Здравейте колеги до сега не съм писал в форума само съм чел и съм се образовал.
Имам две Г 460 и 463.
460-то сам го рециклирал напълно (ремонт на двигателя, рециклиране на автоматика, смяна на карета амове и др. като ново е вече но се появи следния проблем, който като се замислиа го имасхе осхте като го докарах от Швейцария, на свободен ход колата тресе много силно и това се увеличи след ремонтите направени до сега.
Три дена съм я диагностицирал и след няколко неуспешни опита да установя причината (смених цялата ауспухова система, сложих мека връзка въпреки, че няма нужда от такава, нови тампони на ауспусите, и т.н.) нищо не се промени.
Започнах да се съмнявам в тампоните на двигателя въпреки, че сам ги сменил при ремонта на двигателя.
Снощи ги почнах но това се оказва май непосилна за моите тех. умения задача.
Свалих тампона от страната на пътника той се оказа със счупена метална планка и се вижда че е опирал до купето НО ДРУГИЯ ТАМПОН НЯМА ИЗМЪКВАНЕ а има същия проблем, купил съм ориг тампони на тях се вижда че планката е 5 мм дебела а на моите е едва 2 мм
МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КАК ДА СВАЛЯ И ДРУГИЯ ТАМПОН ТРЯБВА ЛИ ДА СВАЛЯМ ОПОРАТА НА ДВИГАТЕЛЯ или има някаква друга хитрина
Имам две Г 460 и 463.
460-то сам го рециклирал напълно (ремонт на двигателя, рециклиране на автоматика, смяна на карета амове и др. като ново е вече но се появи следния проблем, който като се замислиа го имасхе осхте като го докарах от Швейцария, на свободен ход колата тресе много силно и това се увеличи след ремонтите направени до сега.
Три дена съм я диагностицирал и след няколко неуспешни опита да установя причината (смених цялата ауспухова система, сложих мека връзка въпреки, че няма нужда от такава, нови тампони на ауспусите, и т.н.) нищо не се промени.
Започнах да се съмнявам в тампоните на двигателя въпреки, че сам ги сменил при ремонта на двигателя.
Снощи ги почнах но това се оказва май непосилна за моите тех. умения задача.
Свалих тампона от страната на пътника той се оказа със счупена метална планка и се вижда че е опирал до купето НО ДРУГИЯ ТАМПОН НЯМА ИЗМЪКВАНЕ а има същия проблем, купил съм ориг тампони на тях се вижда че планката е 5 мм дебела а на моите е едва 2 мм
МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КАК ДА СВАЛЯ И ДРУГИЯ ТАМПОН ТРЯБВА ЛИ ДА СВАЛЯМ ОПОРАТА НА ДВИГАТЕЛЯ или има някаква друга хитрина
Коментар