Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

    Здравейте колеги, наскоро се сдобих с G 230 W463, 90та година с доста екстри и много се радвам Четох из форума и на други места за действието на 3те ел. блокажа, четох и в ръководството на G-то, но пак не ми стана ясно. Знам че сигурно вече е разисквано някъде, но все пак моля някой да обясни така с по простички думи как точно работят тези блокажи, какво правят, как зацепват гумите? По какъв начин и в какъв ред трябва да се включват и изключват защото доколкото знам и това има значение Благодаря предварително!

  • #2
    До: Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

    100% твърд блокаж на диференциала (както е при Г) изравнява ъгловата скорост, т.е. диференциалът става като заварен и независимо от пътната настилка и сцеплението на джипа, гумите на оста се въртят с еднаква скорост. Разпределението на тягата е 50:50 предна:задна ос при блокиран междуосев диференциал. Основно правило е да не караш дълго на блокажи; да ги включваш само на терен с лошо сцепление; при включен преден блокаж да държиш изправен волана, или поне да не завиваш. Блокажът на междинния диференциал се включва винаги пръв, след това в зависимост от условията заден и/или преден.

    Коментар


    • #3
      До: Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

      W463 не е ли след 94г?

      Коментар


      • #4
        До: Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

        През септември 1989 г., Mercedes-Benz представи новия модел 463 на Международния автомобилен салон във Франкфурт. Най-важните подобрения са напълно промененият интериор с удобна задна седалка, вътрешни подобрения по салона, средна конзола, ново табло с прибори и красива лайсна от полирано дърво, както и рамки на фаровете в цвета на интериора. Гърловината за пълнене на резервоара беше преместена отдясно над задното колело, бяха променени страничните лайсни. Новият модел има и много технически подобрения: постоянно включено двойно предаване с предна и задна електро-хидравлична блокировка на диференциала, както и 100 процента средно блокиране на диференциала (също електро-хидра-влично). Системата АВS се предлага първоначално като опция.

        Източник: сп. OFF-roadBG

        Коментар


        • #5
          До: Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

          Намерих анимирана картинка, която нагледно показва какво правят блокажите Мисля че ще е от полза
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: Подробно обяснение на 3те ел. блокажа на G Class W463

            Ако е Автоматична скоростната кутия трябва да е в положение Р/паркинг/ или N/неутрална/ и тогава се включват блокажите

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X