Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли интерес от Г за части

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Има ли интерес от Г за части

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Ъ? Как от превъртял биелен лагер ще спре да се движи буталото въобще?
    Първо превърта, после черупките се качват една върху друга и долната глава на биелата затяга в шийката на коляновия вал. Шарнирната връзка зверски се къса и затова буталото се движи свободно. Лоша работа.
    Преди обаче това да се случи, дълго време трябва да е имало луфтове и чукане в двигателя. Сигурно е магерен за продаване. На колегата с Гранда бяха подлагали някакви пластини да не чука. Така изкара 20-30 км след "сделката".

    Коментар


    • #17
      От: Има ли интерес от Г за части

      Подобно нещо ми се е е случвало на Транзит 2.5 ТД. На баира над Йорданкино само за миг просветна лампата за маслото и загуби малко мощност и започна да трака по силно.Прибрах се до София.В Супер дизел ,къде ли не, го гледаха и не можеха да разберат защо трака ,накрая се ядосах и главата долу -буталото два милиметра ход нагоре- надолу.Както описа Андро двете черупки една върху друга и късмет, че не се е скъсала биелата.
      Една седмица преди това ми направи впечатление ,че се чуваше звънтене във скоростния лост на по високи скорости- той нали влиза директно във кутията.Но кой да знае ,че може да е от това. Това се получава от недобре затегната биела ,повредена маслена помпа,запушена магистрала или лошо масло.

      Коментар


      • #18
        От: Има ли интерес от Г за части

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Бе прати го, то не се губи. Аз пак ще си купя, дори да продам тази
        Днес пътува към тебе.

        Успех!

        Коментар


        • #19
          От: Има ли интерес от Г за части

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Днес пътува към тебе.

          Успех!
          Мерси
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Има ли интерес от Г за части

            Свали ли капака на картера?
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • #21
              От: Има ли интерес от Г за части

              Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
              Свали ли капака на картера?
              Нье. Има един невъзможен за мен болт. Въпреки хубавите неща дето си взех от теб. Единия от двата е**ни излезе, но втория упорито не мога да го развия. Абе то нещата отиват или на нов мотор или да я продам както е
              Чакам желаещи
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Има ли интерес от Г за части

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Първо превърта, после черупките се качват една върху друга и долната глава на биелата затяга в шийката на коляновия вал. Шарнирната връзка зверски се къса и затова буталото се движи свободно. Лоша работа.
                Преди обаче това да се случи, дълго време трябва да е имало луфтове и чукане в двигателя. Сигурно е магерен за продаване. На колегата с Гранда бяха подлагали някакви пластини да не чука. Така изкара 20-30 км след "сделката".
                Тоест, след превъртането на биелен лагер се троши. Ако обаче е само превъртял и все още не се е строшило, буталото трябва да си се движи. За това ми и беше учудването.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Има ли интерес от Г за части

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Тоест, след превъртането на биелен лагер се троши. Ако обаче е само превъртял и все още не се е строшило, буталото трябва да си се движи. За това ми и беше учудването.
                  Да де ама не се движи. като се върти мотора на стартер на първи цилиндър буталото нямаше ход. При натискане потъна повече, от колкото би трябвало да е хода (това последното преценено с окомер).

                  Бе елате вижте, няма да се разсърдя на никого, пък имам и хубава бира.
                  Па ако някой доде да помага по монтажа демонтаж на двигателя ептен ще се зарадвам
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Има ли интерес от Г за части

                    Ако е вярно всичко написано и буталото на първи цилиндър е със собствено мнение спрямо всички други то възможностите не са много:
                    - откъснат болт на буталото, малко вероятно, биелата щеше да е навън да гледа кой кара;
                    - скъсана биела, най-вероятно това, като го слушах как работи...;
                    - откъсната биела от към коляновия вал, съмнявам се, нямаше да дрънчи така;

                    Ето един възможен сценарий:
                    Ден първи: Каране с педала в пода, защото работи само задното, калпаво охлаждане, прегряване. В резултат - разчукване на вече тръгнали биелни лагери, блокиране на първи цилиндър, късане на биела.
                    Ден втори: Каране с вече разчукания 5 цилиндров мотор до пълно преграване и загасване в движение. След като истива половин ден пали и работи по вече описания начин (фуражомелка пълна с гайки).

                    Е, познах ли?
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Има ли интерес от Г за части

                      За счупената биела и аз така мисля, но за другото не си познал
                      Двигателят не е прегрявал нито ден първи, нито ден втори.
                      Нито е карано с педала в пода. Сценарият издиша също така защото щото вторник не искаше да запали.

                      Ма тва са подробности, ако тоя мотор ражда от малко каране с педала в пода, мерцедес е добре да се самоубият ритуално.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Има ли интерес от Г за части

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Ма тва са подробности, ако тоя мотор ражда от малко каране с педала в пода, мерцедес е добре да се самоубият ритуално.
                        Мога да те уверя, че веднъж тръгнал мотор с каране педала в пода ражда много по-бързо от колкото си мислиш. Утре ще си каже.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Има ли интерес от Г за части

                          Мотори има. Уж читави.

                          Ако някой иска да ме замери с цена за цялата кола със счупения мотор, сега е момента.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Има ли интерес от Г за части

                            Уж бях намерил мотор, ама май ще е греда ... Нещо почва да ми писва
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Има ли интерес от Г за части

                              Здравей

                              Интересува ме вратата на багажника ще стане ли за 463-ка 90 година дълга база и ако да, продава ли се

                              Коментар


                              • #30
                                От: Има ли интерес от Г за части

                                Моля темата да се заключи.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X