Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wolf

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Wolf

    Решил съм да си взема още една Г- класа, този път Волф от Германската армия, или аналогичен Puch от швейцарската. В нета намирам доста противоречиви статии за разликите между цивилните и военни Г- та. Според тази статия http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...2=%EC%E0%F0%F2 Волф е дълъг 4 320 мм, широк е 2 010 мм, което ме учудва- на живо изглежда широк колкото цивилно Г, а именно около 1700мм. Друго смущаващо за мен е "основни движещи колела са задните. Чрез междуосов диференциал се включва допълнителното предаване и на четирите колела." Доколкото знам става въпрос за W461, което няма междуосев диф, както е и при W460...
    Последно редактирано от PUCH W460; 20-11-08, 16:36. Причина: повторение

  • #2
    До: Wolf

    Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
    Решил съм да си взема още една Г- класа, този път Волф от Германската армия, или аналогичен Puch от швейцарската. В нета намирам доста противоречиви статии за разликите между цивилните и военни Г- та. Според тази статия http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...2=%EC%E0%F0%F2 Волф е дълъг 4 320 мм, широк е 2 010 мм, което ме учудва- на живо изглежда широк колкото цивилно Г, а именно около 1700мм. Друго смущаващо за мен е "основни движещи колела са задните. Чрез междуосов диференциал се включва допълнителното предаване и на четирите колела." Доколкото знам става въпрос за W461, което няма междуосев диф, както е и при W460...
    Колега,има разлика само 463,461 и 460 са с еднакви раздатки.А,пък и в статията има написани мн. глупости,2,5 мотора е 5 цилиндъра,а не 4.

    Коментар


    • #3
      До: Wolf

      Колега аз имам военна верся на Г-то (мецедес) и нищо различно не виждам от цивилното някой друг ако знае някъква информация за военния вариант ще е добре да сподели.

      Коментар


      • #4
        До: Wolf

        Линкът не работи и затова копирам статията:
        От времето на Вермахта, всички транспортни средства използвани от германската армия се наричат с имена на животни. В наши дни тази традиция е запазена. Най-разпространените бундес-танкове са Leopard и Gepard. Военните камиони носят името Elephant (Слон). Колата с висока проходимост, която е на “служба” в немската войска е Mercedes G-клас. Кодовото и название в армията е Wolf (Вълк).
        “Джипът” се подвизава в германските казарми повече от 20 години. На базата на колата с висока проходимост са разработени множество модификации. Шаситата на военната G-класа се произвеждат в шест, различни по размери, варианта. Купетата, които се монтират върху тях също са много. Някои са разширени странично, други - надлъжно. В зависимост от предназначението си “Вълка” е с три или пет врати, с мек или твърд покрив, с дълга или къса база.
        Най-разпространената версия на военния Mercedes е DB 250 GD, къса база, с три врати, мек покрив и 2.5-литров дизелов двигател.
        Логичен е въпросът с какво се различава “Вълка” от гражданския вариант Mercedes G-клас. Разликите не са съществени, но ги има. Военният “джип” е в камуфлажна окраска. При гражданската версия няма разработка с мек покрив. Предното стъкло на “войника” се сваля и ляга на капака. При военната версия липсват екстри, като климатик, тъмни стъкла, чистачка на задното стъкло, дори и самото стъкло.
        От заводите на Mercedes “Вълците” излизат съвсем “голи”. Допълнителното оборудване се монтира в специализирани работилници, занимаващи се единствено с военни разработки. Там германските коли с висока проходимост се оборудват с най-модерна радио-електронна и сигнална техника. За разлика от американския си аналог - Hum-vee, “Вълка” е конструиран за планински пътища и действие в гористи терени. Това личи най-вече от окраската и късата база на “германеца”. Задължително е във всеки армейски Mercedes да има пакет с инструменти, лопата, брадва, вериги за сняг и други подобни уреди за екстремни ситуации в планината. Някои от модификациите са оборудвани с лебедка с електрическо задвижване. Между предните две седалки е монтирана специална метална стойка за личното оръжие на водача и пасажера до него. При необходимост отзад се поставят надлъжни пейки. При тази комплектация във военния Mercedes могат да се возят осем души плюс водача. Всички войници, управляващи “вълка”, преминават през специален курс. Те се обучават да карат “джипа” в труднопроходими терени, като използват специалната лебедка и блокировката на диференциала. Водачът на военния “джип” трябва да може да го кара с меки гуми, да минава през вода и да изкачва максимално допустимия за колата наклон от 80 %.
        Моделът DB 250 GD е производство на германската фирма Daimler-Benz AG. На външен вид G-класата изглежда доста недодялана. Но това няма никакво значение, става въпрос за военна кола. Важен в случая е не външният вид, а възможностите на “Вълка”. Стандартният двигател е дизелов, с работен обем 2 497 см3. Четирите цилиндъра са разположени последователно. Мощността на “Вълка” е 92 к.с. при 4 600 об/мин. Електрическото захранване е 24-волтово от батериен тип. Скоростната кутия на “германеца” е механична, петстепенна. Редукторът е двустепенен, също механичен. Основни движещи колела са задните. Чрез междуосов диференциал се включва допълнителното предаване и на четирите колела. Специален демултипликатор увеличава въртящия момент от скоростната кутия с цел повишаване на сцеплението. Окачването е пружинно отпред и отзад, посредством твърд преден и заден мост. Специалното хидравлично устройство на кормилната система прави маневреността на “Вълка” много добра. Минималният диаметър на обратния завой е 13.2 метра. Размерите на “германеца” не са много внушителни. Дълъг е 4 320 мм, широк е 2 010 мм, и е висок 1 877 мм. Параметрите на гумите напълно отговарят на габаритите на “всъдехода”. Те са 225/75 R16. Пълната маса на “Вълка” е 2 700 килограма. Максималната скорост на военната G-класа е 123 км/ч на равна настилка и 55 км/ч по пресечена местност. Mercedes DB 250 GD може да изкачва наклон от 80 %. Максималният страничен наклон е 25 градуса.
        Салонът на военния Mercedes е доста комфортен, имайки предвид предназначението му. Повечето от металните панели са облечени с пластмаса. Предните седалки са тапицирани с естествена кожа. Арматурното табло спокойно може да се постави на някой непретенциозен лек автомобил.
        “Вълкът” е Mercedes, а колите от тази марка, както е известно не се развалят. Въпреки това, когато експлоатацията на “германския войник” стане нерентабилна от финансова гледна точка, “старият вълк” се бракува. Всички военни системи се демонтират, а “джипът” се преработва в работилници за старо желязо или се продава на търг.
        Последно редактирано от PUCH W460; 07-12-08, 01:11.

        Коментар


        • #5
          До: Wolf

          Много интересна статия! Сега остава да Го намериш Вълкът и да го разгледаме отблизо. Стискам палци!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X