Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вакуумчето от ЕГР клапана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вакуумчето от ЕГР клапана

    Здравейте колеги
    Имам Паджеро 2.5 тди дълга база двигател 4д56.
    Сваляхме глава и забравих да запомня вакуум маркуча който излиза от клапана на егр къде точно
    отива -на горния изход или на долния.Там има две вакуумчета които са върху главата и е възможно да съм им сменил местата.Ще има ли проблем в работата на двигателя ако съм им разменил местата.

  • #2
    От: Вакуумчето от ЕГР клапана

    Те са обозначени в синьо и жълто. Както клапаните, така и маркучите, зачистете ги и им вижте маркировката, не можеш да се объркат!
    И да, не би работил като хората диференциалът, според мен, не съм 100% сигурен. Най-добре ги оправете, няма да ви отнеме повече от 10 минути!

    Коментар


    • #3
      От: Вакуумчето от ЕГР клапана

      Първоначално публикуван от Joint022 Преглед на мнение
      Те са обозначени в синьо и жълто. Както клапаните, така и маркучите, зачистете ги и им вижте маркировката, не можеш да се объркат!
      И да, не би работил като хората диференциалът, според мен, не съм 100% сигурен. Най-добре ги оправете, няма да ви отнеме повече от 10 минути!
      Хора, четете преди да пишете!! Къде забъркахте диференциал с ЕГР клапан
      (Тия с жълтото и синьото и те не управляват никакъв диференциал, а вакуумния съединител на полуоската.)
      При мен вакуумните тръбички върху капака на клапаните вървят една до друга и завиват към десния калник. Маркучето на ЕГР-а е закачено на тази, която след завоя остава по-назад, съответно по-близо до самия ЕГР. Май няма значение ако са разменени местата на маркучите точно на тези две тръбички, понеже те тръгват от един и същ разпределител.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: Вакуумчето от ЕГР клапана

        Мислих, че става на въпрос за това: http://www.flickr.com/photos/8320642...7623467647243/
        Моя грешка!

        Коментар


        • #5
          От: Вакуумчето от ЕГР клапана

          ами поне на моето,тръбичките са с различна дължина,маркучите също-по късия маркуч към по дългата тръбичка и обратно
          куче или вълк?
          в клетка ,или свободен?
          въпрос на личен избор.
          Вихрен Илиев
          0888249888
          blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
          Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #6
            От: Вакуумчето от ЕГР клапана

            Благодаря ви за отговорите.
            Моите маркучи са почти с еднаква дължина и еднакви цветове.
            Интересува маркучлето ,което излиза от егр клапана на
            кой от изходите на датчика отива на горния или долния .
            Ако съм ги объркал ще се появи ли някакъв проблем?

            Коментар


            • #7
              От: Вакуумчето от ЕГР клапана

              Я снимай, че нещо не са ясни нещата. ЕГР-а не е закачен към датчик, освен ако Паджерото не е от късната серия 2001-2002 (Паджеро Класик), което вече е с електронна помпа и 115 к.с.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                Колега stargazer
                Открих едно твое мнение ,което се надявам ще е много полезно е и за мен .

                За EGR клапата на Паджеро 2. Що е то?
                stargazer20-03-09, 07:33
                Само за сведение можеш да погледнеш развръзката на тази тема:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=49811
                Симптомите са много подобни на твоите...

                Иначе, наистина провери дали маркучтета са правилно свързани - да не би някой да е объркал нещо при предишно разглобяване. Само една хипотеза:
                - Ако са разменени маркучите на ЕГР и актуатора на уейстгейта ще се получи следното:
                1. Уейстгейта няма да работи, турбината ще качва високо налягане и ще отваря предпазния клапан, от което следва рязка загуба на тяга в определен момент.
                2. Едновременно с това, високото налягане ще постъпва и в ЕГР и ако мембраната му е вече пробита, ще преминава в изпускателния колектор, откъдето се получава това, което са ти казали - повишено налягане на отработените газове.

                Откачи маркуча от ЕГР и като подаваш газ го затапи с пръст да видиш дали смуче или духа. Ако смуче - търси причината другаде. Ако духа - провери по същия начин и маркуча на актуатора и, ако той пък смуче - тогава значи са разменени. Свържи ги както трябва и би трябвало нещата да си дойдат на мястото, освен ако междувременно не са настъпили други увреждания.

                Коментар


                • #9
                  От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                  Така де, ама затова ти казвам да снимаш. Тия маркучи, за които говоря в този пост отиват на съвсем различни места - този от ЕГР-а е закачен към вакуумните тръбички на капака на клапаните, а този от актуатора - на един от изводите на турбината. ЕГР-ското маркуче е гладко, а това на актуатора - с текстилна обвивка.
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                    Ако са разменени маркучите,двигателя при ускорение във високи обороти ще прекъсва(предърпва).
                    Място за притеснение няма.Разменяш ги и готово.
                    ТЕЛ:0886301378

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      Така де, ама затова ти казвам да снимаш. Тия маркучи, за които говоря в този пост отиват на съвсем различни места - този от ЕГР-а е закачен към вакуумните тръбички на капака на клапаните, а този от актуатора - на един от изводите на турбината. ЕГР-ското маркуче е гладко, а това на актуатора - с текстилна обвивка.
                      Нямам възможност за снимка. Точно за тези маркучлета на вакуумните тръбички на капака на клапаните питам.
                      Те са две и се притеснявам да не съм им разменил местата защото са еднакъв цвят и дължина и отиват почти на едно и също място.
                      Колегата Кралев пише ,че ако са разменени ще има прекъсване на двигателя.
                      При мен няма такъв проблем и се надявам ,че случайно са поставени както трябва

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                        Колега колко струват тези дтчици за вакума и къде мога да ги намеря? Благодарство предварително

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                          Търси в моргите или специализираните магазини .
                          Цената не знам

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вакуумчето от ЕГР клапана

                            Препоръка -просто пресен случаи . За радост на потребителите в Бг - меренето на изходните газове е пълен локум в БГ.
                            Препоръчвам да ре разкара ЕГР изцяло - това е единствено с цел да се повиши ЕВРО класа на колата (класа за изгорели газове) в съответствие с които в редица западни страни се плаща и данък Евро 1 -наи дебело,ЕВРО2 ,по тънко,ЕВРО 3 -по тънко и т.н
                            В Бг на никои не му дреме за това .
                            Дори ЕГР да работи като хората -част от оизгорелите газове се връщат обратно в смукателните тръби - вътре с времето се натупва много яка мрасотия,кал,кирпич и каквото може да се сети човек ,а ако пък недаи си боже заседне клапана- тогава накирпичването е още по яко.

                            Наскоро видях един Нисан Патрул с заседнал клапан -за 2 седмици и вътре в тръбите беше черно кат комин.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X