Една година се измъчих със свръхмощният мотор от 72 коня,особенно като му сложих 33" гуми.По на доло бях пуснал една тема за турбиниране на 2.4,но ме отказаха. Взех една 124 с мотор М103,сбрах
кутия и комплект съединител от бус 310 и започнах компилацията(ли се казваше),скъсяване на кардан,изработване на лапи,преместване стойките на рамата и мн. други, с една дума нищо не пасна от първия път. Нещото което не съм правил лично по колата това са ауспусите,
така ми ги направиха в една реномирана русенска фирма , че си оставиха ръцете.,ще ги сменям по нататък.Запалих машината тия дни и направих първите проби. В началото при потеглянето си викам е това е моята кола ,е да ама не ,започва да прекъсва и изгася на различни обороти и при различна скорост. Нещата които направих са:
нова дистрибутурна капачка
нов палец
нови кабели
нови свещи
направа на нова сонда 16мм.
нов горивен филтър на помпената група
нов въздушен
и нищо ,проблема остана . Помооощ.......!!
кутия и комплект съединител от бус 310 и започнах компилацията(ли се казваше),скъсяване на кардан,изработване на лапи,преместване стойките на рамата и мн. други, с една дума нищо не пасна от първия път. Нещото което не съм правил лично по колата това са ауспусите,
така ми ги направиха в една реномирана русенска фирма , че си оставиха ръцете.,ще ги сменям по нататък.Запалих машината тия дни и направих първите проби. В началото при потеглянето си викам е това е моята кола ,е да ама не ,започва да прекъсва и изгася на различни обороти и при различна скорост. Нещата които направих са:
нова дистрибутурна капачка
нов палец
нови кабели
нови свещи
направа на нова сонда 16мм.
нов горивен филтър на помпената група
нов въздушен
и нищо ,проблема остана . Помооощ.......!!
Коментар