Здравейте колеги,
Аз не съм от "вашата" рубрика, но понеже става въпрос за вашите джипки ще пусна темата тук, а после ще я линкна и при "нашите".
Имам колеги от Пловдив, които преди 4 години си купиха Паджерота 3.2 DiD от Балканстар (Пловдив). Колите през тези години се поддържат само там. Миналата седмица на единия колега нещо му замирисало на нафта и той отишъл при корифеите в сервиза в Пловдив. Тези "диагностицирали", ала-бала цял ден и на края му казали - пич, имаш теч в нафтовата помпа. Не може да се ремонтира, защото трябва някъв стенд за реглаж. Има само 2 - един в Япония и един в Англия. Абе май има и в Гърция, ама не е ясно.
Трябва нова помпа. Нова - 6 хиляди, 2-ра употреба - 4500.
Човека цяла седмица не спал. Хубаво, че някакъв негов приятел имал някакъв комшия, дето от някакво Плевенско село (бахти връзките) ремонтирал Мерцедеси, Бентлита и т.н. (бахти пича). Та тоя приятел му казал да не се вкарва във филми за нови помпи и да отиде там.
Междувременно единия колега намерил мануала и попрочел там туй - онуй за помпата и нищо не пишело за такива стендове, ама... ко да се прави - ние сме компютържии - не разбираме от помпи. И така - нашия пали тази сутрин от Пловдив и отива в Обнова, до Плевен. Разджебрили колата, че помпата се сваля трудно и аха - да свалят помпата и видели, че скобата на главния маркуч е разхлабена. Нашия отишъл до магазина и си взел нужния хардуер (скоба за водно съединение) за 1 лев, сложили го и работата се оправила.
Да не говорим, че нашия човек, дето се зачел в мануала го направил, защото гурутата в Балканстар му казали, че за да му регулират ръчната трябвало да разглабят... абе не знам какво си сложно нещо.... И нашия прочел, че трябва да се "разглоби" (по-точно само да се махне) само поставката за чашите и с едно ключе 10 се навива там една шпилка и готово...
Пиша тук, защото във раздела за Jeep имаше една тема, в която се оплакваха специално от Балканстар Пловдив.
Внимавайте с тез инжинери, ей! Умната!
PC – ето я темата, за която ви говорех
Аз не съм от "вашата" рубрика, но понеже става въпрос за вашите джипки ще пусна темата тук, а после ще я линкна и при "нашите".
Имам колеги от Пловдив, които преди 4 години си купиха Паджерота 3.2 DiD от Балканстар (Пловдив). Колите през тези години се поддържат само там. Миналата седмица на единия колега нещо му замирисало на нафта и той отишъл при корифеите в сервиза в Пловдив. Тези "диагностицирали", ала-бала цял ден и на края му казали - пич, имаш теч в нафтовата помпа. Не може да се ремонтира, защото трябва някъв стенд за реглаж. Има само 2 - един в Япония и един в Англия. Абе май има и в Гърция, ама не е ясно.
Трябва нова помпа. Нова - 6 хиляди, 2-ра употреба - 4500.
Човека цяла седмица не спал. Хубаво, че някакъв негов приятел имал някакъв комшия, дето от някакво Плевенско село (бахти връзките) ремонтирал Мерцедеси, Бентлита и т.н. (бахти пича). Та тоя приятел му казал да не се вкарва във филми за нови помпи и да отиде там.
Междувременно единия колега намерил мануала и попрочел там туй - онуй за помпата и нищо не пишело за такива стендове, ама... ко да се прави - ние сме компютържии - не разбираме от помпи. И така - нашия пали тази сутрин от Пловдив и отива в Обнова, до Плевен. Разджебрили колата, че помпата се сваля трудно и аха - да свалят помпата и видели, че скобата на главния маркуч е разхлабена. Нашия отишъл до магазина и си взел нужния хардуер (скоба за водно съединение) за 1 лев, сложили го и работата се оправила.
Да не говорим, че нашия човек, дето се зачел в мануала го направил, защото гурутата в Балканстар му казали, че за да му регулират ръчната трябвало да разглабят... абе не знам какво си сложно нещо.... И нашия прочел, че трябва да се "разглоби" (по-точно само да се махне) само поставката за чашите и с едно ключе 10 се навива там една шпилка и готово...
Пиша тук, защото във раздела за Jeep имаше една тема, в която се оплакваха специално от Балканстар Пловдив.
Внимавайте с тез инжинери, ей! Умната!
PC – ето я темата, за която ви говорех
Коментар