Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Показания на климатроника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Показания на климатроника

    Тъй като не намерих описание на управлението на климатроника на П2 - става въпрос за двузонов климатроник с дисплей, като този от снимките ( не се сетих да го снимам целия панел ), имам въпрос:

    на таблото за управление на климатроника горе вляво има клавиш със символ * или снежинка..
    При последователното му натискане на дисплея излизат три вида индикации.

    Моля за разтълкуването им.

    Ето ги








    или поне за някакво описание на командването на този климатроник.

    Предварително благодаря.

    PS Аз имам някакви наблюдения от работата в трите режима, но не съм много сигурен, така че предпочитам конкретна информация, а не предположения.

  • #2
    От: Индикации на климатроника

    Брей...
    Аз си мислех, че тези управления са доста популярни, а то...

    Коментар


    • #3
      От: Индикации на климатроника

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      Брей...
      Аз си мислех, че тези управления са доста популярни, а то...
      Еми нали искаш точен отговор за конкретните картинки... аз мога да ти отговоря само "по принцип" - не съм си играл с такъв климатроник, само с "италианци".
      Та "по принцип" звездичката означава пълноценен режим на работа, "ЕСО" - поддържане на температурата, доколкото е възможно, без да се включва компресора. Колкото до чертичката, не съм виждал такова и не съм наясно дали въобще има отношение към работата на системата - ако е, то би трябвало да значи, че просто се вкарва външен въздух, без да се поддържа зададена температура (ама защо не е стрелкичка тогава?).
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #4
        От: Индикации на климатроника

        Така, ето и моите версии
        * - включен компресора на климатика постоянно. Този режим е за висока външна температура - основно лятно време
        /*A/C-position - Effective when the humidity is high or when it is very hot.
        The air conditioner compressor operates for cooling.
        */

        ECO - ECONO-position
        Use this position when the humidity is low. It is economical
        because the air conditioner compressor operates only
        when necessary.
        Май някъде четох че е за при пролетно и есенно време.

        "-" - изключен копресор.


        Operation hints


        The air conditioner not only cools the air , but also dehumidifies it, thus offering greater comfort.


        Too much cooling is not good for the health

        . The air tempera ture should only be 5 to 6 'C (9 to 11 ' F) lower than the outside

        air (to the extent that you feel somewhat cool)
        .


        During a long period of disuse



        The air conditioner should be operated for at least five minutes



        each a week , even in cold weather. This is to prevent poor



        lubrication of the compressor internal parts and maintain the air



        conditioner in the best operating condition.

        Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
        Бахти, как се изказах...

        Коментар


        • #5
          От: Индикации на климатроника

          Донякъде съвпада с впечатленията ми.

          Но, коментирай, моля те, в този аспект, третата снимка - от приложените в първия ми пост..

          Коментар


          • #6
            От: Индикации на климатроника

            Посочените режими са за управлението при моят климатик.
            Но, сега като погледнах фиг.3 при теб май е по-различно. Май при теб "-" е цркулация на въздуха от вън към купето, "*" е режим само охлаждане, а това че има "*" и ECO е предполагам някакъв смесен /автоматичен между "*" и ECO/ режим.
            "-" кога се поява? Самостоятелно или само в комбинация със "*" и ECO?
            Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
            Бахти, как се изказах...

            Коментар


            • #7
              От: Индикации на климатроника

              На снимките са показани индикациите при последователно натискане на * ..
              Положенията са трите, които виждаш.

              Коментар


              • #8
                От: Индикации на климатроника

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                На снимките са показани индикациите при последователно натискане на * ..
                Положенията са трите, които виждаш.
                Доста мислих.
                Мисля, че "-" най-вероятно режим "dry - изсушаване на въздуха" каквито има на всички домашни климатици.
                "*" и ECO изцяло са свързани с охлаждане, така че "-" може би да е някаква такава щуротия. Като се изпише "-" чуваваш ли дали щраква копресора на климатика? Току що говорих с нашия продавач на климатици и той ми каза, че тази функция се ползва само през лятото и че компресора работи при този режим.
                Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                Бахти, как се изказах...

                Коментар


                • #9
                  От: Индикации на климатроника

                  Малко развитие по темата.
                  При мен управлението на климатика е от типа с двата реда копчета и цифров дисплей за тепературата.
                  Та, при режим сушене на предното стъкло /днес целия ден вали в Пловдив/ се включва климатика - "*".
                  Но при натискане на режим "AUTO" се включва "ECO" :0|...
                  Изключих "ECO"-то - предното стъкло се запоти много бързо. Щракнах "ECO" - няма потене ;0) ....
                  Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                  Бахти, как се изказах...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Индикации на климатроника

                    Малко късно намирам темата.

                    Като съвсем доскорошен потребител на Mitsubishi Diamante (седан с 3.5 V6 двигател) - описаното от колегата DimitarNikolov е правилно.

                    ECO позицията си е позиция "включен климатик" при която компресорът на климатика просто включва възможно най-рядко, само когато е необходимо да се смъкне температурата.

                    При нормалната позиция "снежинка" - компресорът включва и изключва периодично, независимо от температурата, за да отнеме влагата.

                    Предвид каква невероятна кочина беше регулирането на температурата в тази кола - двете позиции нямаха особено влияние върху крайния резултат. Надявам се в другите модели на фирмата ползващи този контролен панел нещата да са по-различни. При диамантето беше ад. Избираш си от какво да мреш - от жега или от студ, и си носиш кръста. Средно положение нямаше.
                    Последно редактирано от Goblin; 27-10-10, 20:53.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      От: Индикации на климатроника

                      Не знаех, че има такава модификация. При мен всичко бачка както трябва - за сега ...
                      Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                      Бахти, как се изказах...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Индикации на климатроника

                        Невероятна кола, изтъкана от невероятни качества и невероятни недомислици. Японско Мицубиши сглобявано в Австралия. Всичко японско работеше както подобава на японско, всичко австралийско правеше мизерии както подобава на австралийско. Странна кола, малко като Алфа Ромео от старите - постоянно си влюбен в нея и постоянно я псуваш.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Diamante.jpg
Прегледи:1
Размер:73.5 КБ
ID:5221805


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:diamante01.jpg
Прегледи:1
Размер:10.9 КБ
ID:5221806


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:diamante02.jpg
Прегледи:1
Размер:14.8 КБ
ID:5221807


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:diamante03.jpg
Прегледи:1
Размер:20.2 КБ
ID:5221808


                        Конкретно за климатроника - мисля че проблемите бяха специфични на модела. Същия панел за управление съм го виждал и на европейски Галант, и на джипове, и оплаквания не съм чул. AUTO режима на климатроника въобще се бях отказал да го пипам.

                        При включен AUTO режим клапата която управляваше разпределението на въздуха работеше като бясна през няколко секунди и накрая се счупи, за късмет - два дена преди да изтече гаранцията. Насред лято, 40 градуса жега - вътре се потиш, климатика бие като луд, само че бие вътре в таблото - таблото беше ледено

                        От тогава - само на ръчно. И в какъвто и режим да си, каквато и температура да си задал - като настъпиш малко газта и от шестака почват да лъхат едни горещи вълни да си умреш от кеф. Абе карай да върви. Преди две седмици замина по етапен ред в дебрите на щатския пазар на употребявани коли . Дано бъдещите щастливи собственици и се радват колкото и се радвахме и ние. За съжаление като знам каква е типичната клиентела на тоя модел на пазара на старо - предполагам от тук нататък вътре ще ехти само латино чалга.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Индикации на климатроника

                          Бая яка ще да е тази кола - 3.5 бензин ;0). Поне си се кефил на як ряз .... Иначе виждам прилики с моето Pajero - управлението за положението на седалката на шофьора ;0).
                          Та по темата - символа "-" какво ще да значи /за "*" и "ECO" е ясно вече/? Положение на някаква клапа, /аз така го рабрах/ или ....
                          Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                          Бахти, как се изказах...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Индикации на климатроника

                            Символът " - " чисто и просто указва че обдухването е на рециркулация и не пуска външен въздух. Комбинира се с тази стрелка която сочи нагоре.

                            Когато пуснеш външен въздух - тиренцето изчезва, и се показва стрелка пред пиктограмата на стъклото, сочеща в посока надолу, диагонално. С това " - " просто са искали да изобразят затворена клапа.

                            На нашето мицубиши ограниченото мозъче на климатроника всячески опитваше да остави въздуха на рециркулация а не на външен, и минаваше на рециркулация при всяко гасене на двигателя и при всяко пускане на климатика. Само на AUTO ги редуваше. В ръчен режим - винаги трябваше да си избереш изрично режим външен въздух, с бутона горе вдясно до екранчето.

                            Абе с две думи - колата беше мислена винаги да е на AUTO. Ама като не работи като хората...

                            А иначе си беше машинка. Но си беше поамериканчена. В Австралия ги имаше в 4х4 и в комби вариант, а в Япония - с Mivec шестак 270 коня и 5 степенен автоматик. А тая щатската беше наблъскана с екстри, но с "обикновен" SOHC 3.5 вдигател, автоматика беше 4 скорости и доста допотопен. Е, вдигаше 140 на втора де, не се оплаквах . Но пък тогава излизаше проблемът с миниатюрните спирачни дискчета, мислени за американски задръствания. Абе - като италиянка си беше гадта. Хем те радва, хем...
                            Последно редактирано от Goblin; 28-10-10, 00:03.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              От: Индикации на климатроника

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Символът " - " чисто и просто указва че обдухването е на рециркулация и не пуска външен въздух. Комбинира се с тази стрелка която сочи нагоре.

                              Когато пуснеш външен въздух - тиренцето изчезва, и се показва стрелка пред пиктограмата на стъклото, сочеща в посока надолу, диагонално. С това " - " просто са искали да изобразят затворена клапа.
                              След като преседях днес доста време в Паджерото, се оказа, че всичко, споделено от Гоблин, е така.
                              Изключение е само цитираното - обратно е - тиренцето показва приток на външен въздух, а липсата му - режим на рециркулация.

                              Благодаря отново на всички, взели отношение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X