От: Помощ Паджеро 2 - Максимална скорост
Явно някой хора не правят разлика между локъп и овърдрайв, но пък дават акъл...
Едното е планетарна предавка на изходния вал на кутията а другото фрикционен елемент в хидротрансформатора който елиминира приплъзването в него при влизане на автомата в установен режим.
Така както е описан, проблемът е вероятно в неправилно регулирано жило на кикдауна.
Ако някой юначен селски момък е ръгал по автомата, вероятно го е натегнал повечко.
На въпросното жило има кримпнат маркер. При натиснат до упор педал на газта, този маркер трябва да се намира на 34 мм от накрайника на жилото.

Ако жилото е наред се проверяват соленоидите.
Превключвател на режимите на автомата имат само дизеловите паджера и при тях няма такъв режим, който да забранява последната предавка.
Явно някой хора не правят разлика между локъп и овърдрайв, но пък дават акъл...

Едното е планетарна предавка на изходния вал на кутията а другото фрикционен елемент в хидротрансформатора който елиминира приплъзването в него при влизане на автомата в установен режим.
Така както е описан, проблемът е вероятно в неправилно регулирано жило на кикдауна.
Ако някой юначен селски момък е ръгал по автомата, вероятно го е натегнал повечко.
На въпросното жило има кримпнат маркер. При натиснат до упор педал на газта, този маркер трябва да се намира на 34 мм от накрайника на жилото.
Ако жилото е наред се проверяват соленоидите.
Превключвател на режимите на автомата имат само дизеловите паджера и при тях няма такъв режим, който да забранява последната предавка.
Коментар