Колеги, защо така се получава с този мотор. Аз лично имам такова и го купих със счупено бутало на втори цилиндар, не можах да намеря причината. Дюзите бяха добре, вече 6000км. го карам, никакви проблеми. А днес на един приятел има същия проблем. Ако имате някакви предположения? Сега го разглобявам. Мисля, че ще бъде полезно на всички
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
3.2 did защо чупи бутало?
Свий
X
-
Тагове: Няма
-
-
От: 3.2 did защо чупи бутало?
Малко са мътни снимките, та - счупено ли е или направо срязано ?
Повечето модерни дизели впръскват горивото при такива зверски налягания, че ако блокира дюзата в "пръскащо" положение може да среже буталото като стой та гледай.
И като цяло - при модерните дизели проблеми с инжекторите често водят до проблеми с буталата.Последно редактирано от Goblin; 13-01-11, 20:07.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
Да не ги среща просто има дупка около 5мм в буталото (бяга копресията) иначе е здраво.
Дюзите са проверени помпаджията кАза, че са добре и при двата мотора.
Даже при моя беше на 2 цилиндар (по здравото бутало)а по- лошата дюза беше на 3 цилиндЪр.
А при сегашния мотор са добре всиЧките.
От колеги сЪм чувал че им било редовен номер, но малко несериозно ми звучи.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-01-11, 20:21.
Коментар
-
От: 3.2 did защо чупи бутало?
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеПовечето модерни дизели впръскват горивото при такива зверски налягания, че ако блокира дюзата в "пръскащо" положение може да среже буталото като стой та гледай.
.
Първоначално публикуван от getano Преглед на мнениеДа не ги среща просто има дупка около 5мм в буталото (бяга копресията) иначе е здраво.
Дюзите са проверени помпаджията кАза, че са добре и при двата мотора.
Даже при моя беше на 2 цилиндар (по здравото бутало)а по- лошата дюза беше на 3 цилиндЪр.
А при сегашния мотор са добре всиЧките.
От колеги сЪм чувал че им било редовен номер, но малко несериозно ми звучи.
А снимките са отвратителни, вярно.
Коментар
-
-
От: 3.2 did защо чупи бутало?
Сменяй дюзаджията. Пукнато бутало от зоната на горивната камера към периферията обикновено е следствие на некоректно работеща дюза и локално награване. Случайно да се чупят след продължително каране по бързичко? Възможно е и фабричен проблем на буталата. Питай за "рекол" в Митсубиши."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: 3.2 did защо чупи бутало?
Незнам как ги чупят, идват при мен вече счупени.Пуснах я тази тема с цел да поразсъждаваме над този проблем и, ако можем, да бъдем полезни на собствениците на тези возила. Щом по авто моргите и по магазините дават по едно бутало, си мисля че редовно ги чупят, по моргите има доста със счупени бутала. Другия вариант е слабо място в дюзите.
Коментар
-
От: 3.2 did защо чупи бутало?
Счупено, не е правилния термин. Прогорено или спукано са првилните ,по това което успявам да видя става въпрос за прогорено бутало. Прогаряне може да се получи само от ефекта на резака-дюза.Във кръга на теорията и от впръскване на вода
П.П. От лоша центровка -детонационно горене обикновенно се пукат , ако искате ще кача снимкиМИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар