Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на инжекционна помпа на Паджеро 3.2 DiD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт на инжекционна помпа на Паджеро 3.2 DiD

    Здравейте колеги,
    Аз не съм от "вашата" рубрика, но понеже става въпрос за вашите джипки ще пусна темата тук, а после ще я линкна и при "нашите".
    Имам колеги от Пловдив, които преди 4 години си купиха Паджерота 3.2 DiD от Балканстар (Пловдив). Колите през тези години се поддържат само там. Миналата седмица на единия колега нещо му замирисало на нафта и той отишъл при корифеите в сервиза в Пловдив. Тези "диагностицирали", ала-бала цял ден и на края му казали - пич, имаш теч в нафтовата помпа. Не може да се ремонтира, защото трябва някъв стенд за реглаж. Има само 2 - един в Япония и един в Англия. Абе май има и в Гърция, ама не е ясно.
    Трябва нова помпа. Нова - 6 хиляди, 2-ра употреба - 4500.
    Човека цяла седмица не спал. Хубаво, че някакъв негов приятел имал някакъв комшия, дето от някакво Плевенско село (бахти връзките) ремонтирал Мерцедеси, Бентлита и т.н. (бахти пича). Та тоя приятел му казал да не се вкарва във филми за нови помпи и да отиде там.
    Междувременно единия колега намерил мануала и попрочел там туй - онуй за помпата и нищо не пишело за такива стендове, ама... ко да се прави - ние сме компютържии - не разбираме от помпи. И така - нашия пали тази сутрин от Пловдив и отива в Обнова, до Плевен. Разджебрили колата, че помпата се сваля трудно и аха - да свалят помпата и видели, че скобата на главния маркуч е разхлабена. Нашия отишъл до магазина и си взел нужния хардуер (скоба за водно съединение) за 1 лев, сложили го и работата се оправила.
    Да не говорим, че нашия човек, дето се зачел в мануала го направил, защото гурутата в Балканстар му казали, че за да му регулират ръчната трябвало да разглабят... абе не знам какво си сложно нещо.... И нашия прочел, че трябва да се "разглоби" (по-точно само да се махне) само поставката за чашите и с едно ключе 10 се навива там една шпилка и готово...
    Пиша тук, защото във раздела за Jeep имаше една тема, в която се оплакваха специално от Балканстар Пловдив.
    Внимавайте с тез инжинери, ей! Умната!
    PC – ето я темата, за която ви говорех
    Suzuki GSXR
    VW Touareg
    Mitsubishi Pajero II

  • #2
    От: Ремонт на инжекционна помпа на Паджеро 3.2 DiD

    Абсолютно точно си го описал Веско. Да не говорим, че като е капало нафта върху стартера преди година и той се прецака. Тогава ми казаха, че ротора и четките са много омазани - омаслени. Закараха го на електричар и ми взеха 400 лева. Вчера човека от Обнова ми обясни , че нафтата разтваря графита и става проводник, с което напълно си отговорих на въпроса как ми е отишъл стартера на този нов автомобил. От Балканстар Пловдив тогава ми казаха, че вероятно някаква гарнитура изпуска масло, но незнаят откъде и да си карам така. Както и да е, но стартерът се прецака за втори път 6 месеца по-късно. Пак ремонт пак омазан...Но този път го закарах аз на електричар и ми взе 35 лева. Но да сме живи и здрави. Този път смятам, че вече няма да имам проблеми.

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт на инжекционна помпа на Паджеро 3.2 DiD

      Достойно поведение от страна на Балканстар Пловдив. След като направих обратна връзка с тях, ми се извиниха и за компенсация ми направиха безплатно сервизно обслужване - смяна на масло и филтри. Абсолютно адекватна реакция от страна на приемчика и на шефа на следпродажбено обслужване. Стават и грешки, но важно е и човешкото отношение и поемането на отговорност и вина.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X