Губи ми се масата към двигателя на МЛ 270 W163. От акумулатора до каросерията всичко е наред, от шасито към двигателя също. Очевидно някъде има кабел от каросерията към шасито, който не мога да намеря. От почти два месеца карам с един "временен" кабел от клемата на акумулатора към главата на двигателя. Аз нямам против да си я карам така докато я бракувам, ама домашните ми пилят на изрядност (пази боже от син гимназист и кон породист...).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Маса на W163
Свий
X
-
Еми лабаФ начЕлник си станАл. Мнооо си ги УлабИЛ.
Близо ли са една до друга двете маси?
от купето към шасито, и от шасито към двигателя?
Ако са на удобно място болтовете им, правиш една перемьичка между тяФ и си готов.
Дай некоя снимка за нагледност.
-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
-
Ми деду да ти каже преди да съ е нАпил ( с компот) - иди на иликтричар зер то сие `ликтричарска работъ, но......понеже си пинтия и не искаш да водиш сина породист на кон гимназист ( или беше обратното) махни оловните клеми на акукомолулатора и ги замени с НОВИ месингови, като зачистиш добре жиците (ако трябва и ги калайдисай) пресованата в оловото медна телЬ прави слой окис с яка (на пръФ поглед) механична връзка, свети на пробна ламБа, звъни на мултиЦвет, но нанйси голамо ФИ да провиде големите тоци до стартера и свещевите............0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
От акумулатора към каросерията е непосредствено до акумулатора, той седи надлъжно в коша с минусовата клема назад, непосредствено до диафрагмата към салона, кабелчето е 10-ина см. Изглеждаше си добре, но го свалих, почистих и изобщо прегледах. Връзката между рамата и двигателя е отдолу отдясно, от гредата към лапа на двигателя - и него прегледах. Кабел директно от клемата на акумулатора, към двигателя няма (така е този, който аз пуснах).
Това на схемата - позиция 8 - как да го разбирам, нещо от пода отдолу към СК (щот тя там ще да се пада)? Утре ще легна да видя там.
ПП
Дедо, не съм пинтия бе, ентусиаст съм. Инак, обслужване им направих, ма пак ще погледна.Последно редактирано от davc; 24-10-20, 19:29.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
Ако нема фи трябва да грееИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
На кораба-майка масата тръгва от минусовата клема на акумулатора, минава през болт на тампон на ск.к. към купето, оттам продължава и се закача на болт между ск.к. и блока на движока. Всичко е лесно проверяемо и проследяемо, и заводски кербовано. Общата дължина на проводника е около 50-60 см.
Нещо такова имам предвид да направиш, ако разположението на болтовете позволява. Кербовъчни клещи ще се намерят.
-
На баба ти хралупката ще грее☠, ако имаш термо камера може и да го хванеш, но при нормален старт - не! Може да излезнат искри ако го клатиш и в този момент е на "старт", но предаваната енергия към времето в което действа и т.н термо процеси......завирам се да си топля леглого 70 и 2-3 кила, а ми трябват няколко минути, при стартера е същото лека😀
-
Масата трябва да е на скоростскоростите.На някой болт скорости моторИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Бате шефе, тя масата няма как да се разкачи сама и да избяга.
е виж и Боев какво ти е писал по горе - на магарцедес са там. Няма амнайсе варианта ))И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Дядо Владо ти е дал жокер. Провери падовете по напрежение на всички кабели на масата и ще намериш проблема. Мериш от болт до болт/клема. Ако видиш съмнителен пад според сечението на кабела - туй е то. Мериш при максимална консумация - работещ двигател, пуснати фарове (къси + дълги), вентилатор в купето, климатик ако има и него пускаш. Абе к'вото намериш - пускаш.
Преди 2 дни оправих подобен проблем на един Golf 4. По кабела между алтернатора и акумулатора имаше 0.5V пад при пуснати фарове и вентилатор в купето. Акумулатора зареждаше на 13.8V без консуматори. Обаче при мен лесно се откри - кабелната обувка към акумулатора на проблемният кабел грееше. Свалих я - жичките под нея като нови - лъскави и без окис. Препсувах се, че съм се наиграл, ама като сложих новата кабелна обувка почна да зарежда на 14.35V и спря да грее.
Та на кратко - връзката кабел-обувка или кабел-клема акумулатор не е вечна. Търсиш кабела по който има голям пад на напрежение, ремонтираш го или го сменяш и проблеми няма да има.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар