по време на път натиснах копчето за over drive и моментално спря тока на климатроника и радиото. Веднага помислих, че е,станало някакво късо, спрях колата вдигнах капака и излизаше дим откъм алтернатора. Днес го свалих и се оказа че е изгорял ротора на алтернатора. Интересното е че след този инцидент колата си работеше нормално просто изчезнаха токовете на радиото и климатроника, когато е на контакт не светят всички лампички на таблото, само тази за маслото. Беше изгорял и един бушон на най долния ред в средата от 25 ампера /кутията при педалите/ ,но и след смяната му токовете не се появиха. Въпроса ми е възможно ли е от повредата в алтернатора да изчезнат и токовете на таблото, и кака е възможно да се случи такава глупост от натискането на едно копче. Утре ще го нося на ремонт.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Имам пробеми с паджеро 2.5, моля за помощ
Свий
X
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
Първоначално публикуван от veselin.a.georgiev Преглед на мнение. Въпроса ми е възможно ли е.....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
днес занесох алтернатора за ремонт. Казаха че роторите не се ремонтират , бях принуден да избирам между рециклиран за 220 лева и за ремонт със ротор втора употреба от арабите на Симеон за 130 лева. Оказа се че и релето е изгоряло, та тази цена включвала и подмяна на релето и гаранция от шест месеца...мисля да избера втория вариант, рециклираните също са с употребявани ротори, а и вакумните помпи които са прикачени към тях май са китайски, с подмяна на вакумната помпа ,не им важи гаранцията!!?
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
Благодаря за помоща на "Паджеровод", (не ползвам Л.С. понеже дава че ти е препълнена кутията) ама май си е за още помощ
от разговори със собственика стигнах до заключението, че се е получил рядко срещания при колите токов удар. Вероятно алтернатора е изгорял защото му се е скапал реле регулатора и е взел да храни мрежата с колкото може. Сега не работи климатроника (и трябва да му открия къде седи управлението) същото е и с централното
, и с задните габарити и мигачи и в режим отделен мигач и в режим "аварийни"( при тях поне е лесно няма електроника, и след като бушоните са здрави ...по кабела по кабела и ще си излезе) освен това подгряването на свещите е "супер куик..." ама някой е сложил супер ръчно копче и сега си чака реда да го ревизирам, но първо да намерим къде седят най-горе изброените.
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
И аз съм виждал един такъв алтернатор на едно рено 19-ка , както зареждаше с 14 волта изведнъж подаваше 21 волта и нагоре , човека тогава каза че неиска да му го правиме и на другия ден се върна с почти никаква работеща електроника по колата .Лудак
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеБлагодаря за помоща на "Паджеровод", (не ползвам Л.С. понеже дава че ти е препълнена кутията)
Благодаря. Разчистих, много въпроси
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
Някъде има прекъсване в силовата верига + на алтернатора -> + на акума. Или прекъсване в самия акумулатор. Ако няма такова, акумулаторът не позволява такова вдигане на напрежението. Трябва ми VIN, за да видим къде са чаркалъците. Или, Владо, пиши го направо тук и търси за разположение на елементите в ел. инсталацията. Щото аз трябва да спирам
Коментар
-
От: имам пробеми с паджеро 2.5 , моля за помощ
След многократно откачане и закачане на куплунги,проби-грешки, мерене, четене на много страници
, помощ от роднини и приятели
, за сега го приемам за оправен
, .....остава лустросване......снимки като намеря по-читав компютър.....
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар