Обява

Свий
Няма добавени обяви.

преход от 2.4Д към 300Е

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • преход от 2.4Д към 300Е

    Една година се измъчих със свръхмощният мотор от 72 коня,особенно като му сложих 33" гуми.По на доло бях пуснал една тема за турбиниране на 2.4,но ме отказаха. Взех една 124 с мотор М103,сбрах
    кутия и комплект съединител от бус 310 и започнах компилацията(ли се казваше),скъсяване на кардан,изработване на лапи,преместване стойките на рамата и мн. други, с една дума нищо не пасна от първия път. Нещото което не съм правил лично по колата това са ауспусите,
    така ми ги направиха в една реномирана русенска фирма , че си оставиха ръцете.,ще ги сменям по нататък.Запалих машината тия дни и направих първите проби. В началото при потеглянето си викам е това е моята кола ,е да ама не ,започва да прекъсва и изгася на различни обороти и при различна скорост. Нещата които направих са:

    нова дистрибутурна капачка
    нов палец
    нови кабели
    нови свещи
    направа на нова сонда 16мм.
    нов горивен филтър на помпената група
    нов въздушен
    и нищо ,проблема остана . Помооощ.......!!
    Последно редактирано от Младен Кънев; 03-10-09, 18:00.
    ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

  • #2
    До: преход от 2.4Д към 300Е

    забравих малко снимчици
    Прикачени файлове
    ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

    Коментар


    • #3
      До: преход от 2.4Д към 300Е

      Провери Горивна помпа, или и релето, което я управлява.
      Също така и отдушника на резервоара.
      Успех
      ...а ние с Г-тата където си поискаме

      Коментар


      • #4
        До: преход от 2.4Д към 300Е

        Първоначално публикуван от Ex Преглед на мнение
        Провери Горивна помпа, или и релето, което я управлява.
        Също така и отдушника на резервоара.
        Успех
        Първите неща ,които проверих бяха това,дори смъкнах помпата и я тествах докато не минаха 10 литра през нея.
        Благодаря!
        ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

        Коментар


        • #5
          До: преход от 2.4Д към 300Е

          Пробвай да махнеш релето на бензиновата помпа и да направиш мостче към помпата - т.е. елиминирай релето като евентуален проблем. Провери си отново всички кабели и новите връзки които си правил - като смени мотора неговата инсталация ли ползва или си прави твоя.
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            До: преход от 2.4Д към 300Е

            Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
            Пробвай да махнеш релето на бензиновата помпа и да направиш мостче към помпата - т.е. елиминирай релето като евентуален проблем. Провери си отново всички кабели и новите връзки които си правил - като смени мотора неговата инсталация ли ползва или си прави твоя.
            още утре ще пробвам с мостчето,инсталацията е от 124ката само малко поорязана.
            тенкс!
            ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

            Коментар


            • #7
              До: преход от 2.4Д към 300Е

              Освен релето си погледни и за течове около помпата,на мен от там ми е гаснела,но само на ниски обороти,врьщам педала да спирам и тя гасне.
              Почисти и около дроселовата клапа,трудно ще ти гасне от там,но като е студена може да ти дава ядове.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                До: преход от 2.4Д към 300Е

                Пробвах всичко,но проблема остава.Притеснява ме помпата ,кагато е на джипа при запалване работи нормално ,но след 30-40 секунди шумът на помпата се усилва прогресивно и се чува повече от двигателя..Когато е свалена и я тествам си работи нормално.
                ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                Коментар


                • #9
                  До: преход от 2.4Д към 300Е

                  Бе ти тази 124-ка беше ли я карал преди?
                  Както го обясняваш изглежда ми като да е горивния акумулатор.




                  Другата идея която ми идва на акъла - пробвай да подадеш ток на помпата както е на колата от друг акумулатор, независимо от съществуващата инсталация; и виж какво ще се случи. Ако тръгне нормално - проблема е в инсталацията, ако ли не - в помпа/филтър/акумулатор. Също така не пречи да премериш налягането на горивото, тези помпи трябва да работят на доста високо налягане, не помня колко точно, но високо.
                  Бенцбос, очаквам Фключване за колко да е налягането.
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    До: преход от 2.4Д към 300Е

                    ФФФФпивам се

                    160 литра на час и налягане от 15 до 90 psi.

                    Тва как да е,проблема му е шума който издава помпата след едно определено време.Това сочи задьнени филтри или задьнена цедка ако има в резервоара.На самия маркуч има цедка която може да е задьнена и от там да мьчи помпата.Все пак двигателя е бил дизел и не се знае какви говна / да ме извините френския / са задьнили тая цедка.Нанизана е като капут в началото на маркуча.

                    От такава смяна на филтри сьм палил колата,сефте видях как механика БЯГА с голям пожарогасител в рьце та и с това трябва да се внимава.

                    Другия му потенциален проблем са задьнени инжектори.Сваля се резервоара,промива се,сипваш му 3 кила бензин и едно шише Моли - добавката от по-голямото шише за прочистване на дюзи.Това поне с очите си сьм го виждал как отпушва.

                    Третия вариянт .................смяна на помпа с друга и проба.Аз имам от е320,Бошовата дето идват тандем 2.При моя механик има поне една кофа от помпата която му трябва ма да е тук да сме я пробвали,но не е.Хващай някой с такава кола и сменяй за проба.Става от всичко което е с М103 мотор 3.0 както и от някои модели с 2.6 и 2.8 кубатура,но там вече трябва да засечем точно за да не те льже.

                    На други мотори при други случаи ми е гаснел така мотор от задьнен отдушник и се наложи да го карам с отворена капачка.Малко или почти невероятно,но за идея само.



                    И споко,тия лесно не се дават,един такьв го тормозим с години вече и не се дава.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      До: преход от 2.4Д към 300Е

                      Митко какво представлява този "горивен акумулатор" някакъв клапан ли е,може ли да го махна и да сложа тръбичка на мястото му, ремонтира (почиства) ли се или нов.
                      ...от друга страна, ако беше така, можеше да бъде и ако беше - щеше. Но не е така и след като не е, няма и да бъде.

                      Коментар


                      • #12
                        До: преход от 2.4Д към 300Е

                        Не не може без него, само нов или от работеща кола. служи за намаляване шума от помпата; и за изглаждане (?) на горивния поток, който иначе постъпва от помпата във вид на пулсации.
                        Съжалявам ама Българския ми става все по труден ., особено когато трябва нещо техническо да се обяснява.
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          До: преход от 2.4Д към 300Е

                          Първоначално публикуван от M-RUSE Преглед на мнение
                          Митко какво представлява този "горивен акумулатор" някакъв клапан ли е,може ли да го махна и да сложа тръбичка на мястото му, ремонтира (почиства) ли се или нов.

                          Прилича ми на ммммммм как да ти го обясня...........сьд който дьржи налягането на горивото от помпата.Помпата набива дадено налягане което се подьржа от мммммммммм тоя разширителен сьд който пьк ти подьржа необходимото налягане в системата.Като дадеш контакт,вьрнеш контакта и му извадиш маркуча от тоя акумулатор не трябва да има бензин по маркуча,там беше обратното горив ако не се льжа.Ако има.........нямаш налягане в системата,сьда е пробит и не подьржа налягането и на помпата и се взима здравето.

                          Някои модели / моя / имат 2 помпи за целта и имам регулатор на налягането на горивото за лесно палене като е топла колата.Нов струваше / за моя модел / 24 кинта.


                          УПС,заедно сме писали.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            До: преход от 2.4Д към 300Е

                            Малко по добре от мене си ги обяснил .... с общи усилия може да направиме един смислен превод . Както и да е, на снимката която дадох е точно както изглежда на 124ка а и на Г 300.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              До: преход от 2.4Д към 300Е

                              регулатор,изравнител,акумолатор.............ба ли го как да се обясни.Аз имам такива на самата магистрала над термостата.При скапан регулатор ми бьркаше ниските обороти,че пускаше гориво през регулатора.

                              Номера е,че ако пуска бензин помпата се тормози и не набива достатьчното налягане.Сьмнява ме обаче,тя пали нормално и после гасне на различни обороти и скорости.Помпата засмуква трудно за да брьмчи,разтоварена помпа трудно ще издава такива звуци.Звуци по интернет обаче голям зор
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X