Обява

Свий
Няма добавени обяви.

W 163 320 бензин.Проблем със спиране.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • W 163 320 бензин.Проблем със спиране.

    Здравейте,съфорумници.Моля за помощ.Харесал съм един читава екземпляр от въпросния модел.Бях на оглед днес.Колата работи супер.Салона е идеален.Върви и на газ и на бензин,пушка е.ОБАЧЕ не спира....Ама хич не спира.Продавача твърди,че е от липса на накладки....Никакви лампи не светят по таблото....Има ли вариант да е наистина от накладки.Предните дискове нямат никакъв ръб.....Имам тука един приятел "професор",който твърди,че тия МЛ-и така са си фабрично "неспиращи"....Моля за мнения,че работата е на зор

  • #2
    "читавите екземпляри" спират!

    Коментар


    • #3
      дай дефиниция на "не спира" и с какво я сравняваш, различните коли и най-вече от различни поколения спират различно, аз като карам колата на щерката и после се кача на моята, първите няколко натискания на спирачката забивам нос в предното стъкло, но това не значи че нейната не спира.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Здравко1982
        Здравко1982 коментира
        Редактиране на коментар
        Ами не спира....Буквално.Натискаш педала на спирачката,натискаш,натискаш,намаааааляя и спира.Слизам от гранд чероки 2006 г.имам работна опел вектра.Няма връзка....Не спира бе.И мнението на моя приятел "специалист"още повече ме провокира да търся мнение.Имал съм C270,имал съм голф 4,фият пусто.....Карал съм и други коли и бусове.......Такова НЕ спиране не ми е правило впечатление

    • #4
      Проблем имаше и брат ми с "неспирането" на Мерцедес GLK, беше купил качествени предни накладки и дискове.Не беше доволен как спира, и реши проблема като купи оригинални предни дискове и накладки - сега вече спира добре.Кво му плащаш-1000 лв Да караш Мерджан не е много евтино, но затова пък, някои части се сменят по-често от нормалното...

      Коментар


      • Здравко1982
        Здравко1982 коментира
        Редактиране на коментар
        Ясна ми е работата с разхода и поддръжката на тоя тип автомобили,колега.За трети път ще спомена,че явно ме подрвеждат относно спирачната система на въпросния модел.
        Питам конкретно,възможно ли е неспирането,да се дължи на липса на накладки и дискове,или е друг проблема.За 3 години по гранд черокито съм дал 10 000 лв.за рамо ти,знам за какво иде реч,но да не спира......Притеснявам се.

      • krassitch
        krassitch коментира
        Редактиране на коментар
        При брат ми проблемът беше в неоригинални дискове и накладки.Това и в сервиз не виждам как ще диагностицират.Пробваш с някакакви части,добри като марка, ама греда...С качество на маркови накладки има много проблеми, та много е вероятно причината да е точно тази

      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        В сервиз не е проблем да се разбере причината ,но си иска грамотност. В повечето случаи причините са- Некоректно работеща усилвателна сиситема (налягането обикновенно трябва да достига стойности над 70 ат.) или проблем в двойката диск -накладка. (износване , "изпичане","несъвмесимост", деформации).
        В автомобилите при смяна на дискови и накладки предпочитам да монтирам това което е сложил първоначално производителя-за немците обикновено е АТЕ.

    • #5
      Никакъв ръб по дисковете значи някой е сменял нещо,диска е тройно на цената на накладките та ако са сложили Китаец като нищо няма да спира от кофти накладки,че и нови при това.

      Нямане на накладки значи да дере по диска,някой да провери и сервото
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #6
        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ...някой да провери и сервото
        Е, това поне е съвсем елементарно - натискаш педала на спирачката и палиш...

        П.П. Има и още една "малка" подробност - гумите. При пластмасови китайци също ще спира "различно" от истински гуми
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • Здравко1982
          Здравко1982 коментира
          Редактиране на коментар
          Колега,какво трябва да се случи,като натисна спирачката и запаля?

        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Ами грубо казано, педалът трябва да омекне и да "пропадне" до около половината ход. Това при положение, че го държиш добре натиснат докато въртиш на стартер. В момента на запалването трябва да усетиш осезаемо потъване на педала.

      • #7
        Благодаря за отговорите,колеги.А дали е възможно да увлича автомата?Проблем в скоростната кутия,дали няма да доведе пак до некоректно спиране?Просто разсъждавам.
        Иначе колегата е прав,че ако няма накладки по диска трябва да има ръб,или да стърже поне.А не се чува стържене и няма ръб на предните сидкове,на задните има леко ръбче.
        Така или иначе ще я карам утре сутрин при човек,който ремонтира само М.Б.ще я закачи на Стар,ще я гледа и надявам се да каже какво е дереджето.

        Коментар


        • #8
          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

          Е, това поне е съвсем елементарно - натискаш педала на спирачката и палиш...

          П.П. Има и още една "малка" подробност - гумите. При пластмасови китайци също ще спира "различно" от истински гуми
          Разбрах,колега.Благодаря.

          Коментар


          • #9
            И каква беше тежката дума на майстора?
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Здравко1982
              Здравко1982 коментира
              Редактиране на коментар
              Липсата на хубави накладки беше най-малкия проблем .Записала беше многократно грешки за прекъсване на 4-ти цилиндър.Отсранени бяха датчици за нивото на маслото на мотора и датчик за чека.Като дадеш контакт не светват и Стар-а не ги хваща.Още няколко неща,модул за това ,платка за друго....Не се сещам всичко,много неща бяха .Та,това са най-добре похарчените 60 лв.които съм давал .

            • petkov_bb
              petkov_bb коментира
              Редактиране на коментар
              Помогнаха ли (60 лв.) за решаване на проблема със спирането, което поставяте като задачка за диагностиците. Вече спира ли добре "каручката"?
              Четвъртия цилиндър какво иска-свещ,бубина , дюза или ремонт ?

          • #10
            МЛ 320,дизел ,2007 година-тази година,след като получих писмо от официалния им представител с официално предупреждение за незабавно спиране на автомобила от движение го карах за сервизна акция за евентуален проблем с корозия на сервоапарата,но така и не разбрах къде точно.Оказа се ,че няма корозия.

            Коментар


            • #11
              Вакуумна помпа и приводите към консуматорите ?
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • #12
                Човека вече от два дни кара Тойота РАВ 4, вие още за Мерцедеса го разпитвате
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • Здравко1982
                  Здравко1982 коментира
                  Редактиране на коментар
                  ) Да,да ми е честита.Както казах вече,най-добрв похарчени 60 лв.Отказах се от МЛ-а.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X