Обръщам се към вас с молба за помощ. Имам Pajero Sport 1999г. 2500 куб. 99 к.с. мотор 4D56 карам го вече 2 години и досега съм доволен. В последно време съединителя започна да отделя много нагоре. Може би хода на педала преди отделяне е не повече от 5мм. Интересувам се съединителя с жило ли е или е с помпа, и дали може да се регулира? Благодаря
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съединител Pajero Sport
Свий
X
-
От: Съединител Pajero Sport
С помпа е, има и регулировки. Данните са долу:
https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...o_Sport_99.pdf
-
От: Съединител Pajero Sport
Здрасти,за да не отварям нова тема,днес се опитах да изкарам галопера от гаража и педала на съединителя беше абсолютно корав,натиснах зверски и педала падна до долу, като се изкриви оста между педала и помпат.Направих си нова ос от закалена стомана,разглобих всичко,сглобих обратно и отново същия проблем,преди месец газих в един канал и така оставих джипа в гаража,оказа се че буталото на долната помпа е клиясало,свалих и нея ,избих буталото,зачистих с водна шкурка и спирачна течност ,обезвъздуших и всичко работи,обаче остана един проблем.....
На снимката с червено ,на тази вилка при мен има един цилиндър в който има найлонова втулка и глава като от шарнир с вътрешна резба Ф8
в която се навива оста за към помпата,тази шарнирна връзка според мен е точно предпазител който се изкълчва обикновенно надолу и не дава да откъртиш помпата като в моя случай .Възстанових шарнира но нещо не му хващам вяра и искам да го направя като в снимката с червено ,планка с гайка и контра гайка ,дали ще е проблем,на П1 дали е така или е като на галопера с шарнир !
Ето на тази снимка долу е като при мен,смятам да изкарам найлона и с Цо-то да го капна като направя всичко в цилиндърчето неподвижно,дали ще е удачно !
Последно редактирано от Roninn; 15-07-12, 23:08.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Съединител Pajero Sport
Абсолютно същото е и при мен...даже на цвят са еднакви.....Гайките ще си останат...вътре в цилиндъра е шарнир....искам да го заваря към цилиндъра да не мърда....В нормално състояние между цилиндъра и шарнира вътре има пластмаса която крепи всичко....При мен след блокажа на долната помпа....шарнира се изкълчи надолу....аз без да знам че това е предпазител..напомпих още няколко пъти и счупих и оста в началото на резбата......Оста е от стомана вече ...мисля и шарнира да стане вечен !Мерси за снмките ...!Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар