До: Mercedes ML
Залага защото независимото окачване дава по-добра стабилност на високи скорости по относително равен терен.
На Дакар се търси точно това. Дори многократно е печелен от автомобили само със задно (4х2).
Друг е въпроса че МЛа за Дакар е с по-дълги носачи и с по два койлоувъра на колело, а стандартния, (както и всички джипове с А-рамена) при малко по-големи неравности почва да блъска яко ограничителните тампони.
Първоначално публикуван от XJ
Преглед на мнение
На Дакар се търси точно това. Дори многократно е печелен от автомобили само със задно (4х2).
Друг е въпроса че МЛа за Дакар е с по-дълги носачи и с по два койлоувъра на колело, а стандартния, (както и всички джипове с А-рамена) при малко по-големи неравности почва да блъска яко ограничителните тампони.
Коментар