Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още едно Паджеро :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още едно Паджеро :)

    За добро или за лошо, се премествам от "Daihatsu" в "Pajero" подфорум.
    Конкретния екземпляр е с двигател 2.5, Супер селект и до колкото забелязах има блокаж на задния диф. Вече му врътнах към двеста км. и изникнаха някои въпросчета

    1. Тоя термометър за outside температурата свети много бледо, на светло хич не се вижда. Понякога се пооправя за малко, но като цяло е пълна скръб. Дали да го разглабям да го чистя или това си е старчески дефект и няма смисъл да го мъча?

    2. Струва ми се , че на 4-та или 5 пимерно, като подам и пусна газта рязко, и леко залюлява. Не е съпроводено със зверски тракания или нещо такова. Не съм залягал отдолу да гледам какви успокоителни щанги и т.н. има задното окачване, но предполагам , че нещо като тампон или успокоител е в начален стадий на разваляне и ми се иска да го поправя навреме. В права посока ли разсъждавам ?

    Иначе джипката е много приятна и лесна за управление и се надявам да се окаже здрава ! Ето снимка :

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0093.jpg
Прегледи:2
Размер:126.6 КБ
ID:5902679
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

  • #2
    От: Още едно Паджеро

    Ами добре дошъл!
    1. При термометъра имаш лоша връзка. Трябва някъде по куплунг да му ходи сигнал за пуснати фарове. Но има разлики в модификациите.
    2. Да, трябва да е тампон някой. Това се случва на 4Х2 или 4Х4?

    Коментар


    • #3
      От: Още едно Паджеро

      Много лачен ,бе. Добре дошъл и да си го караш със здраве.

      Коментар


      • #4
        От: Още едно Паджеро

        Ха да ти е честит! Със здраве да си го караш и много безаварийни. Аз лично това нещо не бих го вкарал там където ти си го набил ))

        Щом е 2.5 двигателя аз съм страдал и от личен опит мога да те посъветвам с консумативите да смениш и водна помпа, маркучи и да прегледаш обстойно водната система. По - добре огледай всичко и ако има нещо за смяна го сменяй на време!
        GSM: 0898 554713
        Уебсайт: BULEXTREME.com

        Коментар


        • #5
          От: Още едно Паджеро

          Благодаря за пожеланията

          Консумативите са сменени преди 4000 км всичките, така че нищо няма да пипам засега- само ще огледам като остане време
          Термометъра действително замъждуква още по-слабо като включа фаровете, така че ще го проследя и се надявам да оправя проблема.
          Луфта отзад го усещам на 2х4, тъй като едва преди малко научих, че с тая раздатка може да се кара и 4х4 по асвалт. Та съм сигурен, че е нещо отзад, но засега само гадая какво е. Предполагам, че при разбита стабилизираща щанга там започва да шава целия мост напред-назад
          2015 KTM EXC 450 six days Argentina
          Toyota Land Cruiser KDJ 125

          Коментар


          • #6
            От: Още едно Паджеро

            Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
            Предполагам, че при разбита стабилизираща щанга там започва да шава целия мост напред-назад
            По-скоро при разбити тампони на напречната (Панхард) щанга може да се заклаща така. Може даже и да не са разбити тампоните, а само някоя от гайките да се е охлабила - имах подобна случка преди време.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: Още едно Паджеро

              Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
              ...
              Предполагам, че при разбита стабилизираща щанга там започва да шава целия мост напред-назад
              Aко наистина "шава напред - назад", трябва да се погледнат фтулките на носачите. За "люлеенето" пък отговарят амортисьорите.

              Коментар


              • #8
                От: Още едно Паджеро

                Днес пробвах предавките- всичко си работи, но дискотеката на таблото е пълна. Досега изчетох доста и явно като не се ползва късия лост се появяват мигащите лампи. Къде да я закарам да я погледне някой проверен майстор, който е в час с тоя Супер селект, че да не си губя времето в научаване на всичките му тънкости ?
                Сещам се също, че лятото като напечеше в колата, и клаксона се включваше от самосебе си. Доста е чувствителен и май ще трябва да го отварям откъм волана, но предполагам трябва да се внимава заради въздушната възглавница.
                2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                Toyota Land Cruiser KDJ 125

                Коментар


                • #9
                  От: Още едно Паджеро

                  Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                  ....Къде да я закарам да я погледне някой ......
                  Има един дет` ги буха у ряката дъ съ изкъпят за кръщене ама е зает да възкриса това но ако съвсем го закъсаш.....
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още едно Паджеро

                    В обедната почивка днес ще минеме с Иво да те видиме, ама за реката не бих се престрашил
                    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                    Toyota Land Cruiser KDJ 125

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още едно Паджеро

                      Студена спойка вътре в часовника.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още едно Паджеро

                        Май по задната част всичко е ОК- просто още се опознаваме с машината, както каза дядо Владо. Но има един теч- прави капка като постои на едно място, някъде в задната част на двигателя. Някой семеринг май си е отишъл , но май смяната им е много трудоемка
                        2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                        Toyota Land Cruiser KDJ 125

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още едно Паджеро

                          Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                          Май по задната част всичко е ОК- просто още се опознаваме с машината, както каза дядо Владо. Но има един теч- прави капка като постои на едно място, някъде в задната част на двигателя. Някой семеринг май си е отишъл , но май смяната им е много трудоемка
                          Това с теча изисква много по-внимателен оглед. В общи линии, откъдето и да е теча, капката винаги отива в задния край, поради наклона на мотора и въздушната струя от перката.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още едно Паджеро

                            Днес на подемника нещата се изясниха- един тампон /откъм шофьорската страна/ на междинния диф е аут, едно шарнирче на кормилните щанги, един маншон на вътрешно каре. Относно теча- да се надяваме, че е гарнитурата на капака на клапаните
                            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                            Toyota Land Cruiser KDJ 125

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още едно Паджеро

                              Задължително смени гарнитурата на капака

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X