Здравейте колеги, притежавам Мицубиши Паджеро 2, с двигател 4м40 2л8 ТД, от декември 2010 се появи проблем при палене сутрин и изкарване на огромно кълбо черен дим. До тук съм сменил разпръсквачи (зексел), подгревни свещи (денсо), но проблема си остана. При премерване на компресия на 1-ви и 4-ти 20, на 2-ри и 3-ти 18. Питането ми е каква трябва да е компресията, защото получавам различни препоръчителни стойности от различните майтори, аз лично клоня към 25-27. И също размера на буталата какъв е 91,1 или е друг. За да търся сегменти че в Мицубиши са ужасно скъпи, също ако може да ме насочите към магазини за части на Мицубиши в София. Също клапаните с хидравлични повдигачи ли са? Благодаря ви предварително за оказаната помощ и съвети. Пламен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресия на двигател4м40
Свий
X
-
От: Компресия на двигател4м40
Колега, моля не се изказвайте НЕПОДГОТВЕН!!
Във приложения по-горе PDF файл е казано: "степен на сгъстяване" - 21, което е нещо много различно от компресията.
Хайде сега идете ТУК (клик) и вижте при тази степен на сгъстяване каква компресия трябва да има този двигател.
Разбрахте ли за какво става въпрос???
А истината е, че този двигател е за ремонт !!!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Благодаря колега за полезната таблица, явно е за ремонт, утре ще опитам да установя какво е заминало дали са сегменти или клапани. Решил съм ако са сегменти да взема от мерцедес понеже са с пъти по евтини но пък трябва да разбера размера на буталото, дали някой го знае от вас колеги? Клапаните на този мотор дали са хидравлични?
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Наскоро мерих компресия на такова Паджеро. Манометъра ми отчете около 30 на всички цилиндри. В справочниците дават 22,6 мин. - 28,4 макс.
Това 21 в линка по горе не може да е вярно, тъй като степента на сгъстяване е 1 : 21.
Освен компресия, свещи и дюзи, затруднено палене може да има от въздух и лоша центровка.
Там какво е положението?
Иначе клапаните са с механични повдигачи. Смукателни - 0,20; Изпускателни - 0,30. На студено.
П.П. Писали сме заедно с Румен.
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
не е от лоша цетровка, и въздух няма. На студено е почти невъзможно да запали то небяха спрейове и всякакви хитрини но уви не. Утре ще проверя от къде губи компресия и дано не са сегменти че там е лошо и трудно (най вече безбожно скъпо и ако се наложи ще се намерят по размера на буталото, а той колко е?)
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнениеКолега, моля не се изказвайте НЕПОДГОТВЕН!!
Във приложения по-горе PDF файл е казано: "степен на сгъстяване" - 21, което е нещо много различно от компресията.
Хайде сега идете ТУК (клик) и вижте при тази степен на сгъстяване каква компресия трябва да има този двигател.
Разбрахте ли за какво става въпрос???
А истината е, че този двигател е за ремонт !!!Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Първоначално публикуван от mladenov Преглед на мнение..................................................... и ако се наложи ще се намерят по размера на буталото, а той колко е?)Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
95 мм. нормално, ..... ако няма вече един рмонт? Не са ли големи, аз останах с впечатлението от прочетеното че са 91.1 но навсякъде различно. Утре ще се разбере откъде идва проблема. Благодаря за помоща която ми оказвате колеги.
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Първоначално публикуван от mladenov Преглед на мнение95 мм. нормално, ..... ако няма вече един рмонт? Не са ли големи, аз останах с впечатлението от прочетеното че са 91.1 но навсякъде различно. Утре ще се разбере откъде идва проблема. Благодаря за помоща която ми оказвате колеги.
91,1 са на 2,5 TDI (4D56).
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Принципно дизел под 25 компресия е лошо ! Както е казал Аднро клапаните са с механични повдигачи ! Виж да не ти бяга центровката на помпата за паленето ! Моя Галошер палеше и на 2 цилиндъра , неби трябвало проблема с паленето да е от толкова ниска компресия .Лудак
Коментар
-
От: Компресия на двигател4м40
Здравейте колеги, след известно закъснение (поради влошени икономическо състояние ) проблема е решен за моя радост се оказа най елементарното гарнитура на глава, която мой приятел намери за скорманата сума от 70лв (в сравнение в балканстар мицубиши е 140лв - кожодери). Сега остана само да събера двигателя. Благодаря на всички колеги които откликнаха на проблема с бързи и корекни съвети и решения.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар