Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уред на термометъра

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Уред на термометъра

    Уреда на температурата на Паджерото ми не работи, както и високомера. Може ли някой да ми даде съвет къде да бъзикна за да го оправя.

  • #2
    От: Уред на термометъра

    Двата уреда нямат нищо общо. Алтиметърът даже не е електрически, а барометричен. Ако не работи, не можеш да му помогнеш. А за термометъра, разбутай и почисти изводите на датчиците около изхода на антифриза към радиатора, отгоре на главата. Обикновено причината е лош контакт там.

    Коментар


    • #3
      От: Уред на термометъра

      Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
      Уреда на температурата на Паджерото ми не работи, както и високомера. Може ли някой да ми даде съвет къде да бъзикна за да го оправя.
      Я уточни какво значи "не работи! Както каза Паджеровод алтиметъра няма нищо общо с електриката. За температурата има писано. Прочети. Ето ти начало.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • #4
        От: Уред на термометъра

        Що си мисля , че става въпрос за термометъра за външна и вътрешна температура.
        LZ5ZI qth HASKOVO
        Pajero II GLS 3000 V6

        Коментар


        • #5
          От: Уред на термометъра

          извинявам се че не се доизказах правилно. Да за външна и вътрешна темература става въпрос. уреда само свети и копчето s е влязло навътре. днес смятам да го измъкна да видя за какво става въпрос

          Коментар


          • #6
            От: Уред на термометъра

            http://www.offroad-bulgaria.com/show...EE%EC%EF%E0%F1
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #7
              От: Уред на термометъра

              Копчето "S" и при мен си стои навътре, но си работи. То служи за калибриране на компаса. Относно дисплея и липсата на показания на него мисля, че проблема ти е в студеното време и "прословутите" електролитни кондензатори на средната платка на уреда. Аз имах същия проблем и го реших като ги смених с нови и вече месец - никакъв проблем. За да не описвам всичко виж тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93157

              Коментар


              • #8
                От: Уред на термометъра

                А колегата ivan4o ме е изпреварил с линка.

                Коментар


                • #9
                  От: Уред на термометъра

                  Относно алтиметъра как разбра, че не ти работи?
                  Този уред е комбиниран и показва: атмосферно налягане и надморска височина и не е особено чувствителен.
                  Големи разлики в показанията му могат да се видят при каране през терен с голяма денивелация на пътя. Или когато има рязка промяна на времето и от там в атмосферното налягане. Иначе през относително равен терен или при постоянно време, почти няма да видиш разлики в показанията му.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Уред на термометъра

                    Абе по принцип нищо не разбирам от джипове и дизели. Досега карах БМВ 316 купе бензин и съм го оставил пред блока защото се запалих по джипа. Взех Паджерото преди 15-20 дни и искам да му оправя някои неща които не работят. А за алтиметъра - незнам, той не мърда и реших че не работи. А за копчето гледам го че стои навътре а другото навън и затова. Днес го отворих но нищо не видях. хахаха. Абе ще я побъзикам тая джипка

                    Коментар


                    • #11
                      От: Уред на термометъра

                      Ами ти си от Бургас - ако караш предимно покрай морето, е нормално да няма промени в показанията на алтиметъра - а промяната на барометричното налягане я я хванеш, я не.

                      Като направиш едно изкачване на по-високо място, и ще забележиш промяната на показанията. В това чудо няма нищо, което да се повреди, освен една капачка отзад, като резултата е - изтекла течност от устройството

                      На тоя уред му се казва "инклинометър", и като пуснеш една търсачка, ще откриеш инфо в изобилие.

                      Карай си джипа и точно на тоя уред не му обръщай никакво внимание.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Уред на термометъра

                        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                        Ами ти си от Бургас - ако караш предимно покрай морето, е нормално да няма промени в показанията на алтиметъра - а промяната на барометричното налягане я я хванеш, я не.

                        Като направиш едно изкачване на по-високо място, и ще забележиш промяната на показанията. В това чудо няма нищо, което да се повреди, освен една капачка отзад, като резултата е - изтекла течност от устройството

                        На тоя уред му се казва "инклинометър", и като пуснеш една търсачка, ще откриеш инфо в изобилие.

                        Карай си джипа и точно на тоя уред не му обръщай никакво внимание.
                        Колега все си мисля, че инклинометър се нарича уреда, който е по средата от въпросните три. В него наистина има течност. Той ти показва наклоните на терена, на който е стъпил или, по който се движи автомобила.
                        Но колегата говори за алтиметъра - първия от ляво на дясно. Той е комбиниран уред и отчита по външната неподвижна скала - атмосферното налягане, а по вътрешната, която е подвижна - надморската височина. На този уред също има копче, което се върти и мести точно тази скала - вътрешната, като така се сверява надморската височина, на която се намираш в момента. Най-добре става с GPS, но понеже уреда така или иначе не е много прецизен, резултата е задоволителен и като намериш в интернет височината на района където си в момента(града, в който живееш например).
                        Иначе си прав, че тези уреди не са от най важните, но за всеки е различно...
                        Мен например ме дразни и когато на таблото е изгоряла дори само една крушка.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Уред на термометъра

                          Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
                          Абе по принцип нищо не разбирам от джипове и дизели. Досега карах БМВ 316 купе бензин и съм го оставил пред блока защото се запалих по джипа. Взех Паджерото преди 15-20 дни и искам да му оправя някои неща които не работят. А за алтиметъра - незнам, той не мърда и реших че не работи. А за копчето гледам го че стои навътре а другото навън и затова. Днес го отворих но нищо не видях. хахаха. Абе ще я побъзикам тая джипка
                          Хубав джип си взел, поздрави за избора. С него можеш хем да си правиш леки разходки извън пътя (а с малко пипване тук там - като едни добри гуми например и не чак толкова леки), хем да пътуваш удобно и луксозно на големи разстояния.
                          Едно ще ти кажа няма нещо, което да не можеш да си оправиш по джипа, ако си малко по-сръчен и с безценната помощ на колегите от форума, за която лично аз им благодаря!
                          А на теб много безаварийни. Подържай си джипа добре - гарантирам ти, че ще ти се отплати!
                          Поздрави на всички!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Уред на термометъра

                            Мерси колега!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Уред на термометъра

                              Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                              Колега все си мисля, че инклинометър се нарича уреда, който е по средата от въпросните три. В него наистина има течност. Той ти показва наклоните на терена, на който е стъпил или, по който се движи автомобила.
                              Но колегата говори за алтиметъра - първия от ляво на дясно. Той е комбиниран уред и отчита по външната неподвижна скала - атмосферното налягане, а по вътрешната, която е подвижна - надморската височина. На този уред също има копче, което се върти и мести точно тази скала - вътрешната, като така се сверява надморската височина, на която се намираш в момента. Най-добре става с GPS, но понеже уреда така или иначе не е много прецизен, резултата е задоволителен и като намериш в интернет височината на района където си в момента(града, в който живееш например).
                              Иначе си прав, че тези уреди не са от най важните, но за всеки е различно...
                              Мен например ме дразни и когато на таблото е изгоряла дори само една крушка.
                              Естествено, просто съм си мислел едно, а съм писал друго

                              Моля за извинение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X