Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Mercedes G clasW460

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повдигане на Mercedes G clasW460

    Колеги предложете с какви пружини на повдигна къса база W460 Колко инча 2 или 3

  • #2
    А каква е идеята на повдигането? Да не опират 35 гуми в арките или са фасон? Масово се повдигат с 2. За по голямо повдигане отиваш на други цени и технически проблеми. Освен пружините ще трябва да смениш и амортисьорите.
    Последно редактирано от targa; 05-04-20, 08:06.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      Сложих добинсон +2инча и нищо не се случи по -зле от преди 😁 колата е със сменян мотор и ми се ще да се вдигне максимално картера от моста..Предните пружини са ми много уморени на снимките не си личи. Не ме притеснява да преправа панхардите На кардана в момента ъгала не му е голям хич.

      Коментар


      • #4
        Какво ще рече нищо не се случи?Не се повдигна ли? Тия Добинсон предвиди ли да са + 100 кила примерно?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          А какъв е смисъла да се сложи във W460 двигател от беенве, дори и да ти е изпаднало като бонус ?
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #6
            Ако проблема е само в конфликта между картера и прасето, защо не преработиш картера?
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              Картера вече е срязан и оправен искам окачване.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                А какъв е смисъла да се сложи във W460 двигател от беенве, дори и да ти е изпаднало като бонус ?
                Човека иска окачване, не се занасяй с какъв двигател е!!! Кво пък толкова да туриш бееЕнвЕ мАтор, всеедно де. ОткАчването се търси, че човЕкО се е минАл с добинсъна

                Сериозно ?! Понякога се чудя как може възрастен индивид да има проблем, на който търси решение във форум който се чете от половин България и да задава въпрос като дете във втора група от дежката градина и да се държи всеедно всички са длъжни да са наясно с проблемите му в личен, служебен, автомобилен и вселенски план.... Е сори ама не се сдържаХХ

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение

                  Човека иска окачване, не се занасяй с какъв двигател е!!! Кво пък толкова да туриш бееЕнвЕ мАтор, всеедно де. ОткАчването се търси, че човЕкО се е минАл с добинсъна
                  ...
                  Ама аз съвсем сериозно се интересувам от мотивацията за тоя подскок, та колегата ако иска - да сподели.

                  ... иначе, не разбрах как смененият добинсън отпред е уморен ?!
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    Имхо, твърди пружини е огромна грешка за тая кола.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      На стария патрол бях с добинсон твърдичко вози да, но на мен не ми е проблем (гагата вози фабрично по дървено) В крайна сметка въпросните пружини където бях поръчал добинсон +2инча се оказаха за дискавъри 2 и ги върнах, не мога да чакам следващата доставка и взех най- високите пружини 540мм и 14мм дебелина и 5 см подложка и резултата като височина ми харесва. Сега търся амортесьори понеже тези идват къси и моста няма да има ход надолу (ако влезна в гора не ми се мисли как ще треска а нищо чудно и да ги изкубе амортесьорите) Относно БМВ мотора от София съм който иска да заповяда да му направа едно кръгче дори ще дам да го пробва УБЕДЕН съм че няма да има човек който да не му хареса как е направено и как се движи и какъв ряз има от 1750 оборота до 5500 върви еднакво. Единственото нещо е че БМВ скоростите и тези бавни диференцяли на 5та с 130 удря прекъсвача. Разхода няма да коментираме на шосе 8 в гората повече от 12 не е давало и то смея да кажа че газ му се подава доста. Другия минус е че двигатела има повечко електроника от колкото старите двигатели на мерцедесите, но пък за сметка на това срещу скромната сума от 150лв за ремап на софтуера колата е 280коня и 670нютона

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X