здравейте колеги,
днес цял ден се ровя из форума и не мога да си дам отговор на въпросите. пребивавам временно в щатите и съм харесал едно монтеро лимитед 2003г, 3,8кубика двигател, 80 000 мили - 140 000 км. след дълго и упорито търсене. поне в района в който живея предлагането на този модел е почти никакво. има общо 3-4 автомобила произведени след 2003 г.
въпросите ми са следните:
1, джипа няма да се използва за офф-роад, а предимно за транспорт от точка А до т.Б - семейна кола.
2. доколкото разбрах от форума монтеро=паджеро , т.е. при прецакване на нещо по ходовата част може да се купува от България без да има проблеми така ли е?
3. при външния оглед на автомобила в автокъщата при поглеждане отдолу не видях следи от удари и изкривявания, скоростната кутия /може би/ беше като нова - без течове с цвят на поцинкована ламарина. ауспусите бяха като нови/???/ без ръжди и т.н нормално л е това или е играла пароструйка отдолу?
4. а най-интересното беше, че нямаше цял заден мост, а с полуоски - така ли трябва да бъде или не?
5. при огледа видях, че гумите са оригиналните ДОТ 4802 - плачат за смяна. ако евентуално се купи този автомобил ще може ли да се кара с АТ гуми целогодишно или трябва да се вземат зимни и летни?
в една от темите прочетох , че нищо не мога да установя на място по колата, поне кажете кое да пробвам при евентуален тест драйв - скорости и още какво.....?
ще съм много благодарен ако някой отговори на тези въпроси.
поздрави, николай
днес цял ден се ровя из форума и не мога да си дам отговор на въпросите. пребивавам временно в щатите и съм харесал едно монтеро лимитед 2003г, 3,8кубика двигател, 80 000 мили - 140 000 км. след дълго и упорито търсене. поне в района в който живея предлагането на този модел е почти никакво. има общо 3-4 автомобила произведени след 2003 г.
въпросите ми са следните:
1, джипа няма да се използва за офф-роад, а предимно за транспорт от точка А до т.Б - семейна кола.
2. доколкото разбрах от форума монтеро=паджеро , т.е. при прецакване на нещо по ходовата част може да се купува от България без да има проблеми така ли е?
3. при външния оглед на автомобила в автокъщата при поглеждане отдолу не видях следи от удари и изкривявания, скоростната кутия /може би/ беше като нова - без течове с цвят на поцинкована ламарина. ауспусите бяха като нови/???/ без ръжди и т.н нормално л е това или е играла пароструйка отдолу?
4. а най-интересното беше, че нямаше цял заден мост, а с полуоски - така ли трябва да бъде или не?
5. при огледа видях, че гумите са оригиналните ДОТ 4802 - плачат за смяна. ако евентуално се купи този автомобил ще може ли да се кара с АТ гуми целогодишно или трябва да се вземат зимни и летни?
в една от темите прочетох , че нищо не мога да установя на място по колата, поне кажете кое да пробвам при евентуален тест драйв - скорости и още какво.....?
ще съм много благодарен ако някой отговори на тези въпроси.
поздрави, николай
Коментар