Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

    Здравейте колеги,
    Имам много странен проблем, който не намирих в другите теми и ще ви го опиша, пък дано помгнете.
    Имам Паджеро къса база, супер селект, автоматична, десен волан-93г. Проблемът е, че при даване на контакт не винаги светват всички лампички на таблото, а при следващото палене светват.Джипът е с чип за запалване и първо него слагам в контакта му. Не е само за подгрева и не е от температурата навън.Всички ефекти са наблюдавани през лятото. Същото става и с някой копчета в кабината. Примерно днес мога да движа стъклато на пътника до мен от моята врата, а утре не мога или пък днес работи копчето за пребиране и отваряне на странични огледала, а утре не работи. Веднъж дори спря в движение джипа и трудно запали?!После тръгна и не е угасвал от тогава!
    Един приятел каза, че май имало някакъв датчик на двигателя, но...........до там. В сервиза, където сменям консумативи, ми казват,че не знаели какво е и трябвало да го оставя, но сега почна ловния сезони и..............нали се сещате колко ми се оставя да гадаят какво е.Сърдечно благодаря на отзовалите се и наслука на ловците сред нас и много безаварийни километри.

  • #2
    От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

    Здрасти.
    Контактен ключ, разхлабена или корозирала маса някъде; това са нещата, които се сещам на първо четене.

    Коментар


    • #3
      От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

      Здравей Колега,
      Паджеровод е един от доайените в този форум, а и не само тук де, но ПАДЖЕРОТО няма тайни от него.
      Насоката която ти даде е действително най-логична , абсолютно съм убеден ,че датчик на двигателя е пълна безсмислица да ти прави тез магарии. За контактният ключ (клемореда) имам известни съмнения , но те не обясняват защо отказват и ел. огледалата. Виж си първо замасяването , след това - при мен поне бе така - Отпред в дясно пред двата акумулатора има табло с бушони и един от тях бе нагорял и все нямах габарити и стопове.Прегледай си тоците , ако нещо те съмнява пиши и макар че е малко смешно ще ти помагаме от тук.
      0876 0876 89 / salex0666@gmail.com/л.с.

      Коментар


      • #4
        От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

        Всъщност, къде е това Паджеро?
        Това може да даде някои насоки...

        Успех!

        Коментар


        • #5
          От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

          Здравеи колега. Това се дължи на лоша връзка и окисляване някъде по куплонги и понякога при такива проблеми пада доста ровене и главоблъскане.Трябва ти добър електричар с опит по такива неща. Успех.
          Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

          Коментар


          • #6
            От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

            Оня ден имах абсолютно същият проблем с едно ивеко, дадох на контакт и по таблото нищо не светеше.Разглобих кората под волана и открих че буксата на контактният ключ е силно нагоряла , смених буксата ,нови кабелни обувки и всичко стана по старому си-ОК.
            0 8 76 36 8 542

            Коментар


            • #7
              От: ПОЛТЪРГАЙСТ ВЕРОЯТНО:-))

              Благодаря на всички за отзива и съветите!! На последък нямам време с този лов, но ще направя необходимото да отметна проблем по проблем. И аз си мисля, че е някакъв конткт някъде, но не ми се рови, но май ще трябва да го оставя някъде да го тормозят. Паджерото е в Бургас. Пак благодаря

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X