струва ми се ( всъщност не ми се струва) че моето муле ,стои на пътя като болид предницата е по ниска от задницата,което ме навежда на мисълта че торсионите искат малко натягане...или може би греша,но като гледам други паджеровци,не изглеждат като моя..та въпросът ми е ,как се натягат тия пущини ( както казваше баба ми)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Натягане на торсион Паджеро 2
Свий
X
-
От: натягане на торсион паджеро 2
В задния край на торсьона (към средата на автомобила) има едно рамо с гайка и контра гайка. Ето ти принципна схема. Регулира се от 40292Е. Успех.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
а как да преценя ,че натягам еднакво ? динамометричен ключ?? или брой обороти на регулиращия винт??куче или вълк?
в клетка ,или свободен?
въпрос на личен избор.
Вихрен Илиев
0888249888
blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Първоначално публикуван от navar Преглед на мнениеа как да преценя ,че натягам еднакво ? динамометричен ключ?? или брой обороти на регулиращия винт??
Динамометричния ключ там работа няма каква да ти свърши.
Преди всяко мерене на височината, хубаво поразклащащ предницата, а дори е желателно да дадеш няколко метра няпред-назад, няколко пъти, с интензивно спиране, та хууубало да разклимбуцаш предниата така щото да застане в неутралното си положение.
После пък трябва да отидеш на реглаж на предница, щото сходимостта и/или ъглите ще са поизбягали.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеКато за начало - брой обороти. Ако се появи разлика във височината ляво/дясно, тогава или дозатягаш по-ниската част, или охлабваш по-високата.
Динамометричния ключ там работа няма каква да ти свърши.
Преди всяко мерене на височината, хубаво поразклащащ предницата, а дори е желателно да дадеш няколко метра няпред-назад, няколко пъти, с интензивно спиране, та хууубало да разклимбуцаш предниата така щото да застане в неутралното си положение.
После пък трябва да отидеш на реглаж на предница, щото сходимостта и/или ъглите ще са поизбягали.
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
а наи точно можеш да видиш височината в книжката на колата ,там дават точно височина,отпред ,отзад ,ширина и тн....MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеа наи точно можеш да видиш височината в книжката на колата ,там дават точно височина,отпред ,отзад ,ширина и тн....
Мери се разстоянието тампон - ограничител. Така се оставя правилният ход на окачването, за да няма блъскане после.
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Е да и това трябва да се вземе впредвит ,но малко математикаи може лесно дасе пресметне всичко ...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Тъй като натегнах торсионите току що след извършен боди лифт ще споделя как и какво: навих реглажните болтове с около 1 см ( не зная колко точно навивания на болта са, но разликата в резбата е приблизително 1 см) с толкова се получи разлика с предишното състояние даже и малко отгоре. След съвета на Спарки да се разклати или да се спре по-агресивно няколко пъти направо я покарах един ден и след това пак измерих-разликата в лявата и дясната страна беше пренебрежителна-около 2мм но разликата в поемането на неравностите беше огромна...... наистина предницата е по твърда но като цяло определено по-леко поема “препятствията“
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
А с този 1 см. колко се вдигна купето като цяло ....а отзад с подложки ли го вдигна или сменя и пружините ?MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Преди да ги натегна направих боди лифт 50мм и просто предницата стоеше малко по-ниско......а за лифта виж тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=101695
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
Нека споделя и аз. Става въпрос за Паджеро 2, 1993 г. дълга база. Незнайно защо, болта на десния торсион ми е натегнат на 50%, а този на левя докрай, но противно на очакваното, предницата в лявата си част е по-ниска с 2 см. от дясната. Съответно задницата в дясно е вирната пак с толкова. Освен, че стои на пътя като куцо куче, основателно предполагам, че я някоя втулка, я тампон са заминали, но реших първо да попитам преди да разглобя половината ходова част! Да не говорим, че оттам пък идват и незгодите при лек офроуд и поемането на неравностите. За хард оф, съм подготвил един УАЗ-ик, но защо ли никой от моето семейство не ще да се вози в него, а предпочитат паркетника.
Коментар
-
От: натягане на торсион паджеро 2
ааа, въпрос на семейство..и моето нещеше ни Буханката,ни самурая..ама сега друга песен пеят,е на асфалта пахерото и максимата са с предимствокуче или вълк?
в клетка ,или свободен?
въпрос на личен избор.
Вихрен Илиев
0888249888
blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар