Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Влияние на добавката ,,Бардал" при замерване на газовете!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Влияние на добавката ,,Бардал" при замерване на газовете!


    Привет колеги!
    Един въпрос ме вълнува напоследък , заради новите стикери за преглед на автомобила.
    ​​​​​​​Дали когато си с добавка ,,BDC" , в горивото / нафта/ , това ще окаже влияние върху качеството на изгорелите газове при преглед и ще даде по лоши или по добри показатели?
    Аз обикновено слагам от въпросната добавка на ,,Бардал " целогодишно и съм доволен! Ако има значение , карам w 163 2.7 CDI.
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
    Ат.Буров.

  • #2
    Аз залагам на -без промяна.Вече минах преглед Юни,по стария начин,нямам стикер.Очаквам заради газта и по-доброто изгаряне на горивото,евентуално по-чисти изгорели газове.Това на дизелов автомобил...

    Коментар


    • #3
      https://www.capital.bg/politika_i_ik...eski_pregledi/

      Накратко, не се занимавай с глупости.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Брееей, ти ще кажеш, че са глупости...

    • #4
      Моторът ти трябва да е мега зле за да ти свалят еко групата заради газове. Просто сипи хубава нафта и го покарай в обороти 20-ина километра преди прегледа.

      Димността на моето евро3 с vp44 помпа (не common rail) e 0.04, при норма за евро 6 0.07.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Двигателист
        Двигателист коментира
        Редактиране на коментар
        Да. Затова всякакви дизели „минават”. Отделно, на пункта хората ги е страх да настъпят, че ако счупят нещо после е сложно. Някой виждал ли е как се прави в Германия, например? Никаква милост. У нас като гледам, как тенекията е по-скъпа от дете и жена, ще се разревете отстрани при такъв тест.
        А най ми е забавно като слушам някой да ми обяснява как дизелът му не дими. Все едно кара след себе си. Днес един подобен ме души километри наред. Със сигурност в огледалото едва ли го вижда човекът. Просто леко ,натрапчиво, с остра миризма димене, вероятно в нормите според прегледа, особено ако при теста натискате недостатъчно рязко, не докрай, и т.н.

      • santaclash
        santaclash коментира
        Редактиране на коментар
        При тия обороти, при които се прави прегледа...(има-няма 2000), всички минават.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Съвсем нормални са си и оборотите, и начина, доколкото се мери нещо като работни обороти. О не за 2000. Конкретно в моя случай 2500 на единия и 2800 на другия тест.

        Нормите на ония, дето ги тестват с педала до метала са други и там не мерят реално замърсяване, а изправност. Отделно дето кофти дизел пуши много повече в ниските обороти.

        Всичкото това не прави меренето по-смислено де, доколкото като отидеш с избушен DPF и затворен EGR ще си минеш безгрижо с неизправен автомобил, който без тия компоненти я покрие евро 2 стандарта, я не.

    • #5
      данните от газанализатора се вкарват ръчно в системата за ГТП, а реалността в БГ е такава, че винаги ще се намери по-сговорчив "преписвач". Ако се притесняваш толкова, отиди и говори предварително с човека в пункта да ти обясни кое как
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Никола
        Никола коментира
        Редактиране на коментар
        От няколко седмици това вече не е така.

    • #6
      Техническите прегледи са анахронизъм, и трябва да се премахнат.
      Ако те сгащят с неизправна кола-ще плащаш яко глоби. Или ако поради неизправност причиниш ПТП.
      И всеки си решава как да си поддържа колатъа, и има ли пари за сериозните глоби.

      А сега какво е-отиваш в пункта просто да си платиш един рекет, а по пътищата си се търкалят таралясници.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Прав си, но ГТП-то ще го махнат 10г след като отпадне задължението за нотариално прехвърляне при смяна на собственост, поради същите причини.

        ... иначе Търтея е прав, квото пише в талона, такъв стикер получаваш, ако ще и да покажеш стойности за ЕВРО 10.
        Коментирах го с пичове от пункт точно преди два месеца.

    • #7
      Преди седмица минах гтп. Дизел евро 4 по документ и... 3-та група по ганьовски стандарт. На газ анализатора съм си в нормата за евро 4 но се оказа че това ама никак не е важно, важна е годината на производство. Та хич и не си играйте с разни добавки и маргаритки да ръсите през ауспуха важна е възраста на автото. Та сдобих се и аз с една дамска превръзка по средата на предният джам и те така.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        по начало бе ясно, че едното няма връзка с другото - аз например нямам ЕВРО категория, но също към група 3. едното важи за данъка, а другото за влизане в центъра и не са взаимозависими или взаимозаменяеми.

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        От начало казаха, че еко категорията ще се определя от това което излиза от ауспуха. После балона се пукна.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Като нямаш евро категория е според датата на първа регистрация. Забележи - не датата на произовдство, а датата на първа регистрация. Последно попаднах на возило, по VIN произведено 2005-та, но с първа регистрация 2009-та.

        Сътвориха поредното мазало, ама то аз на друго не съм се и надявал.

    • #8
      По-лошо няма да стане еле с нафтата която се продава в България,а вече какво му е на мотора и защо пуши……. Бардала може да помогне на нафтата да си е нафта,но ако мотора е сдал каквото и да му сипеш ще си пуши.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #9
        Аз от както съм купил колата слагам тази добавка, без прекъсване и лято и зима, а не инцидентно за преглед! Та затова и питах , дали ще окаже негативно влияние при прегледа?
        "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
        Ат.Буров.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Няма да окаже.
          Нито негативно, нито позитивно.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Негативно НЕ

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X