Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с едно нестандартно Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с едно нестандартно Паджеро

    Здравейте колеги,
    имам Паджеро 2 2.4 бензин. Преди седмица ме удариха и се оказа, че трябва да сменям целия задн мост. И ето тук е проблема! Моето Паджеро отзад е на ресьори и незнам какъв мост да търся. До колкото съм запознат на ресьори са единиците. Ако има някой запознат ще бъда благодарен дами помогне.

  • #2
    От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

    Добре де. Дай поне година или най-добре ВИН. Задния мост си е заден мост, но можеш да си ползваш диференциала поне.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

      Годината 1992 . Какаво е ВИН ?

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

        Номера на рамата. Трябва да е отзад вдясно на рамата, над задния мост.
        Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
        0878226696; 0876927507

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

          Първоначално публикуван от ahead70 Преглед на мнение
          Номера на рамата. Трябва да е отзад вдясно на рамата, над задния мост.
          В талона се чете по-лесно
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

            Номера на рамата е : JMB0NV260NJ460569

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

              Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
              В талона се чете по-лесно
              Вярно, изобщо не ми дойде в акъла)
              Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
              0878226696; 0876927507

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                По рама при мен нищо не излиза. Само на едно място излиза че автомобилът се е родил като 2.8 дизел (не твърдя, че съм много прав).
                " номер кузова: JMB0NV260NJ460569
                модель: PAJERO,MONTERO (L00/V00#) 30Q
                модификация: V26W 2800 D-TURBO SHORT WAGON GLS (METAL/WIDE/S.SELECT),5FM/T GERMANY
                КП: МКПП GNXGL6 руль: слева
                "
                Лошо. Някой е приспособявал нещо. Гледай по самия мост за номер, също и по диференциала.
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                  А на моста какво му е? Не може ли да се ремонтира? Качи някоя снимка!
                  диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                    До сега съм срещал само едно П2 на ресьори отзад и беше дълга база бяло на цвят, което ме наведе на мисълта че може да е фабрично така поръчка за KFOR. Така преди време имаше на пазара тук едни 4Runner-и с 3.0д мотор от Косово, а този мотор официално не се слагаше на коли с ляв волан и те са били специална поръчка от НАТО. Предполагам че случая с Паджерото на колегата е аналогичен.
                    M57D30T1
                    W450

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                      Да така е , джипа е бял дълга база и е правен за KFOR . Питането е от кой модел са взели мост . Не вярвам да са правили специално за това .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                        Първоначално публикуван от linkatael Преглед на мнение
                        Да така е , джипа е бял дълга база и е правен за KFOR . Питането е от кой модел са взели мост . Не вярвам да са правили специално за това .
                        А ние от къде да знаем от кой модел са взели мост!?
                        Казваш на ресьори е. Значи търсиш мост от Паджеро 1 на ресьори. После гледаш да е същата междуколесна и междуресьорна широчина. Гледаш размера на диференциала и предавателното число да е същото.
                        АБС, блокаж има ли?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                          На Паджеро 1 мисля че задния мост е по тесен. Колега сложи някоя снимка на задното окачване че ми стана интересно. В момента имам Паджеро 1 ако си от София ела да сравняваш.
                          Николай Георгиев 0+
                          тел.0887357722

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                            Може да има и други проблеми, освен размерите. При П1 спирачките отзад са барабанни, съответно наляганията в хидравликата им е различна, предавателни отношения на дифовете...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с едно нестандартно Паджеро

                              В момента джипа е в сервиз, няма как да го снимам. Отзад е на барабани. Нямя ABS и блокажи. При първа възможност ще го снимам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X