Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най - доброто Г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Най - доброто Г

    Колеги, преди няколко дни се регистрирах във форума и използвам всяка свободна минута за да чета - по-специално мненията Г класите. В крайна сметка, все по - объркан оставам, кой е най - подходящият модел за любителски оф роуд, не за състезания.

    Имах Патрол (160) 4.3 бензинов къса база и се отървах от него. Сега съм решил твърдо да си взема някакво Г но наистина имам нужда от съвет кой модел да търся. подготвил съм 10 - 12К и съм предвидил още около 7 за лебетка, окачване и гуми.

    Дайте насоки какво и къде да търся.
    Последно редактирано от vokel; 14-10-09, 19:51.

  • #2
    До: Най - доброто Г

    Никой ли не иска да помогне?
    Последно редактирано от vokel; 14-10-09, 19:52.

    Коментар


    • #3
      До: Най - доброто Г

      Колега, след като си чел толкова, трябва да имаш някои по-конкретни въпроси, за да очакваш и някякви отговори и мнения.
      Бюджета който си приготвил ще ти стигне за сравнително запазен екземпляр W460 или 461 и минимално необходимият тунинг.

      Вариантите за разновидности на двигателя (заводско изпълнение) не са много - броят се на пръстите на едната ръка. Иначе пък ако решиш да сменяш - вариантите са много.

      Насочил си се към Г - най-правилният избор, от там нататък почети още и тогава питай по-конкретни неща.
      !

      Коментар


      • #4
        До: Най - доброто Г

        Първи насоки:
        460 има само слаби дизели. 461 също.
        Бензините са по-добре но разхода им е голям.
        Вариант 1- Взимаш максимално запазен дизел и сменяш мотора.
        Вариант 2 Взимаш си максимално запазена бензинка и си слагаш газ или си плащаш бензина. На някои от бензините инжекциона е механичен и на газ почти не става, че като гръмне згъва мембрани.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          До: Най - доброто Г

          Благодаря за включването Аз като че съм се ориентирал към Г280 дълга база. Противник съм на газовите уредби и ще си се мъча с бензина. Дайте съвет за други недостатъци или предимства.

          Коментар


          • #6
            До: Най - доброто Г

            Първоначално публикуван от Sheiha Преглед на мнение
            Никой ли неиска да помогне?
            Колега, надявам се не мислите че всички в този форум влизат тук само заради Вас. Моля бъдете малко по търпелив ако наистина желаете да научите нещо.

            Също така задаването на конкретен въпрос би дало и конкретен отговор. Колкото по неясно е формулиран един въпрос толкова по малко вероятно е той някога да намери отговор. В това отношение Вашият въпрос води класацията.
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #7
              До: Най - доброто Г

              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
              Колега, надявам се не мислите че всички в този форум влизат тук само заради Вас. Моля бъдете малко по търпелив ако наистина желаете да научите нещо.
              Извинявам се, май поста ми е прозвучал тъпо, по скоро на шега го написах.
              За конкретиката, прочетох другите постове на колегите кандидат джипари и долу горе според тях се ориентирам да бъда точен във въпроса. А и общо взето това което съм написал като ориентир е и това което имам като позиция в момента.

              Коментар


              • #8
                До: Най - доброто Г

                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Първи насоки:
                460 има само слаби дизели. 461 също.
                На някои от бензините инжекциона е механичен и на газ почти не става, че като гръмне згъва мембрани.
                461 има един много приятен дизел- 290ТД 120к.с, но се вгражда след втората половина на `90-те, съответно и цената е ~12-15000Е.
                Само 230 преди `82 е карбуратор, всеки друг бензин при 460 е механична инжекция. Проблемът с газифицирането е решен отдавна, стига да не се слага първата АГУ при гаражния майстор.

                Коментар


                • #9
                  До: Най - доброто Г

                  Благодаря за инфото

                  Коментар


                  • #10
                    До: Най - доброто Г

                    И да не си помислиш да си купуваш Ге и да му сменяш мотора,сега минах от там и ми побеля главата,това не е за всеки.
                    ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Най - доброто Г

                      Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
                      И да не си помислиш да си купуваш Ге и да му сменяш мотора,сега минах от там и ми побеля главата,това не е за всеки.
                      Сподели де, че на мене ми предстои.
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #12
                        До: Най - доброто Г

                        Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
                        И да не си помислиш да си купуваш Ге и да му сменяш мотора,сега минах от там и ми побеля главата,това не е за всеки.
                        Що? Това е лесна и приятна работа. Не се шегувам. Въпрос е на предварителна подготовка и материално обезпечаване. Миналата година смених мотора за 2 дена, имам тука една тема, намерете, прочетете... Нищо работа.... сега малко само време да мине и да се оправя и глей кво става с новота Ге. И при това на мене ми е много по трудно - дизеловите мерцедеси определено не са много където живея, намирането на читав ОМ606 малко ще ме затрудни, както и после помпа и турбо от 350... но ще стане.
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          До: Най - доброто Г

                          Засега съм се ориентирал към следното - военна Г класа 250 бензин десантна (може да имат специален модел но не го знам как се казшв) от Германия. После сменям двигателя при Краси във Велинград. Проблема е 1-во че много ми се кара и нямам търпение и второ че ще ми дойде малко тежко финансово. Затова започнах да се оглеждам в TLC 70... като по приемлив вариант.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Най - доброто Г

                            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                            Сподели де, че на мене ми предстои.

                            Има една скромна темичка "преход от 2.4 към 300Е"
                            ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X