Обява

Свий
Няма добавени обяви.

M127 982 W111 Зацепване на ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • M127 982 W111 Зацепване на ГНП

    Въпроса ми е към колеги ,които имат информация или знаят на какво полжение се зацепва ГНП то на бензинов механичен инжекцион.Помпата не е работила от 20 години и след като я завъртях (умишлено с нафта заради опасност от запалване) запушените две тръби и две дюзи се отпушиха и заработиха.Наложи се да тествам от 0-4000 оборота (дрелката ми има от 0 - 2000 об ,а х2 е толкова )и след като една голяма печка гореше в гаража тестът стана много ефектен. На минимални обороти ПУФ ПУФ ПЪФ .....а до мах БУУУУУУ и печката стана червена....И така с 2-3 л нафта всички режими заработиха.
    Според мойте знания впръскването трябва да изпреварва с около 170 градуса ГМТ.От белега на ГМТ на помпата разбирам ,че това е краят на цикъла впръскване. ...
    Аз лично не успях да намеря мануал в нета по този въпрос и ако има още двама на мойто мнение да продължавам към следващтите проблеми по тази реликва.
    http://picasaweb.google.com/blago4x4...20098720978546
    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
    BJ42 04 1982
    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
    LZ 2 BHB

  • #2
    До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП



    Лигичките ми потекоха колега,омазах си клавиатурата чак.


    Я кажи с английския как си,че да знам като ти намеря нящо по тоя красавец да знам да го превеждам ли или сам ще се мьчиш.


    Отивам да ровя да видим какво казва нета за тия помпи.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

      Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
      Въпроса ми е към колеги ,които имат информация или знаят на какво полжение се зацепва ГНП то на бензинов механичен инжекцион.Помпата не е работила от 20 години и след като я завъртях (умишлено с нафта заради опасност от запалване) запушените две тръби и две дюзи се отпушиха и заработиха.Наложи се да тествам от 0-4000 оборота (дрелката ми има от 0 - 2000 об ,а х2 е толкова )и след като една голяма печка гореше в гаража тестът стана много ефектен. На минимални обороти ПУФ ПУФ ПЪФ .....а до мах БУУУУУУ и печката стана червена....И така с 2-3 л нафта всички режими заработиха.
      Според мойте знания впръскването трябва да изпреварва с около 170 градуса ГМТ.От белега на ГМТ на помпата разбирам ,че това е краят на цикъла впръскване. ...
      Аз лично не успях да намеря мануал в нета по този въпрос и ако има още двама на мойто мнение да продължавам към следващтите проблеми по тази реликва.
      http://picasaweb.google.com/blago4x4...20098720978546
      Началото на отваряне на всмукателния клапан трябва да почне да пръска дюзата.Не е фатално грешка от 10 градуса,а и повече.
      LZ1HAH
      0888705588

      Коментар


      • #4
        До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

        http://www.sl113.org/wiki/pmwiki.php...jection#Timing





        http://www.sl113.org/wiki/pmwiki.php?n=Main.HomePage

        111 не го намирам в момента,но 113 го напипах.Метни едно око на това горе.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

          Да ,,,,за началото на впръскване да съвпадне с нечалото на отваряне на IN VALVE ,обаче при пълна мощност този момент е най-рано и си мисля от него да се съгласуват моментите.Или когато плунжера на ГНП то започва да се движи нагоре в същото време и клапана (всмукателния) да започва да отваря.Днес ,ще направя един клип с печката преди да сложа помпата.
          Англичанина пише ,че до 20 градуса след ГМТ трябва да е приключило впръскването ( на 1 цилидър когато 6 ти работи).
          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
          BJ42 04 1982
          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
          LZ 2 BHB

          Коментар


          • #6
            До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

            Кажи как я зацепи да видим колко е прав Англичанина и аз с него.И пусни снимки на красавеца,не бьди скрьндза
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

              Помпата има белег и като наредих тръбите към инжекторите се оказа ,че белега сочи 6 цилиндър .При ГМТ на 1 цилиндър + 20 градуса я зацепих.Двигателя го сложих,но има още докато се стигне до палене.
              http://picasaweb.google.bg/blago4x4/...76505716226258
              FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
              BJ42 04 1982
              FJ62 11 1983 skipe blago4x4
              LZ 2 BHB

              Коментар


              • #8
                До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП



                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #9
                  До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

                  Днес най-после се стигна до старт ..и..двигателя запали .Направих един кратък клип ,а и имам още снимки ,но ако трябва да се описва подробно си е за роман направо....просто няма устройство което да тръгне без да се прави нищо по него.
                  FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                  BJ42 04 1982
                  FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                  LZ 2 BHB

                  Коментар


                  • #10
                    До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

                    Двубутална ли е? (Bosch EP/ZEx 2KL----)
                    Благо,дайте някакъв и-мейл да пратя инфо...

                    Коментар


                    • #11
                      До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

                      Днес вече се возихме с новата стара кола.Успях да наглася всички ржими,като остана още малко да се намали порцията на впръскване при горещ двигател за да могат да паднат оборотите от 1300 на 700.Като ги смъкна от байпаса на дросеела сместа е богата и зацапва свещите с въглерод.
                      Първите ми впечетления за този мотор са доста висок въртящ момент още от 1000 до 2500 об/мин.
                      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                      BJ42 04 1982
                      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                      LZ 2 BHB

                      Коментар


                      • #12
                        До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП


                        Тук МБ докум.за мех.инж.на моделите от 60-те(вкл.М127),ще ти бъдат полезни.

                        http://rapidshare.de/files/46440236/MFI.zip.html
                        .пдф файлове,9МБ
                        Нямам право на л.с.все още.
                        Тук можеш да видиш с какво бошово оборудване е дошла колата от завода,да напр.съотв.на номера(стари-нови,букв.комб към десетцифрен номер и т.н,части по възли,които при късмет можеш да поръчаш от бош дилъра на сносна цена и т.н.-много не са листвани в онлайн-каталога ...)
                        http://www.automotive-tradition.de/e.../recherche.htm

                        Коментар


                        • #13
                          До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

                          Трябва ми само къде е свързан ел магнитния клапан на обогатителната дюза .....дали е в паралел със стартера?

                          Навремето като са правени тези коли не са мислили ,че трябва да си поръчваш части ,,,,всичко е пригодено за ремонт и не е капсуловано завинаги,
                          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                          BJ42 04 1982
                          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                          LZ 2 BHB

                          Коментар


                          • #14
                            До: M127 982 W111 Зацепване на ГНП

                            http://rapidshare.de/files/46903469/IPcoldstartvalve.zip.html

                            Успех!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X