От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                Някой ще сподели ли какъв размер са доните тампони на амовета на П2?

                Коментар


                • #9
                  От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                  Здравейте колеги аз карам с такива от лада и ниама никакви проблеми(4лв)

                  Коментар


                  • #10
                    От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                    Първоначално публикуван от a.hristov Преглед на мнение
                    Колега, аз доколкото разбирам имаш проблем с тампоните на амовете (аз също имах преди време, амовете се разхождаха по цялата дължина на долната ос, та даже единия и легло в носача си беше издълбал), но те или се сменят или ги даваш за възстановяване - без особено качество. Нови амове KаYаBа-Japan или TOKIKO-Japan са съответно 67лв. и 63лв. бройката от ЕВРО-07 - може сега леко да са поскъпнали, но надали е огромна разликата ...мах. 5-10лв..
                    Да де и това също. За полиуретановите неща - ясно. Както са писали и колегите, гумените тампони на амовете ми казаха, че можело да се подменят с такива от Мерцедес /най-добре/. Тук искам да попитам след като има за други марки отделно тампони за амортисьори дали има такива конкретно за Pajero? При мен амортисьорите са напълно вред /предни, задни/ - не виждам причина да ги подменям...
                    Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                    Бахти, как се изказах...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                      Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
                      Да де и това също. За полиуретановите неща - ясно. Както са писали и колегите, гумените тампони на амовете ми казаха, че можело да се подменят с такива от Мерцедес /най-добре/. Тук искам да попитам след като има за други марки отделно тампони за амортисьори дали има такива конкретно за Pajero? При мен амортисьорите са напълно вред /предни, задни/ - не виждам причина да ги подменям...
                      Защо не попиташ тук - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=81608 ?
                      Човека е много точен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                        Първоначално публикуван от DimitarNikolov Преглед на мнение
                        Да де и това също. За полиуретановите неща - ясно. Както са писали и колегите, гумените тампони на амовете ми казаха, че можело да се подменят с такива от Мерцедес /най-добре/. Тук искам да попитам след като има за други марки отделно тампони за амортисьори дали има такива конкретно за Pajero? При мен амортисьорите са напълно вред /предни, задни/ - не виждам причина да ги подменям...
                        Аз не съм сигурен доколко са еднакви амовете на P-I и P-II, но ако конструкцията на долния захват е идентична, не виждам как може да бъде подменена "излята гума" в/у метална сърцевина или ако се подмени как ще се фиксира осевото изместване...освен със специализирана техника. Горните тампони съм почти сигурен, че са еднакви, но те са просто едни гумени цилиндърчета, приплескани чрез яка шайба притегната от две гайки. Ако говорим за горните, аз имам МБ, но не мога да сетя къде по него има подобен тип тампони ...ако някой друг знае, нека той да каже.
                        PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
                        Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

                        Коментар


                        • #13
                          От: Полиуретанови втулки/тампони за Pajero II

                          Първоначално публикуван от a.hristov Преглед на мнение
                          Аз не съм сигурен доколко са еднакви амовете на P-I и P-II, но ако конструкцията на долния захват е идентична, .
                          Не са еднакви. На П2 са класически - ухо с дупка така да се каже. На П1 е ужас, колко амове са изхвърлени заради една гумичка...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X