Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за покупка на Паджеро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за покупка на Паджеро

    Ходих да гледам едно Pajero днес - оказа се супер запазено, съвсем минимални забележки по интериор и екстериор. За ето това иде реч:

    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...282&f1=details

    http://www.cars.bg/u118425?tab=offer

    На колата пишеше Октомври 2002 Япония (внесена е от Канада), ама това не ме притеснява имайки предвид отличното и наглед състояние. Скоростната кутия е 4-степенна автоматична. VIN-ът е JA4MT21H73J60119J, но не успявам да извадя точна информация по него от никакви сайтове (ако някой може да помогне ще съм благодарен). Чакам номера на рамата, ама 100% е един от тези двата, по-вероятно първото:

    http://www.pajero-models.info/specs/...specs_long_zr/

    http://www.pajero-models.info/specs/..._super_exceed/

    Питанията ми са основно 2 - някой впечатления от този двигател (6G72 е точния модел) има ли? Никой във форума имам чувството, че не кара Паджеро баш с 3.0 двигател и се притеснявам да не е по някакви сериозни причини.

    Второто е относно 4х4 позициите - AWG, 4H, 4L. Доколкото знам, че Pajeroto е permanent full-time 4х4 и че без N позиция се стига до репатриране при невъзможност за теглене на запален двигател понеже е автоматик (това да кажем ще го преживея). Щом има бързи и бавни това 100% значи, че има блокаж на междуосев диференциал (50:50 предполагам), нали така?

    Някой за разхода нещо може ли да каже? Колегата каза 14 градско, 12 извънградско. Като гледам останалите хора какво разправят май горе-долу трябва да е там.

    Всякакви странични коментари за тая реколта са добре дошли разбира се Надявам се поместих темата в правилния раздел, ако не - моля модераторите да преместят където трябва.
    Последно редактирано от TheGrave; 01-12-10, 18:02.

  • #2
    От: Съвет за покупка на Паджеро

    По-горе, в "Модели на марката" има статия за Паджеро и Монтеро Спорт. Мисля, че има отговори на въпросите ти.

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за покупка на Паджеро

      Погледнах, но освен че това се явява Паджеро 3-то поколение нищо друго интересно не разбрах. Раздатката 99% не е SS на тоя модел, поне аз не видях опции за употребата и или индикация на таблото.

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за покупка на Паджеро

        Аз карам Паджеро ІІ с такъв двигател, но при мен е 150 к.с. От скромния си опит лично на мен този двиг. ми допада. За разхода мисля, че този, който си споменал е едно абсолютно идеално решение. При мен е с 2-3 л. отгоре.
        Хипопотамът е интересно животно- колкото по-затъва в калта, толкова по-голяма уста отваря.
        0878226696; 0876927507

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за покупка на Паджеро

          Хех, то аз съм споменал, ама дали е толкоз ще видим като почне да ми бърка в касичката Паджерото Благодаря за информацията.

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за покупка на Паджеро

            Аз карам монтеро, не е спорт.
            Двигателят е малко по- малко от 180 коня- 176 или 178, 24 клапанов.
            14/100 градско може да докараш, например в Луковит, в София- забрави. Няма начин колата ти да е"Pajeroto е permanent full-time 4х4"- обикновен парт- тайм си. Автомобила е лачен, но цената ми се струва завишена- ако не е от някой колега от форума или от приятел "Направена е антикорозионна защита на купето" означава, че отдолу е било леш и са го позакърпили и понамазали с нещо. Запали двигателя и погледни дали от ауспуха излизат сини кълбета- ако е "да", това за касичката ти става бая актуално.
            Ако вече си се навил- успех, но имай предвид, че ако искаш да се наслаждаваш на колата така, както първият и собственик те чака инвестиция, която като знаеш колко гумено- метални чарколяци има отдолу, няма да е малка.
            На мен този екземпляр ми допада, но гледай много, преди да плащаш.
            А, да и "Паджеро 3-то поколение" не отговаря на истината- тройката е съвсем друг автомобил.
            Късмет.
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за покупка на Паджеро

              Първоначално публикуван от valio_stoilov Преглед на мнение
              Аз карам монтеро, не е спорт.
              Двигателят е малко по- малко от 180 коня- 176 или 178, 24 клапанов.
              14/100 градско може да докараш, например в Луковит, в София- забрави. Няма начин колата ти да е"Pajeroto е permanent full-time 4х4"- обикновен парт- тайм си. Автомобила е лачен, но цената ми се струва завишена- ако не е от някой колега от форума или от приятел "Направена е антикорозионна защита на купето" означава, че отдолу е било леш и са го позакърпили и понамазали с нещо. Запали двигателя и погледни дали от ауспуха излизат сини кълбета- ако е "да", това за касичката ти става бая актуално.
              Ако вече си се навил- успех, но имай предвид, че ако искаш да се наслаждаваш на колата така, както първият и собственик те чака инвестиция, която като знаеш колко гумено- метални чарколяци има отдолу, няма да е малка.
              На мен този екземпляр ми допада, но гледай много, преди да плащаш.
              А, да и "Паджеро 3-то поколение" не отговаря на истината- тройката е съвсем друг автомобил.
              Късмет.
              Толкова, 177 коня горе-долу го изкарва. А що па да не е permanent full-time? Аз в 4х2 не мога да влезна изобщо. Нещо относно блокажите можеш ли да кажеш?

              Колата беше като излезнала от магазина в общи линии. Ръжда минимално количество и то на по-едрите елементи. Интериор и екстериор без забележка. Колегата беше супер точен във всяко едно отношение, направо не е за вярване - дори ми плати първата вноска за каското, защото беше изтекло. Днес я взех, оставих я за смяна на масла, филтри, масло на диференциал, тампони на стабилизираща щанга и ангренажен ремък. Относно цената - според мен си е горе-долу реална, а за това състояние, в което беше - направо и ниска.

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за покупка на Паджеро

                И аз карам същия двигател и е 150 кс. 12 клапанов,автоматик ,расхода е, градско 16-18 при леко каране ... извън зависи как го караш с 90 км.-8-10 л. 100-120км. 12л....140 -150 км.15-16л. това е при мойто каране ...но съм пробвал всичко под тези литри няма как по надолу ...
                MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за покупка на Паджеро

                  Първоначално публикуван от TheGrave Преглед на мнение
                  А що па да не е permanent full-time? Аз в 4х2 не мога да влезна изобщо. Нещо относно блокажите можеш ли да кажеш?
                  .
                  Full-time си е. Ама ти ни объркваш - това не е Паджеро, а американско Монтеро и разликата е в раздатката. Във връзката, която ти дадох е описана разликата. AWD е 4Х4 с централен диф, 4Н е с блокиран централен и 4L е ясно какво.
                  Има възможност отзад да е с LSD, но VIN-ът който си дал не бачка, а само от там може да се разбере.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за покупка на Паджеро

                    Честито на колегата theGrave. Дано напише първите впечатления, разходи по обслужването, и докарва ли го този разход л/км както беше писал.
                    Аз също оглеждам този модел и бих искал да попитам ако някой е имал и с 3,0 и с 3,5 двигателя. На кое да се спря? Разхода л/км м/у двата вярвам е минимален, а удоволствието от 3,5 трябва да е доста по-голямо. Има ли голяма разлика в цената на подръжката на двата двигателя? Или нещо което трябва задължително да знам?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за покупка на Паджеро

                      Аз ако мога и намеря 3.5 двигател няма да се замисля да го сменя ,сега докато го карам с 150 кс. понякога много ми трябват още 50 кс....а за разхода немисля че ще бъде много по голям ,не съмкарал такъв ,но мисля че можеби ще бъде и по малак .Ще следя темата с интерес.
                      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за покупка на Паджеро

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Full-time си е. Ама ти ни объркваш - това не е Паджеро, а американско Монтеро и разликата е в раздатката. Във връзката, която ти дадох е описана разликата. AWD е 4Х4 с централен диф, 4Н е с блокиран централен и 4L е ясно какво.
                        Има възможност отзад да е с LSD, но VIN-ът който си дал не бачка, а само от там може да се разбере.
                        Канадско Монтеро, affirmative. Грешката е моя, сори, не мислех че има особени разлики. За разхода ще рапортувам скоро, иначе покрай гореописаните неща се оказа, че и 2 от ролките виели, та и те сос все водната помпа претърпяха подновяване. Някой между другото, ако има щора (или то май е нещо смесено тип кора+щора за тоя модел) за багажник да дума за да дойда да я пробваме и спазарим.

                        Объркал съм последния знак на VIN-а, номерът е JA4MT21H73J601195. Нищо кой знае колко интересно не набарвам по онлайн VIN декодерите, ако можете да помогнете ще съм благодарен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за покупка на Паджеро

                          Честито! Дано не ти дава ядове!
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за покупка на Паджеро

                            Първоначално публикуван от TheGrave Преглед на мнение
                            иначе покрай гореописаните неща се оказа, че и 2 от ролките виели, та и те сос все водната помпа претърпяха подновяване
                            Колега нови ролки ли сложи? Колко струват и откъде ги намери?
                            LZ5ZI qth HASKOVO
                            Pajero II GLS 3000 V6

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за покупка на Паджеро

                              Благодарско! С теб ще се чуем тия дни за гаража

                              Що се отнася до ролките - не бях в София, та момчетата от сервиза са ги дирили, ама цените като гледам по фактурата са 130лв и 125лв. Ако се поразтърсиш сигурно ще излезнат 10-на лева по-евтини, предполагам са ми ударили някаква горница все пак. Някакви идеи за тая кора/щора?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X