Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

    Паджерото е 3.0 в6 24,сутрин като го запаля и поискам веднага да тръгна нестава при подаване на газ изгазва.Паля го пак и пак пробвам и пак изгазва,ако го почакам една минута и после подам газ всичко е нормално и си тръгвам даже и на пълна газ.
    Сменил сам свещи,кабели,д.капачка палеца,горивния филтър и сам изчистил дюзите на ултразвук.
    Пак прави същите мизерии сутрин.
    Аз имам нещо на ум и ще го споделя за да е ясно.Сутрин като го запаля клапаните чукат здраво,а после спират,това ме кара да си мисля че са хидравлични.Което ме кара да мисля че докато не са нагнетили неможе да се подава газ.Това е моята логика
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    3.0 v6 24

  • #2
    От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

    Сега нали ще го караш на състезанието в Шумен.Там ще се продуха и ще се оправи!
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #3
      От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

      Здравейте,

      За да не отварям друга тема ще помоля за коментари по подобен проблем с трудно палене при студено време. Pajero 2 - 3.0 V6 бензин/газ при палене на студено върти доста докато запали. Като припали отново изгасва и така докато се успокои. Пали винаги на бензин и при форсиране над 2000 оборота превключва на газ.
      При топъл двигател пали без проблем на четвърт оборот. Предполагам, че е свързано с температурен датчик или нещо подобно.
      Моля за коментари и съвети.

      Поздрави
      Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
      Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

      Коментар


      • #4
        От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

        Първоначално публикуван от ge2e Преглед на мнение
        Здравейте,

        За да не отварям друга тема ще помоля за коментари по подобен проблем с трудно палене при студено време. Pajero 2 - 3.0 V6 бензин/газ при палене на студено върти доста докато запали. Като припали отново изгасва и така докато се успокои. Пали винаги на бензин и при форсиране над 2000 оборота превключва на газ.
        При топъл двигател пали без проблем на четвърт оборот. Предполагам, че е свързано с температурен датчик или нещо подобно.
        Моля за коментари и съвети.

        Поздрави
        Koлега на газ или на бензин ти гасне сутрин ? Да не са ти се опекли мембраните на изпарителя и затова да гасне ?
        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

          Колега ,вземи си смени свещите ,топлинното число е збъркано ...
          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

          Коментар


          • #6
            От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

            Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
            Koлега на газ или на бензин ти гасне сутрин ? Да не са ти се опекли мембраните на изпарителя и затова да гасне ?
            Здравей колега,

            Винаги първо пали на бензин и после прехвърля на газ при достигане на 2000 оборота - автоматичен ключ за превключване бензин / газ. Интересно е че при топъл двигател си пали перфектно - отново на бензин. Но при студен двигател върти и припалва и угасва...и така 5-6 пъти. На газ си върви добре без проблеми.
            Предположенията са ми температурен датчик, недостатъчно гориво при студен двигател, но най-добре някой който е имал подобен проблем да сподели.

            Поздрави
            Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
            Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

            Коментар


            • #7
              От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

              Ми нали точно това казвам ,топлинното число на свещите не е точното ,много са топли и сега в студеното не палят лесно ,през лятото не си имал този проблем нали ???????и ако си купиш нови ,преди д аги качиш им направи луфта 1.1 аз бях така ,купих нови и ги качих веднага ,и колата спря да пали лесно и да работи равномерно ....след свалянето и реглажа на луфта всичко си дойде на мястото ....
              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

              Коментар


              • #8
                От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

                Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                Ми нали точно това казвам ,топлинното число на свещите не е точното ,много са топли и сега в студеното не палят лесно ,през лятото не си имал този проблем нали ???????и ако си купиш нови ,преди д аги качиш им направи луфта 1.1 аз бях така ,купих нови и ги качих веднага ,и колата спря да пали лесно и да работи равномерно ....след свалянето и реглажа на луфта всичко си дойде на мястото ....
                Трябва да проверя това което казваш...Преди година, когато купих джипката ми смениха кабелите и свещите с нови. Ще проверя какви са и ще пиша да проверим дали са с лошо топлинно число.

                Поздрави
                Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
                Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

                Коментар


                • #9
                  От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

                  Гориво нагнетателната помпа във резорвоара ли е ако е там има цедка на нея.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

                    Прочети докрай темата !
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...E+%EF%E0%EB%E8
                    LZ5ZI qth HASKOVO
                    Pajero II GLS 3000 V6

                    Коментар


                    • #11
                      От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

                      Да помпата се намира в резервоара ,има цедка .....
                      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                      Коментар


                      • #12
                        От: Паджеро 3.0 V 24 Проблем когато е студен.

                        При тези Мастурбишита помпата се включва, не при подаване на контакт, а при завъртане на стартер. При мен вече не е така и пали моментално, независимо от температурата. Други възможни проблеми са горивният филтър и ЕКУто. Аз се разминах само с електролитните кондензатори. А това, че десетина секунди при студ не дава да му се подаде газ е нормално и хич да не ти пука
                        Свещите са с междуелектродно разстояние 1,1мм.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X