Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реле на свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реле на свещите

    Колеги, ако някой е имал подобен проблем ,мола да сподели.

    Сутрин на студено, завъртам ключа ,но не чувам щракането на релето за свещите.
    След малко въртене на "сухо" пали, и след това ако изгася веднага започва да щрека и да си пали нормално през целия ден.
    Сякаш от студеното е залепнало...

    Някой да знае какво му е?

  • #2
    От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

    Каква ти е системата за подгряване - супер куик, или с едно реле само?
    Щото то и моето щракаше, ама не комутираше - беше се счупило самото реленце - голяма епопея беше, докато открия, че дерта беше в него.
    Наблюдавай с контролна лампа къде има захранване, и къде - не.
    Контролни точки - шината на свещите, изхода на релето, входа на релето, управлението на релето.
    контролна лампа - к`ва да е ламБа, с единия край на сигурна маса, а другия - по горните контролни точки.

    Обади се, да го коментираме.

    Успех!

    Коментар


    • #3
      От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

      Имах същия проблем. Побългарих го. Ръчно. Натискам копчето,броя до 10 и .............................кибрит.

      Коментар


      • #4
        От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

        не е доброто решение, макар че бях се подготвил и за него

        След запалване, в зависимост от околната температура, подгряването продължава до още няколко минути - при работещ двигател.
        Остана ми контролната лампа от експериментите, които правих, та сега поне гледам какво става с подгрева.

        По-добро от заводското няма.

        Коментар


        • #5
          От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Каква ти е системата за подгряване - супер куик, или с едно реле само?
          Щото то и моето щракаше, ама не комутираше - беше се счупило самото реленце - голяма епопея беше, докато открия, че дерта беше в него.
          Наблюдавай с контролна лампа къде има захранване, и къде - не.
          Контролни точки - шината на свещите, изхода на релето, входа на релето, управлението на релето.
          контролна лампа - к`ва да е ламБа, с единия край на сигурна маса, а другия - по горните контролни точки.

          Обади се, да го коментираме.

          Успех!
          Ще се обадя.
          Мисля ,че е супер куик.
          Но тук не говорим за НЕ палене, а за трудно палене, след това си работят.

          Коментар


          • #6
            От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            не е доброто решение, макар че бях се подготвил и за него

            След запалване, в зависимост от околната температура, подгряването продължава до още няколко минути - при работещ двигател.
            Остана ми контролната лампа от експериментите, които правих, та сега поне гледам какво става с подгрева.

            По-добро от заводското няма.
            Вени,забравих. След като броя дя 10,след това махам пръста от бутона,броя до 3 и тогава..................кибрит. Абе ще се отърва от това броене ,ама нали ти споделих днес каква ми е болката за тази седмица? Значи отлагам за другата.

            Коментар


            • #7
              От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

              Първоначално публикуван от G_P_S Преглед на мнение
              ...
              Абе ще се отърва от това броене ...
              Даже може и да не броиш. Както дойде.
              Мойте са работили по цял ден, поради залепнал бутон. До изтощаване на акумулатора. Бях се попритеснил и ги свалих - работеха си.
              Може да се "имитира" и продължаващото след стартиране подгряване.

              Коментар


              • #8
                От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Даже може и да не броиш. Както дойде.
                Мойте са работили по цял ден, поради залепнал бутон. До изтощаване на акумулатора. Бях се попритеснил и ги свалих - работеха си.
                Може да се "имитира" и продължаващото след стартиране подгряване.
                Именно на залепнал бутон ми изглеждат и моите. Но интересното е ,че много бързо се разлепва след първото палене.

                Коментар


                • #9
                  От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                  Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                  Ще се обадя.
                  Мисля ,че е супер куик.
                  Но тук не говорим за НЕ палене, а за трудно палене, след това си работят.
                  абе ти се обади, да ти кажа колко си работят след това, а пък ти да ми кажеш, как си го видял същото

                  Коментар


                  • #10
                    От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                    Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                    Именно на залепнал бутон ми изглеждат и моите. Но интересното е ,че много бързо се разлепва след първото палене.
                    При мен беше "бутон", накакво китайско менте, което малко необмислено монтирах. Естествено, след определен брой натискания залепна. Имам и лампа да показва кога грее, ама проблема беше, че колега ми мести колата и не погледнал като изгасил, че свети. Иначе, аз си знам и следя.
                    При теб по скоро "нещо" по системата неще да залепне.

                    Коментар


                    • #11
                      От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                      Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                      Колеги, ако някой е имал подобен проблем ,мола да сподели.

                      Сутрин на студено, завъртам ключа ,но не чувам щракането на релето за свещите.
                      След малко въртене на "сухо" пали, и след това ако изгася веднага започва да щрека и да си пали нормално през целия ден.
                      Сякаш от студеното е залепнало...

                      Някой да знае какво му е?
                      Почисти контактите на датчика за температура на главата. Те са два, единият е за управление на подгряването.

                      Коментар


                      • #12
                        От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                        Това с бутона е временно решение но и тогава трябва да минава през реле поне 60-70ампера инак бутона не издаржа и.......проблем.

                        Коментар


                        • #13
                          От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                          Първоначално публикуван от krasitotkov Преглед на мнение
                          Това с бутона е временно решение но и тогава трябва да минава през реле поне 60-70ампера инак бутона не издаржа и.......проблем.
                          Бутона не е силов - той управлява релето

                          Паджеровод както винаги, е прав.
                          Но първо трябва да се локализира проблема..

                          Коментар


                          • #14
                            От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                            Ами ако на някои му се усъвършенства и подобрява-
                            аз лично кат си купя Паджеро бих го направил това
                            Пускат се 4 отделни кабела и се присажда реле от Мерцедес - от кола с мотор 601,602,603 - мерцедесовото реле е трепач -презапасено е няколко пъти и отделно на това къса дъгата на 2 места-много готино е направено.Естествено трябва преработка на платката в релето но ако някои се навие да го праиви и наи вече да ми досажда ще се напъна да направя електрониката . :-)

                            Коментар


                            • #15
                              От: РЕЛЕ НА СВЕЩИТЕ

                              Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                              Ами ако на някои му се усъвършенства и подобрява-
                              аз лично кат си купя Паджеро бих го направил това
                              Пускат се 4 отделни кабела и се присажда реле от Мерцедес - от кола с мотор 601,602,603 - мерцедесовото реле е трепач -презапасено е няколко пъти и отделно на това къса дъгата на 2 места-много готино е направено.Естествено трябва преработка на платката в релето но ако някои се навие да го праиви и наи вече да ми досажда ще се напъна да направя електрониката . :-)
                              А от къде си колега?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X