Обява

Свий
Няма добавени обяви.

461 срещу 463

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 461 срещу 463

    Понеже не съм много запознат и от бързо прелистване на инет-а достигнах до 2 основни разлики:

    1. 463 е луксозно изпълнение с по-мощни двигатели, по лачен интериор и на неблагоприятна цена.
    2. 463 предлага фул-тайм 4х4 (означава ли че няма режим само на заден мост), при 461 - заден с последващо вкючване на преден и длокажи.

    Много ще се радвам някой да опише по обстойно приликите и разликите или поне да ме насочи къде да ги погледна.

    Мерси
    • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

  • #2
    До: 461 срещу 463

    Виж тая тема http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11539&highlight=463.
    Отделно,ако ползваш търсачката,ще намериш много писано за G-klasse.
    ...и тук.
    Последно редактирано от cecoa1; 14-01-10, 18:29.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      До: 461 срещу 463

      Зависи с каква идея ги сравняваш!
      Различни са - интериора,мостовете, раздатката, двигателите, спирачките, фейса,броните, лайсните,огледала, дръжките на вратите, мигачи, стопове...........
      Приликата е в аеродинамиката

      Коментар


      • #4
        До: 461 срещу 463

        Мерси за двата линка, но пак смея да заява че никъде няма направено точно сравнение м/у двата модела. Говорим за сериозните неща - мостове и раздатка. Двигателите ги има описани, другите неща от сорта на брони, халогени, огледала екстри по интериора мисля че не са толкова важни.

        та да си дойдем на думата - мостовете и раздатките са различни - това добре, пише го на всякъде ама с какво са различни?Диференциалите/блокажите еднакви ли са или са различни? До колкото разбрах 460 няма междинен диференциал, 463 имал. За хей такива прости за вас неща става дума, които ние нищо не знаещите нямаме представа

        Мисля че ако някой от запознатите седне и ги опише хубаво тези неща (съмнявам се че ще отнеме повече от 10-15 мин) и после темата се сложи някъде от горе като важна ще се спестят множество подобни теми.

        Лек ден на всички.
        • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

        Коментар


        • #5
          До: 461 срещу 463

          Над 100 са позициите, които определят разликите.
          За какво ти е да знаеш? Просто така или нещо конкретно, да се намираме на приказки?
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #6
            До: 461 срещу 463

            все повече от "другия" форум май се виждаме тук похвално
            ....и на мене ми е доста интересно понеже и аз се оглеждам за гега и аз също съм прегледал какво ли не във тоз раздел
            Не всичко, което има две бузи е лице!

            Коментар


            • #7
              До: 461 срещу 463

              Хе-здрасти,бе Кранк!
              Ако ще купуваш Г-е моят съвет е W-463!С вентилирания 300ТД мАтор,и къса база!Само мое мнение,обаче!
              Ама ти май нямаш изисквания за цена,цел и приложение на возилото...?
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                До: 461 срещу 463

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Хе-здрасти,бе Кранк!
                Ако ще купуваш Г-е моят съвет е W-463!С вентилирания 300ТД мАтор,и къса база!Само мое мнение,обаче!
                Ама ти май нямаш изисквания за цена,цел и приложение на возилото...?
                Ако нямаш изисквания си вземи Кайен.
                Иначе това 300тд е добро.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #9
                  До: 461 срещу 463

                  Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                  Хе-здрасти,бе Кранк!
                  Ако ще купуваш Г-е моят съвет е W-463!С вентилирания 300ТД мАтор,и къса база!Само мое мнение,обаче!
                  Ама ти май нямаш изисквания за цена,цел и приложение на возилото...?
                  За сега само разглеждам
                  ама те мнооо скъпи тие 463-ки. Хем ми трябва нещо за село/лов, хем и нещо за Софето и околностите. Та и аз още се чудя, че 2 коли + още 2 жипки ще ми станат много
                  • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

                  Коментар


                  • #10
                    До: 461 срещу 463

                    Абе той се оглежда за джипка , и то доста от отдавна...
                    ..още не бях взел Ферозата..

                    Ама след толкова оглеждане, е добре да си помислиш колко време си изпуснал - за каране и кеф..

                    Коментар


                    • #11
                      До: 461 срещу 463

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      Абе той се оглежда за джипка , и то доста от отдавна...
                      ..още не бях взел Ферозата..

                      Ама след толкова оглеждане, е добре да си помислиш колко време си изпуснал - за каране и кеф..
                      аа не е преди, а след и то не толкова сериозно. А относно карането и кефа там съм заложил на сребърните стрели

                      Заприказвахме се ние с глупости а никой не разясни разликите м/у двата модела и кое е по-добре за асфалта и кое за пътя?
                      • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

                      Коментар


                      • #12
                        До: 461 срещу 463

                        Първоначално публикуван от KPAHK Преглед на мнение
                        аа не е преди, а след и то не толкова сериозно. А относно карането и кефа там съм заложил на сребърните стрели

                        Заприказвахме се ние с глупости а никой не разясни разликите м/у двата модела и кое е по-добре за асфалта и кое за пътя?
                        То се разбра,че само си лафим,ама да кажа-463-няма спор!Най-малкото заради вентилираните дизели,които са по-мощни,по-икономични,по-балансирани,и ...по-безшумни!И за пътя,и извън него е за предпочитане.Има и с 3.5 двуклапановия,но той не е за препоръчване.
                        Ама,докато се чудиш истински запазените 463-ки ще поскъпнат...
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #13
                          До: 461 срещу 463

                          Първоначално публикуван от KPAHK Преглед на мнение
                          ...и кое е по-добре за асфалта и кое за пътя?
                          Г-класата не е мислена нито за асфалта, нито за пътя.

                          Перфектна аеродинамика, ниско разположен център на тежестта, лека и пъргава, устойчива на завой, лесна за спиране.
                          Това са все неща които Г-класата не е.
                          Ако ти трябва кола за града или за да идеш два пъти в годината за риба 463, а най-добре нещо друго.

                          Иначе основните разлики са:
                          Мостовете на 463 са 7 см по-дълги.
                          Каретата на полуоските от пред са различни.
                          460 е с барабанни спирачки от зад.
                          463 е фул тайм, 460 е пар тайм.
                          Окачването на купето е различно.
                          ....предните мигачи са бели
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #14
                            До: 461 срещу 463

                            Първоначално публикуван от KPAHK Преглед на мнение

                            Заприказвахме се ние с глупости а никой не разясни разликите м/у двата модела и кое е по-добре за асфалта и кое за пътя?
                            Грешката е моя да се чете: "кое е по-добре за асфалта и извън пътя"

                            Пак си говорим едни и същи неща - фул-тайм, парт-тайм тва го има на всякъде пък дори и аз невежата съм го споменал. Двигателите също са ясни.

                            Виж това със спирачките и окачването и нещо интересно.

                            Питането ми е повече насочено към разликата 463 - с междинен диф с/без блокаж (не съм сигурен дали има без блокаж на междинният - май няма). Блокажа 100% ли е или е нещо като ЛСД.
                            срещу 460/1 с твърдо зацепване на предният мост.
                            Те такива по простички нещица
                            • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

                            Коментар


                            • #15
                              До: 461 срещу 463

                              463 e по-подходящо за лов, спираш някъде в ценъра и ловиш....ловиш....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X