Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел Вито 110Д - имам проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дизел Вито 110Д - имам проблем

    Имам едно бусче Мерцедес Вито 110Д - 97г.Вчера направи нещо,което не ми се е случвало досега.Както го карах,за момент потръпна и на таблото светнаха едновременно 3 лампи - за зареждането,за нивото на спирачната течност и за нивото на антифриза.Бях си близо до вкъщи и продължих.На завоите светва лампата за маслото и се губи сервото на волана.Дотътрих се до у нас и сега не знам какво трябва да се прави.
    Може ли да се е скапал нещо компютърът или какво може да е ?Или да е някаква лоша връзка ?Казвайте,че съм на зор.
    Предварително благодаря на отзовалите се.
    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
    имат право да гласуват на избори.

  • #2
    До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

    Като за начало може да провериш със зареждането на генератора как си дали зарежда ...преди години имах една Омега 97г.както пътувах по таблото всичко полудя и се оказа че се е скапал генератора.
    Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

    Коментар


    • #3
      До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

      А може и да си навил ремъка на коляновия вал.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

        На този модел 110 ако не е ЦДИ имам една люлка сас ролка която обтяга ремака тя е на пласмасова втулка и като се изяде ремака пада !!!виж си ремъка !!за начало а сервото ти е на вакуум помпа която се задвижва от ГНП то и няма как да се губи!!ако говорим за сервото за спирачките!!ако е за волана всичко е от ремъка !!ако се наложи да го сваляш скицирай си как стой ремъка на двигателя че после ако не си слагал няма начин да го поставиш!!огледай и амортесиорчето на рамъка!!!Касмет и да го излекуваш до новата година
        Опел Корса В 1,4 82 коня
        Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
        Ямаха ХТ 600Е
        Симсон SR 49 1959 г. :D

        0898234666:D

        Коментар


        • #5
          До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

          Момчета,благодаря Ви много !
          Прави бяхте,ремъкът е.Най-близо беше колегата Ivan_pk,наистина ролката е износила втулката и даже извадих полустопено парченце.Купих ролка и ремък и утре сутринта ще го правя.Ролката е слязла надолу,т.е. все едно я няма,оттам ремъкът увисва много и така..
          С Нивата се оправям,ама Мерцедеса /еле па дизел/ не ми е познат.От друга страна, за 140 000 км капакът е вдиган само за смяна на консумативи и веднъж свещи.Вярно,че е испанска сглобка,но си е Мерцедес,няма какво да се каже.

          Още веднъж,благодаря.Живи и здрави и весели празници на всички !
          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
          имат право да гласуват на избори.

          Коментар


          • #6
            До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

            Браво! А няма да е лошо да видиш и другите ремъци, ако е Мерц.

            Коментар


            • #7
              До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

              Колега виж си люлката кадето завиваш ролката и кадето се лови и пружината и амортесиорчето !!провери я да ли не играе в болта който я държи за блока той е шестограм 14 май не съм 100% за това !!ако е изядена втулката вътре което е често ролката се накланя настрани като се опъне ремъка!!и пак може да падне!!!!погледни и амортесиорчето как е !!То успокоява ремъка!!
              Опел Корса В 1,4 82 коня
              Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
              Ямаха ХТ 600Е
              Симсон SR 49 1959 г. :D

              0898234666:D

              Коментар


              • #8
                До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                Да попитам още нещо: има ли някаква програма из Нета за автомобили с чисто практическа насоченост: т.е. кое как се прави ?Аз си дръпнах от Замундата Аутодата 3.18,но в нея не намерих нищо интересно.Освен ако към нея няма някакви допълнителни библиотеки,за които не знам.
                Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                имат право да гласуват на избори.

                Коментар


                • #9
                  До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                  Искам да кажа за успокояващото амортисьорче на ремъка-сменявайте го само с оригинално!!!Много натоварен елемент е(основно работи и се натоварва на празен ход),и ментетата изкарват 5-6000км.-личен опит!Ментето струва около 60лв.(това дърво съм го ял от"Ауто-плюс"),а оригиналното-80лв.-само то Ивайжет,или Балканстар.
                  Дизелов Мерц шуми(чука) основно от луфтове и износвания в люлката,оста и,амортисьорчето!Ако там всичко се смени мАтора мърка!

                  П.С.Да допълня-ментето люлка обикновенно подвежда цялата група(амортисьорчето и ролката)под лек ъгъл,а не стои точно вертикално,от което и оригинално амортисьорче не изкарва много-много(30 000км.)и се поразбиват гумените му втулки,от което се получава леко тракане...по мои наблюдения цялата тая група изкарва безпроблемно-100-120 000км.
                  Последно редактирано от mbenz; 30-12-09, 18:56.
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                    10000% е така !!това е истината сменя се цялата конзола и ремък !!!! в Еврото ги имат комплект кам 150 лв аморт и люлка!! слагаме ги на спринтери с термокинги!!! и карат!!като км не мога да кажа колко но качество цена е добро!!
                    Опел Корса В 1,4 82 коня
                    Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                    Ямаха ХТ 600Е
                    Симсон SR 49 1959 г. :D

                    0898234666:D

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                      Да попитам още нещо: има ли някаква програма из Нета за автомобили с чисто практическа насоченост: т.е. кое как се прави ?Аз си дръпнах от Замундата Аутодата 3.18,но в нея не намерих нищо интересно.Освен ако към нея няма някакви допълнителни библиотеки,за които не знам.

                      Аз поне не знам да има такава.Има проекти и кое как се прави по модели или по мотори,но са форумно ниво и нищо стьпка по стьпка.Как се сменя ремьк обаче се намира лесно из нета,водна помпа,обтегачи,ролки............тралала........но да попаднеш на мотора който ти трябва и да има от А до Я всичко описано малко сложно.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                        Задължително смени целия възел - люлка,амортисъор.пружина,ролка,ремък. На моя W210 като се разби тракаше все едно,че е дюза. Ремонта ми излезе около 320 лева/части, работа, ремък/. Скъпото изкарвало около 150000 км и аз такова си сложих. Успех!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                          Е,ще купя и останалото-люлката,амортисьора и пружината след празниците.Хич не си падам по Балканстар,да знаете.Ако има друг подходящ магазин,казвайте.
                          Намерих в нета някакво ръководство на руски.Но по всичко личи,че за да се направи тая операция,моторът трябва да се пусне надолу заедно с рамата.
                          Но това - след Нова година.
                          Сега да мислим за по-приятни неща - остават 5 часа до 2010 г.
                          Поздрави !
                          Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                          имат право да гласуват на избори.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                            Започнах го днес.
                            Значи всички глупости от самозваните махленски майстори се оказаха голяма опашата лъжа.Никакво пускане на мотора надолу,разкачване на тампон и пр. простотии.Ей,колеги,не мога да ги разбера хората !Абе като не си го правил,не го разбираш - трай си бе,не раздавай умни съвети и не вкарвай хората във екшъни !
                            Ето каква е процедурата,съвсем накратко,ако на някой му се наложи :сваля се въздушния филтър - цялата кутия.За който не го е свалял - има,както му казват монтьорите - "куркапан".Като се откачат 2-та въздуховода и се свали ластичето отдясно,цялата филтърна кутия леко с въртене започва да се движи в посока на мотора.Само не нагоре !След малко тя се измъква и се оказва,че отляво има пластмасов щифт на кутията,който влиза в тампон/гумен/ на подкалника.Ако се повдигне нагоре, пластмасата се чупи !
                            Изважда се ремъкът,което при паднала и разбита ролка /моят случай/ е лесно.Отвива се амортисьорчето от мотора и се откачва пружината.
                            Сега има интересен момент - на различните модели "Вито" люлката е хваната към блока по различен начин.В моя случай е с вътрешен шестостен 17.Престъргах си преди малко едно парче от готов шестограм и утре ще се мъча да го развия,че стана ракиено време.

                            Поздрави !
                            Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                            имат право да гласуват на избори.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дизел Вито 110Д - имам проблем

                              Hala,ако нямаш никакъв наръчник все още,изтегли това:

                              http://depositfiles.com/en/files/3919061

                              На руски е,вътре в .rar файла има същото на немски.


                              Паролата за отваряне на .pdf файловете ще видиш отдясно в (раз)архивиращата си програма-www.tacho.... .org

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X