Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

    Историята е следната:
    2.5 92 г. на 290 000 км. Когато го взех от Италия ми казаха проблем в двигателя. Не беше каран сигурно повече от година защото около двигателя имаше прораснала трева.
    Тук вече на родна земя сложих акумулатор защото старя беше аут и завъртях. МАМКА МУ запали и работи, но малко неравномерно.Ремъчната шайба на вала играе като луда.Предполагам че при смяната на ангренажен ремък не е затегната шайбата на коляновият вал и се е разбила, разбито беше и зъбното колело на ангренажният ремък, малко коляновия вал и двете шпонки.
    Вероятно и центровката от това е избягала зада работи със затихващи функции.
    Наварихме вала и останалите елементи вклучително и всички семеринги бяха нови.
    Но масло тече от семеринга на вала. Днес го сменихме за втори път и пак тече.

    ПОМОЩ

    ЗА СВАЛЯНЕ НА ДВИГАТЕЛ ЛИ СЪМ и от там подмяна като за основен ремонт.

    П.П Турбото леко качва масло

    Благодаря на всички които ще се включат за решаването на проблема!

  • #2
    Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

    Как сте наварявали вала? При шайбите ли? Вероятно при наваряването ако е правено на място заварката е променила повърхността на вала точно където ляга семерингът. Струва ми се, че не е добра идея да се наварява вал на място... но..
    Огледай го добре. Също така и кожуха в който се набива семерингът. Причината е лесна за откриване но отстраняването на проблема, без разглобяване на двигателя или поне махане на капака е под въпрос.
    Мисля,че най-добре е да се разглоби и да се направи както трябва.
    Трябва да се огледа добре и да се прецени какво може да се направи.
    Проблемът се задълбочава и от недотам удобното му място
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Как сте наварявали вала? При шайбите ли? Вероятно при наваряването ако е правено на място заварката е променила повърхността на вала точно където ляга семерингът. Струва ми се, че не е добра идея да се наварява вал на място... но..
      Огледай го добре. Също така и кожуха в който се набива семерингът. Причината е лесна за откриване но отстраняването на проблема, без разглобяване на двигателя или поне махане на капака е под въпрос.
      Мисля,че най-добре е да се разглоби и да се направи както трябва.
      Трябва да се огледа добре и да се прецени какво може да се направи.
      Проблемът се задълбочава и от недотам удобното му място
      Наваряването стана на място, семеринга е по-навътре от леглата на шпонките които се навариха. За неудобното място съм абсолутно съгласен, но при наваряването махнахме всички радиатори и се откри място.Това беше и причината да не свалям двигател.
      Макар че пали при -10 от раз, върви прилично се замислям за възможно повишено подкартерно налягане /от някой цилиндър/

      Коментар


      • #4
        Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

        Просто разгледай...
        Виж шийката на вала и корпусът в който се набива семерингът.
        За налягането имаш отдушник на картерните газове. Не мисля че те са ти проблем.. Освен това сигурен ли си че слагаш правилен размер семеринг, както и дали не го слагаш накриво? Предвид неудобното място и това не е излкючено.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

          Аз скоро правих подобна магария - скъсах болта на шайбата
          И оттам кат почна едно разглобяване.. Като си свалил радиаторите - има место, ама вала остава много ниско а срещу него точно има греда- не е добре да я режеш. Аз тогава направих следното - развърташ болтовете на тампона на двигателя - намира се точно под стартера (другия па въобще нема начин да бръкнеш с нещо та да го развиеш) и се налага да го махнеш (стартера). като разхлабиш рампона с крик повдигаш м/у скоростите и двигатела, и целия двигател идва нагоре - демек открива се място. А за семеринга... там където уплътнява (на коляновия вал) требва да е ИДЕАЛНО гладко, без нито една драскотинка, щото драскотините неравностите нараняват дори и чисто нов семеринг. И като го поставяте избягвай инструменти като отвертки, и тем подобни - веднага го прецакваш...
          Don't hunt IF you can't kill
          първо 0883 после 333 накрая 448

          LZ1BGD

          Коментар


          • #6
            Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

            А за семеринга... там където уплътнява (на коляновия вал) требва да е ИДЕАЛНО гладко, без нито една драскотинка, щото драскотините неравностите нараняват дори и чисто нов семеринг. И като го поставяте избягвай инструменти като отвертки, и тем подобни - веднага го прецакваш...[/quote]

            Семаринга не е директно на вала, семеринга отвътре е на едно зъбно колело, което е зацепено към маслената помпа. Мислех че може да минава масло м/у вала и зъбното колело и му сложих ЛЕПИЛО.
            Пак тече.

            Коментар


            • #7
              Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

              Състоянието на уплътняващята повърхност на това колело???
              Да не би да е станало ексцентично в следствие наварявания и др. процедури? Просто огледай внимателно и със сигурност ще откриеш проблема. Колегата по-горе спомена за семеринга - да не си го наранил?
              Ако нямаш достатъчно опит помоли някой, който знае какво да гледа
              Но мисля, че и сам ще откриеш - не е сложно.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                Прегледай внимателно семеринга, от вътрешната страна има прушинен О-пръстен. Може докато е слаган да се е разместил или скъсал. Случва се и да се обърне ръба на семеринга. Незнам как е на Паджерото, но повечето семеринги, които съм виждал са с посока - имат страна масло и страна околна среда. Сложен на обратно тече. Важно е и какъв е семеринга и какво е маслото. Да няма някаква мизерия в маслото, която да скапва семерингите или семерингите да са куче марка и да са калпави?
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                  Tакова наваряване се прави само при свален и предварително нагрят колянов вал и след това се качва на струг между центри за да се шлайфа АКО се е изметнал от температурата. Както и е станало според мен при тебе. Ако опашката на вала мята никакъв семеринг няма да уплътни.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                    ти с какаво шлайфа вала на място???никога не може да стане ако не го свалиш....1ден работа ама ще стане таман ще му видиш съединителя и лагерите

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                      Всички тези мрачни прогнози не се оправдаха за голямо мое щастие!!!!
                      Философските съждение по принцип тук явно на важат. Големите проблеми се крият в малките неща. Оказа се че зъбните колела на маслената помпа вързани към валa са износени и вместо да набиват налягане нагоре го връщат към семеринга, това се получава след като двигателя загрее и влезе в нормален режим на работа. Подходих ме внимателно и аналитично с много проби и създаване на реален режим на работа.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                        Здравейте на всички.Трябва ми съвет.Наскоро купих MITSUBISHI PAJERO 3000 V6.При опит за смяна на ангренажен ремък се оказа че шайбата е заварена за коляновия вал.Предполагам че болта е скъсан вътре и е заварена в/у него.Някой има ли представа дали може да се почисти заварката, да се извади парчето от болта ( шпилка ) без да се сваля двигател и колянов вал.Или кажете къде могат да го направят.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                          Аз не бих свалил двигателя. Търси кадърен майстор да ти реши проблема- щом питаш явно няма да се справиш сам.
                          И пиши от къде си-уверявам те, не боли, а ще бъдеш насочен на най-доброто място.
                          Mitsubishi Pajero 2, 2,5 tdi, ss, glx, 95, къса база
                          0895445845

                          Коментар


                          • #14
                            До: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                            От Пловдив съм.Ако можеш да ме насочиш към някой ще съм много благодарен.

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: Помогнете за Pajero 2.5 тече масло от семеринг на к.вал

                              Първоначално публикуван от bob66 Преглед на мнение
                              Аз не бих свалил двигателя. Търси кадърен майстор да ти реши проблема- щом питаш явно няма да се справиш сам.
                              И пиши от къде си-уверявам те, не боли, а ще бъдеш насочен на най-доброто място.
                              Здр.колеги
                              Аз също не бих свалил двг.,но утре ще го ям и аз!Явно им е болка това място или си е чист "майсторлък"...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X