Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рециклиране на секторна кутия, w460

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рециклиране на секторна кутия, w460

    Здравейте, предложете човек, на който бихте се доверили за рециклиране на секторна кутия за w460? Работи нормално, но има лек луфт и тече. Весели празници на всички!

  • #2
    И аз търся читав сервиз за рециклиране , но за сега нямам попадение. Ако ти предложи някой фирма Феликс в София , бягай с 300 от тези по големи измамници няма!
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #3
      Мда, не бях чувал отзиви за тях, благодаря. Имам същия отзив за Ауто Механик Груп до стадион Септември в София. Пратих кутията за подобен проблем, дадох 400 лв за "рециклиране", след което не видях абсолютно никаква разлика преди и след. Дали са ми телефона на някакъв човек, днес ще звънна да го питам.

      Коментар


      • #4
        "Рециклирането" се състои в смяна на уплътнения. Всичко останало не подлежи на рециклиране. Сменят евентуално по някой иглен лагер, ако го има като резервна част или е стандартен, и толкоз. Луфта подлежи на реглаж - не е черна магия. Ако кутията не е безнадеждно износена, после няма проблем.

        С рейките е същата работа - сменят уплътнения и евентуално елемента, притискащ рейката към винта. Съответно ако е протекла заради износване, често пак протича, а ако има износени зъби, пак бързо придобива луфт или е невъзможно да се обере, защото не се износва равномерно.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          Аз не знам какво да кажа, колата имаше сектор, който не течеше, имаше лек луфт. Волана се въртеше много трудно... Пратих го при тия до стадион Септември, обясних им какъв е проблема, питах ги дали ще се оправи, казаха ми че ще стане. Върнаха ми го, монтирах го обратно, резултат 0. Едно към едно... Звъннах им обратно... Така не ставало, да съм закарал колата. Запалих колата, закарах я до там, седя 5 дена, от който 3 дена не я погледнаха. Накрая я вкараха и решиха, че помпата е виновна... Викам добре, взимаме нова помпа и проблема е решен, нали така? Ама не било така... То сега не се знаело, пък и втора употреба части имало риск... Викам добре, ще взема чисто нова помпа, гарантирате ли, че проблема ще бъде решен? Мън, мън... Това така, онова иначе, ми няма гаранция. Прибрах си колата и почнах да търся нов сектор. Намерих... Уж перфектен всичко, купих го и го смених, в началото нямаше голямо подобрение, после нещо се оправи и олекна, обаче от време на време усещам тласъци и затягане на волана. Изкара 3 месеца и текна. Един приятел ми вика намерил съм ти перфектен, нов... На 6000 мили бил, от не знам си ква кола, дрън дрън. Свалихме течащия и сложихме новия, още със слагането тече новия та пушек се вдига... Иначе проблемите с тежкия волан изчезнаха, но на моменти пак има тласъци, по-малко, но ги има. Първия, дето беше затегнал го продадох на половин цена, за втория дадох 400 лв, за третия 400 лв и за "рециклиране" на първия още 400 лв. До тук резултата е 1200 - 200 от продажбата, 1000 лв за сектори и в момента имам 2 течащи. Вече не знам какво да правя...

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Звънни да си говорим, че с писане е тегаво 🙄 О87717О727 има го под всеки мой пост ама пак не го виждат някои 😂

        • #6
          Да продължа темата... сектора е го прави един човек в София, мога да кажа, че съм доволен. Не тече, няма луфт и до тук добре... имам обаче едни проблемчета, дето и по-рано ги имаше, които по всичко личи, че идват от хидравличната помпа. От време на време става по-тежко, после пак олеква, а когато е студена колата и не е била палена, при първото палене буквално няма хидравлика, след 10-тина минути работа на мотора се оправя... някакви такива... купих една помпа от Ц-класа 202, 110 барова, старата дето е с металното казанче, че моята беше с пластмасово. Смених я, имаме доста голямо подобрение, вече се върти уверено, и проблема на студено го няма, даже напротив - работи по-добре студено. Единствения проблем, сега който в момента наблюдавам е, че понеже колата е автомат... знаете на място работи на около 700-800 оборота на паркинг - волана се върти нормално, няма грижи. Включиш ли обаче на D или R, падат с още 200 поне оборотите на място и волана става тежък. Леко само да се вдигнат оборотите и веднага се оправя... моята помпа е с най-малката шайба, която открих 13 см някъде. Успях да намеря и една помпа от бус, Т1, която би следвало да е като оригиналната Г-класова... 82 бара. Прави ми впечатление, че маркуча, дето връща обратно маслото в помпата, тръбичката му която се завива към самата помпа е доста по-дебела от моята, ако примерно моята е 1.0 и отвътре е някъде 0.6, оная е 1.7 примерно и вътре е 1.0. Маркуча за високото ми е г-класов, специално го търсих преди време, дадох 150 лв за него там не би трябвало да има разлика, само тоя дето връща може нещо да бърка нещата. Ще пробвам първо само да сменя шайбите, имам чувството, че тая дето я слагат оригинално шайба е една идея по-малко може да оправи момента с падането на оборотите и тежкия волан при паркиране...

          В крайна сметка колата може да се кара и така, 95% от проблемите изчезнаха, ама нали на мен все ми се иска да е все по-добре и все по-добре... За помпите какво ще кажете, има ли смисъл да слагам бусовата помпа или няма да има някаква кой знае каква разлика? Останал съм с впечатлението, че при Г500 от 2001-ва година волана се върти малко по-леко от моя, а той ако не се лъжа си е точно с 82-баровата помпа, каква е логиката 110 бара да е по-зле? Явно си има някаква разлика в самите помпи...

          Коментар


          • #7
            За проблемите с хидравликата си пиша само аз... тъпо е, че има хора, дето са в час с нещата, но не ги коментират. Както и да е, проблемите са решени с нова помпа от S-класа, W140, 125 барова с най-малката шайба за нея, става от бус Т1 - 13 см. Волана е лек почти като на S-класата, кара се супер приятно, колата е с 21 инчови джанти и сравнително големи гуми. Маркуча за ниското налягане е по-дебел от на другите коли (смених и двата маркуча с оригинални от W463), явно този сектор си иска по-голям дебит на масло. Вече няма проблеми с падане на оборотите, да става тежко от време на време и т.н., волана винаги е лек и колата се кара много приятно. Имаше и едно разбито каренце на кормилния прът, което купих за 20 лв и го смених сам в гаража... с управлението вече всичко е ок.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X