Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

    Здравейте колеги, моля за помощ за Паджеро 2.8 тди Winter lift 97 g.

    Проблемите започнаха от две седмици-над 2000 оборота не може да мине и прекъсва. Отидох на масйстор и се оказа, че нафтата е гадна - смени горивния филтър и базата за него, че нещо била счупена. Взех го и работеше, но на другия ден проблем отново, като е по -2 градуса не работи и така стигнах до втори майстор, пак нов филтър един ден работи на следващия пак не, сипвах добавки бензин не и не. Днес си свалих филтъра сам и ми се струва, че проблема е от сменената база. Трябва ли да има подгряване на филтъра, защото зад филтъра има две букси едната е за датчика на капачката,а другата е празна? Моля ако може някой да ми покаже снимка или схема на базата и филтъра или да ми каже къде ги има в форума.

  • #2
    От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

    Щом си със Уинтър лифт трябва да имаш подгряване на филтъра. А каква е тази база за филтъра, че съм малко невежа?

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

      Ами не знам да ли точно се нарича база, това е мястото кадето се навива филтъра, където са тръбичките за нафтата.

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

        Трябва да направиш теста с прозрачните маркучи за въздух в горивото. Ако няма, същите маркучи в тубичка с нафта при двигателя, за да отхвърлиш проблеми по горивопроводите и резервоара. Ако пак не ще, остава ГНП-то.
        А това на филтъра сигурно е нагревател, но и без него може, ние другите нали така караме.

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

          Една стара история с едно мое дизелово Волво с помпа "Лукас" (не че е от значение марката на помпата в този случай): та значи имах леко овлажняване от нафта около пластмасовата набивка на ел.магнитния клапан за горивото на помпата, стичайки и изпарявайки се от топлия мотор, вентилацията ми я набиваше в кокпита и на мен ми течаха сълзи.
          Отидох при мой майстор и той ми смени само шапката на клапана и теча спря ...но за моя голяма изненада след известно каране установих, че при рязко ускорение и опит за надвишаване на 3000-3100 оборота, мотора заглъхваше и правеше опит да изгасне, независимо че е на вкл. предавка.
          Какви ли не теории изслушах от моя майстор - то не бе вакум в резервоара, то задръстен филтър, то напукани горивопроводи, то "шибан" въздух в "шибаната" помпа и т.н., но факт че тези неща не са били проблем преди това, докато едно младо момченце работещо при него не махна "новата" шапка на клапана и о-о-о чудо - боклучка вътре пречеше на буталцето да се отвори до край и ето го недостига на гориво.
          Идеята ми е че може от затлачения ти филтър да е изпаднала няк`ва гняс и да блокира частично клапана, като се стопли просто гнястта да отпуска и проблема да изчезва.
          п.п.
          Докато Волво-то не можеше да вдига над 3000 оборота разхода му в града беше 5/100, после пак си стана 7,5-8/100.
          PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
          Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

            petre_pitbul,

            Провери дали нямаш боклуци в резервоара. Сложи едно прозрачно хартиено или мрежесто филтърче преди големия филтър (м/у филтъра и резервоара) и гледай дали ще се задръсти.
            Ние сменихме 2 филтъра докато накрая свалихме целия резервоар. Беше пълен с плътна, черна материя.

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

              Провери като отвиеш щуцера на ГНП - то за цедка във помпата.На галопера ми беше запушена и от 2500 оборота не искаше да вдига повече.

              Коментар


              • #8
                От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

                Първоначално публикуван от kole Преглед на мнение
                Провери като отвиеш щуцера на ГНП - то за цедка във помпата.На галопера ми беше запушена и от 2500 оборота не искаше да вдига повече.

                Темата е от лани.

                Коментар


                • #9
                  От: Помощ за Паджеро 2.8- не може да се форсира на 2000 оборота

                  Ето една Тема, дето не е от лани. Ама това дето се каза по-горе да сложиш прозрачно филтърче преди основния филтър е добра идея. Пробвай и дали леко върви горивото от резервоара към филтъра (през маркуча свален преди филтъра), както и от помпата към резервоара. Това може и с по-дълъг маркуч и с уста. Като пробваш да дръпнеш гориво, след това и духни обратно към резервоара (това, ако има нещо механично да запушва). Ако има проблем в резервоара, съвсем лесно се вади сондата (на 6 гайки е). Ако мислиш, че проблема е в базата на филтъра (лично аз се съмнявам да е там проблема), пробвай как върви горивото, като всмукнеш през изхода на филтъра.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X