Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes G 3.5 turbo diesel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mercedes G 3.5 turbo diesel

    Към нашите автомобили се присъедини нов член: Mercedes G

    Автомобилът е на ~220 000km, реални, като е поддържан и сервизиран регулярно. Много интересна комплектация с допълнителен резервоар от 150 литра който е фабрично монтиран. Климатик, ABS както и разните електрически екстри. Автомобилът е и с автоматична скоростна кутия. Двигателя е един от най-добрите 3.5 литров турбо дизел. Естествено предстои му преминаване на стандартната процедура за привеждане във вид близък до идеалния...

    За работите по ремонта, поддръжката и експлоатацията разбира се ще се пише тук регулярно...





    VPetrov.photography

  • #2
    Честито за придобивката.Дано го направите подобаващо.Попаднал е в добри ръце.
    B+

    Коментар


    • #3
      Благодаря, ще се постараем...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        купете си и някоя уазка - напоследък се затрупахте с паркетници
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Не съм много разбиращ но този джип върви много,тази събота се возих на него от хижа дерменка до добрила които се намират в стара планина и бая се лашках по прозорците :Д дано да не се разваля

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Snowbordista
            Не съм много разбиращ но този джип върви много,тази събота се возих на него от хижа дерменка до добрила които се намират в стара планина и бая се лашках по прозорците :Д дано да не се разваля
            коланите са полезна вещ при возене по пресечен терен!
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Snowbordista
              Не съм много разбиращ но този джип върви много,тази събота се возих на него от хижа дерменка до добрила които се намират в стара планина и бая се лашках по прозорците :Д дано да не се разваля

              Върви,върви.А за разваляне не се безпокой.
              B+

              Коментар


              • #8
                Екстра е машината! Безавариино и приятно возене ви желая .... ,а и нафта на далавера, за да е по-голям кефа
                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                Коментар


                • #9
                  Тази нощ нямаше какво да правя и се сетих за една история.С сущия онзи джип с които се лашках по прозорците вече може да се каже че е потрошен.Ето я историята:на събор в с.Васил Левски вечерта преди мотокроса в 2 часа през ноща един приятел се качи в джипа и каза че ще си тругва но не през пътя а през баира.По този баир има6е папрат,трева и скрит дунер след което човека тругна по баира но 1-я опит не оспешен,2-ри също.На третия опит джипа се завъртя на 180 градуса и добре ,че беше дървото иначе бяха в реката.Естествено джипа се окопа до уши,под задния му мост имаше един дунер и нямаше мърдане.Които е ходил на мотокроса в Левски може би го е видял,беше спрян като награда за победителя в мотокроса.Не питаите за свалянето.

                  Коментар


                  • #10
                    успяхте ли да го тунинговате вече или още се чака окачване и т.н.
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      До днес машината беше в сервиз за пълен преглед на автоматика. След автоматика идва ред на двигател, турбо и прочие... И едновременно с тях и окачването. Естествено мястото и човека са известни: Митко(fulda). Преди два дни пристигна окачване TrailMaster за G-то, амортисьорите също. Скоро ще публикувам и снимки...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        За окачването

                        Венци, чак сега видях новата ти придобивка - ЧЕСТИТО! МНОГО Е ДОБРА! Ще ми бъде много интересно да кажеш какво от TrailMaster стана за Г-то?! Какви са амортисьорите? Питам те, защото на мен ми предстои същата процедура и в момента се интересувам от сериозно окачване за Г-то. А цените също са много интересни!

                        Коментар


                        • #13
                          Днес в Габрово имаше затворен крьг off-road и мерцедесите направо прескачаха трасето .Незнам дали е заради блокажите,но не видях по-проходим джип от Г-то (имаше патроли,toyta,сузуки)

                          Коментар


                          • #14
                            За Г-тата

                            Тук колега мненията ни напълно съвпадат! Аз точно заради това съм су купил Г!

                            Коментар


                            • #15
                              Re: За окачването

                              Първоначално публикуван от mishko
                              Венци, чак сега видях новата ти придобивка - ЧЕСТИТО! МНОГО Е ДОБРА! Ще ми бъде много интересно да кажеш какво от TrailMaster стана за Г-то?! Какви са амортисьорите? Питам те, защото на мен ми предстои същата процедура и в момента се интересувам от сериозно окачване за Г-то. А цените също са много интересни!
                              TrailMaster са единствената фирма (поне която на мен ми е известна) която предлага окачване за Mercedes G, което да е официално сертифицирано. Окачването е само един вид, което и внесохме и инсталирахме. На нас също ни беше крайно любопитно каква промяна ще се получи спрямо стандартното. Като първо впечатление задните пружини са със съвсем различна конструкция от оригиналните които имат различна дебелина в различните части. При TrailMaster дебелината е една а за сметка на това са "прогресивни" т.е. с различна стъпка. Дебелината на новите задни пружини е около два пъти повече от оригиналните, което много ни притесни, защото от този автомобил се иска да има добра "возия" но както се оказа после напразно сме се притеснявали. Предните пружини с приблизително равна дебелина на оригиналните, но по-дълги. И така под зоркия поглед на Митко(фулда) окачването беше монтирано и проверено. Естествено и всичко около него. Нали сме внимателни към всички детайли, та се оказа, че трябва да се сменят и тампони на двигателя, за които малко ни изненада цената, но нали е Мерцедес (~650 лв.). И така всичко отдолу беше или сменено или прегледано. За амортисьори избрахме De Carbon – тук Краси Илиев (Долфи) беше човекът, който наклони везните с дългогодишния си опит – и да ви кажа не сбъркахме. Точно с нашата G-класа има малка неразбория с каталозите, защото се оказва, че отпред са по-дългите, а отзад по-късите амортисьори. Имам предвид, че Мерцедес G в зависимост от годините е с два типа амортисьори по-къси и по-дълги, които иначе са с еднакви присъединителни размери.

                              И дойде момента на теста. Разбира се с течение на времето ще можем да кажем повече впечатления, но първите са както знаете най-ясни, защото контраста с предишното е голям. Возенето и стоежа на пътя с това окачване се подобриха невероятно. Въобще не може да става сравнение. Всички бяхме изненадани от такава промяна. Буквално трябва да гледаш през прозореца какво има под колелата, че по возенето не се разбира... С една дума – съвършено! Никога повече оригиналното окачване на G! Предполагам знаете, че основната болка на Мерцедес G са късите ходове на окачването. В тази връзка имаме сериозно подобрение, което се вижда и от снимките. Факт е, че дори и с тези доста по-големи ходове машината е далече от другите си събратя, но един от проблемите е шасито, което не се огъва под никаква форма. Но това е цената на комфорта на шосе. И тъй като тази машина е позиционирана точно към такава експлоатация крайният резултат е перфектен. По-нататък ще направим един голям сравнителен тест между десетина от нашите машини. На полигон и със снимки ще може да се сравнят разликите и възможностите на отделните машини.









                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X