Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

    Може би някъде в историята е писано по въпроса, но все пак отново ще попитам, защо ли Паджерото ми гасне на ниски обороти? Става въпрос за 2.5 TDI, 1993 г. Като начало смених горивния филтър, но УВИ, не се оправя! Когато го карам на по-високи е ОК ?! Понякога не гасне, а само променя оборотите. Сутрин с дръпнат обогатител пали без проблем, но върна ли го, дори и след като е позагрял пак гасне. Възможно ли е да е горивната помпа или да е някоя от дюзите?
    Моля, ако някой е имал подобен проблем да го сподели преди да съм тръгнал по "баш майстори"!
    Благодарско предварително.
    P.S.: Ясно ми е че диагноза по телефона не се поставя , но все пак нали за това е форума!
    Последно редактирано от Teofanov; 14-09-10, 22:40.

  • #2
    От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

    От дюза не е ако има проблемна може да претриса .Виж реглажа на помпата изобщо ли намя тихи обороти.
    Помпа навярно.Ако имаш възможност свали помпа и дюзи и на реглаж и без това не се знае кога за последно са проверявани .Хем за зимата ще е спокойно.

    Коментар


    • #3
      От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

      Първо се проверява "аванса" на помпата, после се регулират минималните и максималните обороти.

      Коментар


      • #4
        От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

        Имах същия проблем. При мен беше запушена сондата в резервоара. На нея има една много финна цедка, която се беше задръстила с боклуци. Според мен преди да бърникаш помпата (аз лично те съветвам да не го правиш, освен в краен случай и то при човек, който разбира от ГНП-та и има стенд) да си свалиш сондата, да почистиш добре въпросната цедка и клапанчето, което се намира на нея. После да си източиш нафтата от резервоара. Отдолу има пробка за тази цел. Да я прецедиш много добре. След това през дупката на резервоара, където седи сондата с една гъбка с ръка бъркаш и почистваш вътре всичкия насъбран боклук. После сипваш прецедената нафта, палиш и чакаш резултата. Може да не помогне, но със сигурност няма да навреди! Сондата се сваля, като отзад на пода на багажника свалиш един капак и ще я видиш отгоре на резервоара. Успех!

        Коментар


        • #5
          От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

          Благодаря radikyokushir, още днес ще пробвам и ще драсна някой ред ако реша проблема!

          Коментар


          • #6
            От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

            Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
            Имах същия проблем. При мен беше запушена сондата в резервоара. На нея има една много финна цедка, която се беше задръстила с боклуци. Според мен преди да бърникаш помпата (аз лично те съветвам да не го правиш, освен в краен случай и то при човек, който разбира от ГНП-та и има стенд) да си свалиш сондата, да почистиш добре въпросната цедка и клапанчето, което се намира на нея. После да си източиш нафтата от резервоара. Отдолу има пробка за тази цел. Да я прецедиш много добре. След това през дупката на резервоара, където седи сондата с една гъбка с ръка бъркаш и почистваш вътре всичкия насъбран боклук. После сипваш прецедената нафта, палиш и чакаш резултата. Може да не помогне, но със сигурност няма да навреди! Сондата се сваля, като отзад на пода на багажника свалиш един капак и ще я видиш отгоре на резервоара. Успех!
            Относно запушена цедка си прав. Има такава вероятност. Другата вероятност е засмукване на въздух в горивната система. От там се почва. Но айде да не разглобяваме половината кола. Не вярвам някой да го кефи. Освен това ще илиминираме един възел в системата, а тя е де що има маркуч, тръбичка, филтър и т.н.
            Според мен е правилно да се процедира така: Два прозрачни маркуча с подходящо Ф, на входа и изхода на помата и в шише с нафта. Проверяваме и маркучите за излично гориво между дюзите и към помпата. Не е лошо и да се сменят. Въртим, палим и се услушваме. Прави ли същия номер, отиваме към помпата. Относно центровката на помпата не съм съгласен. Според мен даваш погрешен съвет. Центровката е в две посоки - центровка на самата помпа и центровка към двигателя. Първата е както каза на стенд и помпата се сваля. За да тръгнем на тая центровка обаче, трябва да сме убедени че имаме центровката към мотора. Правим го на място със специализирания инструмент. Другите центровки на място са оборотите. Това трябва да направим, преди да носим помпата на стенд. Тогава вече носим и дюзите.

            Коментар


            • #7
              От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

              След кратко умуване реших да опитам първо с бутилка служеща за резевоар, според съвета на Andro 160. Оказа се, че двигателят работи по същият начин и не се оправя, т.е. причината не е в сондата, цедката или трака на горивото. Май ще се окаже, че е горивната помпа. Ще се чуя с майстора, който ги прави в понеделник, бил от Пловдив, пък друго незнам.

              Коментар


              • #8
                От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                Първоначално публикуван от Teofanov Преглед на мнение
                След кратко умуване реших да опитам първо с бутилка служеща за резевоар,.
                Това упражнение се прави с прозрачни маркучи, за да се разбере с едното дали не влиза въздух от самата помпа. Ти така ли го направи?

                Коментар


                • #9
                  От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                  Не, сложих гумено маркуче и то само на входящата нафта, друго не съм правил! Явно трябва да го повторя с прозрачни такива на входа и на изхода на помпата. И ако все пак от помпата излиза гориво в което има въздух, какво правим?

                  Коментар


                  • #10
                    От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                    Първоначално публикуван от Teofanov Преглед на мнение
                    И ако все пак от помпата излиза гориво в което има въздух, какво правим?
                    Сменяваме семеринга на водещия вал на помпата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Сменяваме семеринга на водещия вал на помпата.
                      Което е и най-често срещания дефект и хранилница за недобросъвестни "майстори"

                      Коментар


                      • #12
                        От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        ...
                        хранилница за недобросъвестни "майстори"
                        Може, ако клиента да не е отварял капака на двигателя.
                        Смучеща въздух помпа тече.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Може, ако клиента да не е отварял капака на двигателя.
                          Смучеща въздух помпа тече.
                          Може и да бъркам, но повечето са такива. Сега.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                            И не, не тече. Първо се появява проблемът с въздуха и лошата работа най-вече на празен ход. Семерингът все пак е обърнат навътре с ръбчето.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ПАДЖЕРО 2 ГАСНЕ НА НИСКИ ОБОРОТИ, ЗАЩО?

                              Какавато и да е помпата аз бих я регулирал да подава повече гириво на празен ход на първо време. Въздуха от семеринга е друга бира. Проявява се по друг начин.
                              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X