Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

    Здравеите

    Искам да попитам дали може да се регулира ( в моят случаи да се обере ) свободният ход в волана посредством секторната ( кормилна ) кутия ?

    П2 , 1997 , 3.5
    поздрави
    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

  • #2
    От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

    Каква е колата?Повечето коли вече са с реики.Да може да се обере малко луфта но ако е много няма да стане.

    Коментар


    • #3
      От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

      Първоначално публикуван от Емил Йонев Преглед на мнение
      Каква е колата?
      Еми той колегата е написал каква е. Паджеро 2, 1997год. 3.5л.

      Коментар


      • #4
        От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

        Проблема е че обикновено се износват неравномерно, например по средата е по-износено отколкото в крайно ляво и крайно дясно положение. Има си болт за реглаж, но трябва да се регулира така, че по цялата дължина да има мъъъничко луфт. Ако е много износено, често не се получава.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

          Благодаря много това ме интересуваше .
          Ще го поърся тава болче пък ще видим дали ще успея да убера луфта .
          Колега вие имате впредвид , че луфта в нормално положение на волана може да не е еднакъв с този на пълен ляв или пълен десен волан , нали ?
          [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

          Коментар


          • #6
            От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

            Болтът е отгоре на кутията и до него има пряк достъп, но ти трябва наставка (удължител) поне 40 см. Осигурен е с контрагайка. Обирането на луфта с него обаче има само временен ефект. Не го затягай прекалено - освен, че ще почне да задържа, може да причини и други поражения. Моят съвет е: кутията долу и за рециклиране. Скоро се интересувах от подобна услуга, понеже и моята е тръгнала - офертата беше 270лв за пълно рециклиране (механично и хидравлично). Не мога да кажа къде, обаче - бях помолил Голди да провери там където е останал доволен от качеството, но не съм го питал кое точно е мястото.
            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

            Коментар


            • #7
              От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

              Първоначално публикуван от hibit Преглед на мнение
              Еми той колегата е написал каква е. Паджеро 2, 1997год. 3.5л.
              Извиняваите лолега. незнаех,че става въпрос за това...П2 , 1997 , 3.5

              Коментар


              • #8
                От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                Колега вие имате впредвид , че луфта в нормално положение на волана може да не е еднакъв с този на пълен ляв или пълен десен волан , нали ?
                Точно. Винаги луфта в централно положение е различен от луфта в двете крайни. Трябва да се регулира така, че в нито едно положение да няма затагане, дори с цената на повишен луфт в друго положение.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                  Благодаря много за инфото .

                  Положението изглежда много добре . Една по - дълга отверка , едно ключе 17 и съм аз
                  И аз мисля , че рециклирането е най - добрият начин , но просто няма да имам тази възможност тази година .
                  Eто снимка от тази сутрин .

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1070997.JPG
Прегледи:1
Размер:210.4 КБ
ID:5213887
                  [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                    Някъде четох,че луфта нормално е 50мм в двете посоки. Незнам дали е вярно ,но при мен си е така от както съм купил моето.П2 1992

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                      Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                      Една по - дълга отверка , едно ключе 17 и съм аз
                      Хубаво е да включиш в описа и един крик. Добре е мостът да е във въздуха когато затягаш - просто ще усетиш кога започва да затяга воланът и да върнеш малко. Ако пренатегнеш започва да се износва бързо.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Хубаво е да включиш в описа и един крик. Добре е мостът да е във въздуха когато затягаш - просто ще усетиш кога започва да затяга воланът и да върнеш малко. Ако пренатегнеш започва да се износва бързо.
                        Ами според мен ако го пренатегнеш освен бързото износване дори някои път може и да не завиеш !
                        Незнаех , че се вдига и моста по скоро си мислех , че се прави при заключен волан или поне при неработещ двигател .

                        Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                        Някъде четох,че луфта нормално е 50мм в двете посоки. Незнам дали е вярно ,но при мен си е така от както съм купил моето.П2 1992
                        Колега удобно ли ви е да проверите с точност . Все пак 50мм. са 5 см. Като се замисля то в момента ми е толкова . Ако е така то по добре да не го пипам .
                        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                          Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                          Ами според мен ако го пренатегнеш освен бързото износване дори някои път може и да не завиеш !
                          Незнаех , че се вдига и моста по скоро си мислех , че се прави при заключен волан или поне при неработещ двигател .
                          По-скоро при вдигната предница, отключен волан и работещ двигател


                          Колега удобно ли ви е да проверите с точност . Все пак 50мм. са 5 см. Като се замисля то в момента ми е толкова . Ако е така то по добре да не го пипам .
                          5 см не е страшно много, но 1-2 е по - добре. За изправен волан иде реч. В крайните положения, както дойде.
                          Погледни а и отдолу. Ако а доста омаслена - имаш и семеринг за смяна.
                          Последно редактирано от Пенчо; 05-10-10, 15:53. Причина: допълване

                          Коментар


                          • #14
                            От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                            На асфалт, павета, и изобщо по някакъв път не трябва да усещаш хлопане и луфт. Луфт се усеща най-вече на черно, и най-вече в коловози и каменист черен път. Та, ако по павета нямаш хлопане, значи луфта е нормален, поне що-годе.

                            ПП: Най-добре се усеща при вдигната предница, отключен волан, и НЕработещ двигател. Понеже хидравликата не работи при тоя режим, луфта се чувства доста по-лесно.
                            Последно редактирано от sparkybg; 05-10-10, 16:06.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Подлежи ли на реглаж луфта във волана ?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              На асфалт, павета, и изобщо по някакъв път не трябва да усещах хлопане и луфт. Луфт се усеща най-вече на черно, и най-вече в коловози и каменист черен път. Та, ако по павета нямаш хлопане, значи луфта е нормален, поне що-годе.
                              За съжаление при Паджерото не е съвсем така. Има едни недомислени захвати на кормилния прът вътре в колонката които почти на всички са разтропани – даже може да се стигне и до сериозно клатене на волана, понеже едно от лагерчетата се изхлузва. Та тия гадости си тропат при най-малката неравност.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X