Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

    Здравейте! Някой разглобявал ли е кормилна кутия- от известно време наблюдавам теч от семеринга, отдолу откъм хебела. Възможно ли е да се смени на място, като се смъкне само хебела, или трябва да се разглоби цялата кутия?
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

  • #2
    От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

    Е на руски е, ама може да помогне.
    37-1.pdf
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • #3
      От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

      Да, и още нещо на руски
      http://www.pajero4x4.ru/faq/gur/

      Коментар


      • #4
        От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

        Инфото, което сте дали със сигурност е полезно, ама за мене е само картинки и нЕкви букви между тях.
        Въпросът ми е: когато течът е само от долната страна(т.е. откъм хебела), може ли да се смени семеринга и уплътнението(позиция 1 от картинката) без да се разфасова цялата кутия
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pajero-steer.jpg
Прегледи:1
Размер:173.5 КБ
ID:5250639
        Y61

        Коментар


        • #5
          От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

          Колега, аз имах същия проблем със секторната на едно чероки, но направихме грешката и я отворихме- благодарение на което сега си търся нова секторна кутия.... Та ако ще го правиш сам това - много внимавай и в никакъв случай не отваряй секторната, пробвай ако стане само с махане на хебела и зегерката която държи семеринга, но ако не става така- потърси професионалисти.
          I'm not Lost, I'm Discovering !

          088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

          Коментар


          • #6
            От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
            Колега, аз имах същия проблем със секторната на едно чероки, но направихме грешката и я отворихме- благодарение на което сега си търся нова секторна кутия.... Та ако ще го правиш сам това - много внимавай и в никакъв случай не отваряй секторната, пробвай ако стане само с махане на хебела и зегерката която държи семеринга, но ако не става така- потърси професионалисти.
            Аз точно твоята тема четох, затова питам дали има нещо по специфично, щото от руския линк нищо не разбрах, а гледам, че има бая изписано. Семеринга е ясен, мисля, че като сваля хебела ще мога да го сменя. Само не ми е ясно другото уплътнение дали ще може да се подмени без да се отваря кутията
            Y61

            Коментар


            • #7
              От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

              то има 1 вариант да разбереш - махаш хебела, махаш семеринга и гледаш на вътре има ли достъп до позиция 1 от схемата, макар че така като я гледам тая схема май няма да има достъп до него. Бележи си хебела и оста преди да го извадиш, че при монтажа да не го объркаш. Хебела поне при мен излезе много трудно и не знам дали ще успееш да го направиш всичкото това без да махнеш секторната от колата. И все пак най добрия вариант си остава рециклиране при правилните хора. Ако мога да съм ти полезен с още нещо - пиши.
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #8
                От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                Начинът е да пробваш само със семеринга. Ако продължи теча, означава, че има износване, което води до радиално изместване на изходния вал на кутията при въртене на волана . Това изместване семерингът може да го обира до определени граници и после колкото и да го сменяваш няма полза. Иска си ремонт/смяна.

                Коментар


                • #9
                  От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Начинът е да пробваш само със семеринга. Ако продължи теча, означава, че има износване, което води до радиално изместване на изходния вал на кутията при въртене на волана . Това изместване семерингът може да го обира до определени граници и после колкото и да го сменяваш няма полза. Иска си ремонт/смяна.
                  Този опит го правих и резултата бе 1 месец без теч. Проверих за хлабини няма. Като гледам устройството и ползваните уплътнения мисля, че семеринга е по-скоро за предпазване от външни боклуци/затова оригинално е монтиран с пружинката навънка/ ,а вътрешния е за високото налягане. Такива се ползват и в хидравличните цилиндри по трактори, багери и др., даже в спирачните цилиндърчета са със същия профил. Истината е смяна и на двете при положение, че в оста няма хлабина, което пък лесно се проверява. Поздрави.
                  MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                    Много труден за намиране тоя семеринг. Изкарах размери от нета 35х46.2х8, но и по тях нищо не намерих. Може ли някой да потвърди размера
                    Y61

                    Коментар


                    • #11
                      От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                      Колега имащ същият проблем,търси по магазините и неможа да намери.
                      Поръча си от Ратола.Около 40лв.мисля,че плати за комплекта.Сваля кутията.Смени си я самичак и няма проблеми.
                      ТЕЛ:0886301378

                      Коментар


                      • #12
                        От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                        Мисля да пробвам да избия хебела и да сменя семеринката на място- в противен случай ще си отворя рана на ... така че по-добре да доливам и да карам...
                        На сърбела майката му е чесането.
                        Борислав Борисов Русе О885 О37815

                        Коментар


                        • #13
                          От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                          успех.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Теч от кормилна кутия на PAJERO '95

                            Паджерото какво точно е?
                            Различни са кутиите на 3,0 и 2,5 срещу 3,5 и 2,8.
                            Имам кутия за която става за първите.На "промоция".
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #15
                              Паджерото е 2.5 Турбодизел. Какво значи ''промоция'' ?

                              А някой знае ли дали са същите като на Паджеро1 '88 ? Защото имам едно такова за донор...
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-02-11, 20:36.
                              На сърбела майката му е чесането.
                              Борислав Борисов Русе О885 О37815

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X