Здравейте колеги, искам мъничко да натегна десния торсион. Принципно знам как трябва да стане, но при мен има и нивомат. Та въпроса ми е- има ли принципна разлика в натягянето на торсиона при това положение. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Натягане на торсиони Паджеро II
Свий
X
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Нивомат?? Най-вероятно имаш регулиране твърдоста на амортисьорите,което въобще не те бърка да си натегнеш торсиона!Изравни си я,без да и се притеснявяш.088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Ами този нивомат също има регулиране на някой от носачите,или само на задния мост! След като натегнеш торсиона,ще видиш дали работи коректно.Ако в момента е много разликата във височината на предницата(ляво-дясно),то би трябвало и сега да има грижи с нивомата!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Работи коректно, първо вдига задния мост, после натяга и торсионите. Просто искам да повдигна десния и да сваля малко левия.Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Колегата каза''Просто искам да повдигна десния и да сваля малко левия.''
А нивомата вдига еднакво и от ляво и от дясно ,и при вдигнато и спуснато положение ,джипа ще си е наклонен ....MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Първоначално публикуван от ahead70 Преглед на мнениеРаботи коректно, първо вдига задния мост, после натяга и торсионите. Просто искам да повдигна десния и да сваля малко левия.
Иначе не е проблем да го направиш както ти харесва. Просто трябва да прецениш с какво разположение на килограмите в колата искаш да се накланя еднакво, на ляв и на десен завой.
Слагаш джипа на абсолютно водоравен под.
Натоварваш го както ти харесва.
Разхлабваш единия болт на биалетата.
И бъзикаш торсионите докато болта остане без напрежение.
После можеш да направиш едно контролно замерване от центъра на джантата до калника.
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеВ заводски вид, торсиона от страната на водача е по-натегнат. Това е така защото в по-голяма част от времето, автомобила се движи с баласт само зад волана. Задната пружина от страната на водача също трябва да е малко по-дълга.
Иначе не е проблем да го направиш както ти харесва. Просто трябва да прецениш с какво разположение на килограмите в колата искаш да се накланя еднакво, на ляв и на десен завой.
Слагаш джипа на абсолютно водоравен под.
Натоварваш го както ти харесва.
Разхлабваш единия болт на биалетата.
И бъзикаш торсионите докато болта остане без напрежение.
После можеш да направиш едно контролно замерване от центъра на джантата до калника.Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеИмай в предвид че и пружините и торсионите реагират на промените с известно забавяне, заради тампоните по окачването. Горе долу един ден им трябва за да "олегнат".Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
0878226696; 0876927507
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Моите на тойотата ги натегнах почти докраи защото лифтирах задницата с двоини прУжини, стана супер на вид, но стана много кораво окачването, в гората ми разби бъбрацитетака, че не препоръчвам такъв вид лифт.
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
Колега, аз имам същото паджеро и същия проблем.
Правих доста опити за изравняване, но се оказа, че единия турсион е по уморен и затова се получава това изкривяване. Сега съм на фаза да ги заменя с малко по спортни. Но смятам, че трябва да пробваш, при теб може и да не е толкова скапано положението.
От цялата игра разбрах няколко неща - регулирането не пречи на възглавниците, препоръчва се да го направиш там където правят стенд, стъпало на подвижни чиний за да избегнеш вторичните донамествания. Направи го първо при напомпени възглавници за да наблюдаваш дали му остава ход при натягането за да не си скапеш възглавниците. По точно следи докато натягаш дали упират носачите в тампоните. След което го свали на ниско положение и го провери отново. Ако отидеш да го правиш направо на стенда ще може да си провериш всичко на един път.
PS
Имаш уникална екстра ... наслаждавай и се
можеш когато не ти е нужна височина да си имаш комфортното возене, което се губи при натегнати турсиони и когато се наложи да си ги натегнеш като го повдигнеш с едно натискане на копчетоwww.4x4Trips.bg
Коментар
-
От: Натягане на торсиони Паджеро II
оффтипик..колега лесов да попитам ,случайно да стреляш с ПЦП и да зареждаш въздух от Тошко ?? или бъркам паджеротокуче или вълк?
в клетка ,или свободен?
въпрос на личен избор.
Вихрен Илиев
0888249888
blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар