Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресия на двигател4м40

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Компресия на двигател4м40

    Здравейте колеги, притежавам Мицубиши Паджеро 2, с двигател 4м40 2л8 ТД, от декември 2010 се появи проблем при палене сутрин и изкарване на огромно кълбо черен дим. До тук съм сменил разпръсквачи (зексел), подгревни свещи (денсо), но проблема си остана. При премерване на компресия на 1-ви и 4-ти 20, на 2-ри и 3-ти 18. Питането ми е каква трябва да е компресията, защото получавам различни препоръчителни стойности от различните майтори, аз лично клоня към 25-27. И също размера на буталата какъв е 91,1 или е друг. За да търся сегменти че в Мицубиши са ужасно скъпи, също ако може да ме насочите към магазини за части на Мицубиши в София. Също клапаните с хидравлични повдигачи ли са? Благодаря ви предварително за оказаната помощ и съвети. Пламен
    Последно редактирано от mladenov; 23-03-11, 13:57.

  • #2
    От: Компресия на двигател4м40

    Виж тук има за 4М40
    PWJE9086_PAJERO_ABCDE_CHASSIS_11.pdf

    Коментар


    • #3
      От: Компресия на двигател4м40

      Приятел ако не харчи масло си го карай да не се метнеш в некой филм
      Последно редактирано от druje; 23-03-11, 16:45.
      Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

      Коментар


      • #4
        От: Компресия на двигател4м40

        Колега, моля не се изказвайте НЕПОДГОТВЕН!!

        Във приложения по-горе PDF файл е казано: "степен на сгъстяване" - 21, което е нещо много различно от компресията.
        Хайде сега идете ТУК (клик) и вижте при тази степен на сгъстяване каква компресия трябва да има този двигател.

        Разбрахте ли за какво става въпрос???

        А истината е, че този двигател е за ремонт !!!
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          От: Компресия на двигател4м40

          Благодаря колега за полезната таблица, явно е за ремонт, утре ще опитам да установя какво е заминало дали са сегменти или клапани. Решил съм ако са сегменти да взема от мерцедес понеже са с пъти по евтини но пък трябва да разбера размера на буталото, дали някой го знае от вас колеги? Клапаните на този мотор дали са хидравлични?

          Коментар


          • #6
            От: Компресия на двигател4м40

            Наскоро мерих компресия на такова Паджеро. Манометъра ми отчете около 30 на всички цилиндри. В справочниците дават 22,6 мин. - 28,4 макс.
            Това 21 в линка по горе не може да е вярно, тъй като степента на сгъстяване е 1 : 21.
            Освен компресия, свещи и дюзи, затруднено палене може да има от въздух и лоша центровка.
            Там какво е положението?
            Иначе клапаните са с механични повдигачи. Смукателни - 0,20; Изпускателни - 0,30. На студено.
            П.П. Писали сме заедно с Румен.

            Коментар


            • #7
              От: Компресия на двигател4м40

              не е от лоша цетровка, и въздух няма. На студено е почти невъзможно да запали то небяха спрейове и всякакви хитрини но уви не. Утре ще проверя от къде губи компресия и дано не са сегменти че там е лошо и трудно (най вече безбожно скъпо и ако се наложи ще се намерят по размера на буталото, а той колко е?)

              Коментар


              • #8
                От: Компресия на двигател4м40

                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                Колега, моля не се изказвайте НЕПОДГОТВЕН!!

                Във приложения по-горе PDF файл е казано: "степен на сгъстяване" - 21, което е нещо много различно от компресията.
                Хайде сега идете ТУК (клик) и вижте при тази степен на сгъстяване каква компресия трябва да има този двигател.

                Разбрахте ли за какво става въпрос???

                А истината е, че този двигател е за ремонт !!!
                Извинявам се грешката е моя
                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Компресия на двигател4м40

                  Първоначално публикуван от mladenov Преглед на мнение
                  ..................................................... и ако се наложи ще се намерят по размера на буталото, а той колко е?)
                  95 мм. нормално, ..... ако няма вече един рмонт?
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Компресия на двигател4м40

                    95 мм. нормално, ..... ако няма вече един рмонт? Не са ли големи, аз останах с впечатлението от прочетеното че са 91.1 но навсякъде различно. Утре ще се разбере откъде идва проблема. Благодаря за помоща която ми оказвате колеги.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Компресия на двигател4м40

                      Първоначално публикуван от mladenov Преглед на мнение
                      95 мм. нормално, ..... ако няма вече един рмонт? Не са ли големи, аз останах с впечатлението от прочетеното че са 91.1 но навсякъде различно. Утре ще се разбере откъде идва проблема. Благодаря за помоща която ми оказвате колеги.
                      95 мм. са със сигурност!
                      91,1 са на 2,5 TDI (4D56).

                      Коментар


                      • #12
                        От: Компресия на двигател4м40

                        Принципно дизел под 25 компресия е лошо ! Както е казал Аднро клапаните са с механични повдигачи ! Виж да не ти бяга центровката на помпата за паленето ! Моя Галошер палеше и на 2 цилиндъра , неби трябвало проблема с паленето да е от толкова ниска компресия .
                        Лудак

                        Коментар


                        • #13
                          От: Компресия на двигател4м40

                          днес отворих капака на крапаните, но по мое мнение клапаните са хидравлични, и проблема не е от тях. Сега ще търся гарнитура на главата за да мога да сваля и нея и да видя какво е положението там.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Компресия на двигател4м40

                            Колега - даи една снимка да ги видим....но от това че са с хидравлични притискачи не означва директно че не може да е от клапан...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Компресия на двигател4м40

                              Здравейте колеги, след известно закъснение (поради влошени икономическо състояние ) проблема е решен за моя радост се оказа най елементарното гарнитура на глава, която мой приятел намери за скорманата сума от 70лв (в сравнение в балканстар мицубиши е 140лв - кожодери). Сега остана само да събера двигателя. Благодаря на всички колеги които откликнаха на проблема с бързи и корекни съвети и решения.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X