Обява

Свий
Няма добавени обяви.

3.2 did защо чупи бутало?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 3.2 did защо чупи бутало?

    Колеги, защо така се получава с този мотор. Аз лично имам такова и го купих със счупено бутало на втори цилиндар, не можах да намеря причината. Дюзите бяха добре, вече 6000км. го карам, никакви проблеми. А днес на един приятел има същия проблем. Ако имате някакви предположения? Сега го разглобявам. Мисля, че ще бъде полезно на всички
    Последно редактирано от Паджеровод; 11-01-11, 20:44.

  • #2
    От: 3.2 did защо чупи бутало?

    Интересно. Къде го чупи? Снимка можеш ли да покажеш?

    Коментар


    • #3
      От: 3.2 did защо чупи бутало?

      Само бутало ли имаше счупено и къде?
      По буталният болт имаше ли нараняване?
      ТЕЛ:0886301378

      Коментар


      • #4
        Чупиго по челото кадето се завихря горивната смес, снимки и на двете бутала от различни пайерота са по едии същи начин са шчупени.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S1010010.jpg
Прегледи:2
Размер:90.9 КБ
ID:5242757 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:S1010011.jpg
Прегледи:2
Размер:82.2 КБ
ID:5242756

        Това са буталата. Снимките са малко зле ама мисля че, се вижда къде са счупени.
        Едното е по счупено, защото е карано след като е счупено.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-01-11, 19:52.

        Коментар


        • #5
          От: 3.2 did защо чупи бутало?

          Като гледам има зарези за клапаните - това означава ли че не среща клапаните с буталото?

          Коментар


          • #6
            От: 3.2 did защо чупи бутало?

            Малко са мътни снимките, та - счупено ли е или направо срязано ?

            Повечето модерни дизели впръскват горивото при такива зверски налягания, че ако блокира дюзата в "пръскащо" положение може да среже буталото като стой та гледай.

            И като цяло - при модерните дизели проблеми с инжекторите често водят до проблеми с буталата.
            Последно редактирано от Goblin; 13-01-11, 20:07.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              Да не ги среща просто има дупка около 5мм в буталото (бяга копресията) иначе е здраво.

              Дюзите са проверени помпаджията кАза, че са добре и при двата мотора.
              Даже при моя беше на 2 цилиндар (по здравото бутало)а по- лошата дюза беше на 3 цилиндЪр.
              А при сегашния мотор са добре всиЧките.
              От колеги сЪм чувал че им било редовен номер, но малко несериозно ми звучи.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-01-11, 20:21.

              Коментар


              • #8
                От: 3.2 did защо чупи бутало?

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Повечето модерни дизели впръскват горивото при такива зверски налягания, че ако блокира дюзата в "пръскащо" положение може да среже буталото като стой та гледай.
                .
                В случая, този двигател не е комън рейл и помпата (електронно ГНП) си бута на порции. И с около десет пъти по-ниско налягане.
                Първоначално публикуван от getano Преглед на мнение
                Да не ги среща просто има дупка около 5мм в буталото (бяга копресията) иначе е здраво.

                Дюзите са проверени помпаджията кАза, че са добре и при двата мотора.
                Даже при моя беше на 2 цилиндар (по здравото бутало)а по- лошата дюза беше на 3 цилиндЪр.
                А при сегашния мотор са добре всиЧките.
                От колеги сЪм чувал че им било редовен номер, но малко несериозно ми звучи.
                За мен е виновна дюза. Това си е пробив, следствие от неправилно работеща дюза, а не чупене. Смени направо нея, въпреки проверката. Може да има като добавка и лоша центровка на впръскването.
                А снимките са отвратителни, вярно.

                Коментар


                • #9
                  От: 3.2 did защо чупи бутало?

                  Това означава, че като си купиш 3.2дид, сменяш 4 разпрасквача профилктично и''газ'',за да няма пробити бутала.
                  Последно редактирано от huko; 16-01-11, 14:19. Причина: правопис и пунктоация

                  Коментар


                  • #10
                    От: 3.2 did защо чупи бутало?

                    Скъпа профилактика. А и това Паджеро трябва да е пропушвало, почуквало... Демек да е подсещало, че нещо не му е наред.

                    Коментар


                    • #11
                      От: 3.2 did защо чупи бутало?

                      Aми сигурно ама... явно има много ''глухи'' хора. Моето сега работи добре, не съм го чувал преди това, а сегашното не съм го сабрал още (не че съм го чувал как работи).
                      Последно редактирано от huko; 16-01-11, 14:26. Причина: правопис

                      Коментар


                      • #12
                        От: 3.2 did защо чупи бутало?

                        Сменяй дюзаджията. Пукнато бутало от зоната на горивната камера към периферията обикновено е следствие на некоректно работеща дюза и локално награване. Случайно да се чупят след продължително каране по бързичко? Възможно е и фабричен проблем на буталата. Питай за "рекол" в Митсубиши.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 3.2 did защо чупи бутало?

                          Незнам как ги чупят, идват при мен вече счупени.Пуснах я тази тема с цел да поразсъждаваме над този проблем и, ако можем, да бъдем полезни на собствениците на тези возила. Щом по авто моргите и по магазините дават по едно бутало, си мисля че редовно ги чупят, по моргите има доста със счупени бутала. Другия вариант е слабо място в дюзите.
                          Последно редактирано от huko; 16-01-11, 14:26. Причина: правопис

                          Коментар


                          • #14
                            От: 3.2 did защо чупи бутало?

                            Счупено, не е правилния термин. Прогорено или спукано са првилните ,по това което успявам да видя става въпрос за прогорено бутало. Прогаряне може да се получи само от ефекта на резака-дюза.Във кръга на теорията и от впръскване на вода
                            П.П. От лоша центровка -детонационно горене обикновенно се пукат , ако искате ще кача снимки
                            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                            Коментар


                            • #15
                              От: 3.2 did защо чупи бутало?

                              Мисля че не е толкова важен термина счупено или пукнато. Дай да видим и други дефектирали.
                              Последно редактирано от huko; 16-01-11, 14:27. Причина: правопис

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X