Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маса на W163

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маса на W163

    Губи ми се масата към двигателя на МЛ 270 W163. От акумулатора до каросерията всичко е наред, от шасито към двигателя също. Очевидно някъде има кабел от каросерията към шасито, който не мога да намеря. От почти два месеца карам с един "временен" кабел от клемата на акумулатора към главата на двигателя. Аз нямам против да си я карам така докато я бракувам, ама домашните ми пилят на изрядност (пази боже от син гимназист и кон породист...).
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

  • #2
    Еми лабаФ начЕлник си станАл. Мнооо си ги УлабИЛ.

    Близо ли са една до друга двете маси?
    от купето към шасито, и от шасито към двигателя?
    Ако са на удобно място болтовете им, правиш една перемьичка между тяФ и си готов.
    Дай некоя снимка за нагледност.

    -Чем занимаетесь по жизни?
    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
    -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

    Коментар


    • #3
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ML маси.jpg
Прегледи:296
Размер:169.2 КБ
ID:6660937

      Коментар


      • #4
        А за какво му трябва на шасито маса? Масата е от минуса на акумулатора до ДВГ един доста дебел кабел и един,два или няколко до купе.
        На леките Мерцедеси е от купе към скоростите,а на бусовете до лапата на тампона на ДВГ.

        Коментар


        • #5
          Ми деду да ти каже преди да съ е нАпил ( с компот) - иди на иликтричар зер то сие `ликтричарска работъ, но......понеже си пинтия и не искаш да водиш сина породист на кон гимназист ( или беше обратното) махни оловните клеми на акукомолулатора и ги замени с НОВИ месингови, като зачистиш добре жиците (ако трябва и ги калайдисай) пресованата в оловото медна телЬ прави слой окис с яка (на пръФ поглед) механична връзка, свети на пробна ламБа, звъни на мултиЦвет, но нанйси голамо ФИ да провиде големите тоци до стартера и свещевите............
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            тююююю жабЪ краставЪ, кЪ сЪ нИ напИ....

        • #6
          От акумулатора към каросерията е непосредствено до акумулатора, той седи надлъжно в коша с минусовата клема назад, непосредствено до диафрагмата към салона, кабелчето е 10-ина см. Изглеждаше си добре, но го свалих, почистих и изобщо прегледах. Връзката между рамата и двигателя е отдолу отдясно, от гредата към лапа на двигателя - и него прегледах. Кабел директно от клемата на акумулатора, към двигателя няма (така е този, който аз пуснах).
          Това на схемата - позиция 8 - как да го разбирам, нещо от пода отдолу към СК (щот тя там ще да се пада)? Утре ще легна да видя там.

          ПП
          Дедо, не съм пинтия бе, ентусиаст съм. Инак, обслужване им направих, ма пак ще погледна.
          Последно редактирано от davc; 24-10-20, 19:29.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • plamenpe
            plamenpe коментира
            Редактиране на коментар
            Позиция 8 -напречна греда на лява предна седалка.

        • #7
          Ако нема фи трябва да грее
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • davc
            davc коментира
            Редактиране на коментар
            Нищо не грее, освен може-би точно този кабел, дето не го намирам.

          • KingofROAD
            KingofROAD коментира
            Редактиране на коментар
            На кораба-майка масата тръгва от минусовата клема на акумулатора, минава през болт на тампон на ск.к. към купето, оттам продължава и се закача на болт между ск.к. и блока на движока. Всичко е лесно проверяемо и проследяемо, и заводски кербовано. Общата дължина на проводника е около 50-60 см.
            Нещо такова имам предвид да направиш, ако разположението на болтовете позволява. Кербовъчни клещи ще се намерят.

          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            На баба ти хралупката ще грее☠, ако имаш термо камера може и да го хванеш, но при нормален старт - не! Може да излезнат искри ако го клатиш и в този момент е на "старт", но предаваната енергия към времето в което действа и т.н термо процеси......завирам се да си топля леглого 70 и 2-3 кила, а ми трябват няколко минути, при стартера е същото лека😀

        • #8
          Масата трябва да е на скоростскоростите.На някой болт скорости мотор
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #9
            Днес сменях/ме ремък, лежах и отгоре, и отдолу - нищо не намерих. И по скоростите също.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #10
              Бате шефе, тя масата няма как да се разкачи сама и да избяга.
              е виж и Боев какво ти е писал по горе - на магарцедес са там. Няма амнайсе варианта ))
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #11
                Отляво, болта над картера, отива до купето.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #12
                  163 540 12 41

                  А те това те е номера на кабела.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #13
                    Дядо Владо ти е дал жокер. Провери падовете по напрежение на всички кабели на масата и ще намериш проблема. Мериш от болт до болт/клема. Ако видиш съмнителен пад според сечението на кабела - туй е то. Мериш при максимална консумация - работещ двигател, пуснати фарове (къси + дълги), вентилатор в купето, климатик ако има и него пускаш. Абе к'вото намериш - пускаш.

                    Преди 2 дни оправих подобен проблем на един Golf 4. По кабела между алтернатора и акумулатора имаше 0.5V пад при пуснати фарове и вентилатор в купето. Акумулатора зареждаше на 13.8V без консуматори. Обаче при мен лесно се откри - кабелната обувка към акумулатора на проблемният кабел грееше. Свалих я - жичките под нея като нови - лъскави и без окис. Препсувах се, че съм се наиграл, ама като сложих новата кабелна обувка почна да зарежда на 14.35V и спря да грее.

                    Та на кратко - връзката кабел-обувка или кабел-клема акумулатор не е вечна. Търсиш кабела по който има голям пад на напрежение, ремонтираш го или го сменяш и проблеми няма да има.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X