Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с паджеро 2,5 тди 1992

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с паджеро 2,5 тди 1992

    здравеите колеги наскоро видиях че шаибата на коляновия вал мята и то доста проверих да несе е разхлабила но не та интересуваме на какво може дасе дължи? и какви са последиците от това.

  • #2
    От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

    Самата шайба е чугунена и не може да се изкриви. Може да е изкривена опашката на вала или да е чупена и заварена накриво.

    Коментар


    • #3
      От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

      А имах един случай на скъсан колянов вал със същия симптом. Имаше само едно леко почукване което само собственика долавяше. Така караше докато не се беше откъртила мисля беше петата на втория основен лагер и.... бум тряс.... а явно си беше покарал немалко със скъсан вал, но основните лагери са държали счупеното сглобено.

      Все пак надявам се да не е такъв случая.

      П.П. Ааааа, сетигх се и още нешо- шайбата е демферна, т.е. има две части като концентрични окръжности и гумен слой между тях. Понякога гумата се скапва и шайбата почва да бие. Ако си намериш друга шайба за проба....
      Don't hunt IF you can't kill
      първо 0883 после 333 накрая 448

      LZ1BGD

      Коментар


      • #4
        От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

        СПИРАЙ И БЯГАЙ В СЕРВИЗ. Моята е била така но не съм я усетил . Било е от ралашкана шпонка на коляновия вал. След това става страшно. Без 2500-3000 с труда нямаше оправяне. Сега определено ще се разминеш с по-малко ако спреш навреме и ако проблема ти е същия. Дано не е. Късмет колега и пиши какво се е случило.

        Коментар


        • #5
          От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

          Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнение
          СПИРАЙ И БЯГАЙ В СЕРВИЗ. Моята е била така но не съм я усетил . Било е от ралашкана шпонка на коляновия вал. След това става страшно. Без 2500-3000 с труда нямаше оправяне. Сега определено ще се разминеш с по-малко ако спреш навреме и ако проблема ти е същия. Дано не е. Късмет колега и пиши какво се е случило.
          Има логика да е от шпонката или канала на шайбата(където влиза шпонката да е разбит) Най - добре разглобете за да се види, то че нещо не е в ред е 100%ясно.
          Mitsubishi Pajero 2.5 TDI 96г.
          ТРЪНСКА OFFROAD ГРУПА !

          Коментар


          • #6
            От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

            Шайбата е демпферна и с времето се разбива. Моята беше заминала и я смених, а разбрах, че е свършила като я свалях при смяна на ремъци, вътрешната и външната част превъртаха в гумата. Така, че моят съвет е да я смениш, защото вибрациите от нея може да ти прецакат лагери или семеринг на коляновия вал.

            Коментар


            • #7
              От: проблем с паджеро 2,5 тди 1992

              При мен преди години имаше подобен проблем. Започнаха да падат ремъците, а на пръв поглед всичко е о.к? Но като се загледх по-внимателно забелязах , че шайбата се "метлярка" все едно е разхлабена гайката към вала. Опитах да я затегна... не мърда...? И гледам скъсал се гумения демпфер и шайбата затегната, ама пръстена на който са пистите за ремъците хлопа наляво-надясно.
              Решението или нова шайба или ремонт на старата. Аз го направих, като се лиших от този гумен демпфер, заменихме го с тънко парче тръба със същия диаметър и девелина като гумения пръстен и 3 щифта за по-сигурно.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X