Може би някъде в историята е писано по въпроса, но все пак отново ще попитам, защо ли Паджерото ми гасне на ниски обороти? Става въпрос за 2.5 TDI, 1993 г. Като начало смених горивния филтър, но УВИ, не се оправя! Когато го карам на по-високи е ОК ?! Понякога не гасне, а само променя оборотите. Сутрин с дръпнат обогатител пали без проблем, но върна ли го, дори и след като е позагрял пак гасне. Възможно ли е да е горивната помпа или да е някоя от дюзите?
Моля, ако някой е имал подобен проблем да го сподели преди да съм тръгнал по "баш майстори"!
Благодарско предварително.
P.S.: Ясно ми е че диагноза по телефона не се поставя , но все пак нали за това е форума!
Моля, ако някой е имал подобен проблем да го сподели преди да съм тръгнал по "баш майстори"!
Благодарско предварително.
P.S.: Ясно ми е че диагноза по телефона не се поставя , но все пак нали за това е форума!
Коментар