Обява

Свий
Няма добавени обяви.

преход от 2.4Д към 300Е

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: преход от 2.4Д към 300Е

    Срам не срам ,ще кажа какъв беше проблема. "Руснака" сложил предвидливо на входа на помпата една цедчица, та тя беше леко позапушена. Уж мих резервоара ,но явно некачествено. Днес беше свален за пореден път.
    Знае ли някой технология за почистване на резервоар?
    Последно редактирано от Младен Кънев; 07-10-09, 21:06.
    ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

    Коментар


    • #17
      До: преход от 2.4Д към 300Е

      Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
      Срам не срам ,ще кажа какъв беше проблема. "Руснака" сложил предвидливо на входа на помпата една цедчица, та тя беше леко позапушена. Уж мих резервуара ,но явно некачествено. Днес беше свален за пореден път.
      Знае ли някой технология за почистване на резервуар?
      Би трябвало да има цедка и на сондата на резервоара,та че провери и там.

      Коментар


      • #18
        До: преход от 2.4Д към 300Е

        Или ги разкарай тия цедки и сложи допьлнителни филтри след като измиеш резервоара с пароструйка.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          До: преход от 2.4Д към 300Е

          Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
          Бе ти тази 124-ка беше ли я карал преди?
          Както го обясняваш изглежда ми като да е горивния акумулатор.



          И ПАК АЗ

          В един друг форум имаше тема за една спьната кола с проблем в тая джаджа.Копирам решението на проблема както и кратко обяснение за какво служи тоя акумолатор.

          " Неизлекуваният докрай и след почистването на дюзите проблем с забиване на носа и внезапната загуба на мощност когато колата е студена, вече е решен! Напоследък в големите жеги колата започна да пали трудно на бензин след като е загряла, а проблема със внезапната загуба на мощност около 1500 - 2500 оборота отново се появи. При измерване на системното налягане се оказа, че около 2-3 минути след като изгася мотора, налягането спада до 0 бара, а би трябвало да е около 2.8 бара в продължение на не по-малко от 30 мин. Това ме наведе на мисълта, че възвратния клапан на бензиновата помпа не се затваря плътно. Самата помпа имаше достатъчен дебит и развиваше налягане над 10 бара при запушване на маркуча от регулатора на налягане към резервоара. Когато свалих капака покриващ бензиновия филтър и така наречения "fuel accumulator", се оказа че там има още една бензинова помпа, свързана последователно на първата. Подозренията ми, че се е прецакал обратния клапан отпаднаха, поради много малката вероятност и на двете последователно свързани помпи клапаните да не затварят. Остана последния заподозрян - "fuel accumulator". Откъм гърба му (пружината) има едно маркуче свързващо го с резервоара. Предназначението му е да връща бензина обратно в резервоара, ако мембранката вътре се прокъса. При откачането на маркучето от fuel accumulator-а от него потече бензин, въпреки че другия му край е свързан с резервоара над нивото на бензина в него. Това говореше, че може би мембранката пропуска бензин и през това маркуче той се връща в резервоара, като по този начин се получава байпасен кръг и системното налягане се колебае, т.е. част от дебита се връща в резервоара през fuel accumulator-а и това причинява забиването на носа и трудното палене на горещ мотор. В момента нямах друг fuel accumulator, за да пробвам с него и реших да прищипя това маркуче с щипка, като така прекъсна образувалия се байпас, докато намеря работещ fuel accumulator. В резултат на това двигателя започна да пали на горещо от едно завъртане на вала и изчезна досадното пропадане на мощността в обхвата 1500 до 2500 оборота."


          Край на цитата
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            До: преход от 2.4Д към 300Е

            Така направих,измих резeрвоара с препарати, оставих цедката на помпата и сложих допълнителен филтър преди помпата най големия който намерих,но май спъна малко мотора.

            Таблото с уредите от 124та го монтирах на Гто, всичко работи перфектно дори и температурата до момента в който не разглобих една кръгла букса отзад и се разлетяха пинове,
            BENZBOSS можеш ли да помогнеш с някоя схемичка на ел инсталацията 124 300E
            виждам ,че няма тайни за теб.
            Последно редактирано от Младен Кънев; 10-10-09, 16:24.
            ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

            Коментар


            • #21
              До: преход от 2.4Д към 300Е

              Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
              сложих допълнителен филтър преди помпата най големия който намерих,но май спъна малко мотора.
              Да, така е защото оригинално не се предвижда филтър преди помпата, само груба цедка. Ще и се земе здравето на тая помпа много бързо, не е изчислена да работи така.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #22
                До: преход от 2.4Д към 300Е



                Цветно и стерео,ако не ти свьрши работа кажи и ти намирам друго.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  До: преход от 2.4Д към 300Е

                  Ти си ВЕЛИК ! Голямо благодаря!
                  ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                  Коментар


                  • #24
                    До: преход от 2.4Д към 300Е

                    Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
                    Ти си ВЕЛИК ! Голямо благодаря!
                    Бе баш ВЕЛИК не сьм ма сьм близо.

                    Кажи друго ако ти трябва,резервата на двора е 88 с мотор 300,та ми се намира инфо за тоя и още 10-15 модела от марката.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X