
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Свий
X
-
Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Здравейте на всички,нуждая се от малко помощ.МИЦУ Л200 2.5 ТДИ АТ Понеже автомата сменя много бавно скоростите към 3000- 3500 оборота и незнам кое от двете жила да затягам или олабвам,едното е за газта а другото на педала но кое,кое е ....?
Тагове: Няма
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Колега ,преди да почнеш да бъзикаш жилата ,смяната зависи и от натискането на педала на гаста ,колкото повече е натиснат толкова при по високи обороти сменя ...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Първоначално публикуван от Жоро Л200 Преглед на мнение... Понеже автомата сменя много бавно скоростите към 3000- 3500 оборота ....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Това се опитвам да разбера, дали е видял, прочел, разбрал от някъд, че колата му сменя предавки в ненормални обороти, или е имал прозрение напук на японската инженерна мисъл, че нещата трябва да се случват друго яче.Зима иде
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Такива обороти на превключване, при този двигател (4D56) са наистина високи. Нормално е превключване при над 3000 об/мин. само при "газ до дупка". Но едва ли човека кара непрекъснато с натиснат "до ламарината педал". Ето как трябва да работи автомата при този двигател:
Ако е натегнато жилото на кикдауна може да доведе до такова повишаване на оборотите на превключване. На долната картинка е показано как трябва да е регулирано:
Моят съвет е преди да почнеш да го "бъзикаш", просто да го откачиш от вилката на помпата, за да не влияе въобще на работата на автомата и да видиш има ли промяна. Ако няма, значи не е от него и няма нужда въобще да се занимаваш с регулировката му!
Друга много вероятна причина за проблема е ниско ниво на маслото в кутията. Провери го!
Проверката става на загрял мотор, с преминаване и задържане за по няколко секунди, на лоста на селектора през всички положения P, R, N, D, 2 и L и тогава гледаш показанията на щеката за маслото от тази и страна, на която пише HOT!
Ако не е и от нивото на маслото може да е от старо масло и да трябва да се смени. Ако сменяш маслото, внимавай какво сипваш (на него изрично трябва да пише, че става за Mitsubishi)! Аз например съм с Valvoline MaxLife ATF-SP. Приемливо е като цена и отговаря по спецификацията си за Mitsubishi. Има разбира се и други, които стават. Ето как става смяната:
Това се сещам засега, ако нищо от това не помогне ще мислим пак! Успех!
П.П. Също така не си отговорил на дядо Владо, имаш ли копче в купето за режимите на автомата. Намира се около скоростния лост (зад него). На него трябва да имаш три положения Hold - Normal - Power. Виж да не си на Power. Всъщност проверките трябва да започнеш именно от това копче, ако го имаш!Последно редактирано от radikyokushin; 08-03-11, 10:08.
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Мерси за съветите,нямам такова копче около скоростния лост.Значи като натисна педала до ламарината скоростите се сменят на 4500 об/мин , ако е натиснат в някво средно полужение сменя на 3200-3500 об/мин маслото е ново-скоро сменено
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Първоначално публикуван от Жоро Л200 Преглед на мнениеМерси за съветите,нямам такова копче около скоростния лост.Значи като натисна педала до ламарината скоростите се сменят на 4500 об/мин , ако е натиснат в някво средно полужение сменя на 3200-3500 об/мин маслото е ново-скоро сменено
Но първо провери останалите неща, за които съм писал - нивото на маслото и жилото на кикдауна!
Засега за друго не се сещам. Дано и на някой друг колега да му хрумне нещо, което да е лесно за проверка при "домашни" условия!
Добре е и да опишеш освен, високите обороти при смяната на предавките нещо друго нередно усеща ли се при работата на автомата. Например превключване с удар, забавено тръгване от място при включване на скорост, какви обороти при каква скорост ти държи, при включване на последната предавка и Lock Up-а и др.
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Моя е бензин 3000 V6 ,не съм карал дизел такъв,но аз мисля че това е нормално ...Като карам моя ,с натиснат педал до средата ги сменя около 3000-3500,до долу ясно е ... а ако искам да ги сменя в по малки обороти ,гаста я натискам към 20% малко по малко от средата ...В пост 2 го казах зависи как и колко натискаш гаста ...
П.П. Но може и да има някакъв проблем ,като си провери колегата ,ще разберемПоследно редактирано от Красимир Гошев; 09-03-11, 19:38.MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеМоя е бензин 3000 V6 ,не съм карал дизел такъв,но аз мисля че това е нормално ...Като карам моя ,с натиснат педал до средата ги сменя около 3000-3500,до долу ясно е ... а ако искам да ги сменя в по малки обороти ,гаста я натискам към 20% малко по малко от средата ...В пост 2 го казах зависи как и колко натискаш гаста ...
П.П. Но може и да има някакъв проблем ,като си провери колегата ,ще разберем
Моето Паджеро е автомат и е с 4D56 и от опит знам, че такива обороти на превключване са високи. И въобще всякаква полемика по въпроса дали е нормално това или не, аз мисля, че е излишна. За справка четири поста по-нагоре има графика, на която производителя на автомобила ясно е показал при какви скорости и при какъв процент натиснат педал на газта - какви са оборотите за смяна на предавките при този двигател. Информацията от тази графика, според мен напълно обезмисля въпроса "нормално ли е или не"!
Съгласен съм, че след 15 - 20 години експлоатация всеки механизъм би излязъл от експлоатационните си норми в някакви граници, но тук говорим за разлика от 1000 об/мин. Някак си не мога да се съглася, че това е нормално.
Поздрави!
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
И аз казах че не съм карал с този двигател ... да те нямат нищо общо разбирасе ... но знаем ли колегата как и колко % натиска педала на гаста ,ако той вземе и покара друг такъв ,и усети разлика ,това е друг въпрос ...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеИ аз казах че не съм карал с този двигател ... да те нямат нищо общо разбирасе ... но знаем ли колегата как и колко % натиска педала на гаста ,ако той вземе и покара друг такъв ,и усети разлика ,това е друг въпрос ...
Поздрави!
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Момчета,като карам с леко натисната газ- примерно с 60 км/ч пущината вдига 3000 об и стои и реве като мечка трябва или да натисна малко или да отпусна педала на газта и тогава минава една на горе,но каква полза от АТ като аз определям кога да смени и как . ПОЗДРАВИ !
Коментар
-
От: Автоматична скоростна кутия-РЕГЛАЖ
Първоначално публикуван от Жоро Л200 Преглед на мнениеМомчета,като карам с леко натисната газ- примерно с 60 км/ч пущината вдига 3000 об и стои и реве като мечка трябва или да натисна малко или да отпусна педала на газта и тогава минава една на горе,но каква полза от АТ като аз определям кога да смени и как . ПОЗДРАВИ !
Откачи жилото на кикдауна (там където е закачено до жилото на газта, на вилката на акселератора на помпата - можеш да се ориентираш от втората картинка на пост #7) и виж дали ще има промяна, че нещо все на там ме тегли че има проблем.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар