През изминалия уикенд си смених двигателя. Ето как протече:
донора и рецепиента:

Събота, 10 ч. - започвам да вадя стария двигател

Към 11 ч. идва Майк и започва бавно да ми помага

М110 двигателя е изваден

разликата във фланците на кардана

новите скорости с монтиран "правилен" фланец

новия мотор и скорости готови за инсталиране

започваме да го монтираме

мотора е в коша, нивелиран и укрепен

новите лапи за монтажа на двигателя към тампоните (съжалявам за лошата снимка)

мотора е монтиран, събота около 6 ч.

Неделя около 10 ч. - най напред монтирам маркучите на хидравликата

след което продължавам с ел. инсталацията, вакуумите, маркучите на парното и др.

през което време Майк (дошъл по късно, "снощен") преправя изпускателната тръба от турбото до гърнето
,
след което удължава и монтира лоста за превключване на скоростите

неделя, около 6 ч. - двигателя е готов

понеделник - вече сам. Оправям системата за гасенето на мотора. Тъй като ме мързи да разглобявам и преправям ключа за запалването, просто монтирам един вакуумен електромагнитен клапан. Работи перфектно. "накарай мързеливия на работа да те научи на акъл" - Българска поговорка.

финални щрихи

около обяд - готов и работещ!

Специални благодарности на:
Майк Кели - без неговата помощ тази замяна нямаше да стане.
Мишо Дражев - неговите безценни съвети и подкрепа ми дадоха куража да свърша тази работа.
Анатолий (Vokel) - той си знае.
Warren T от Монреал - научи ме на доста за замените на мерцедесови двигатели
донора и рецепиента:

Събота, 10 ч. - започвам да вадя стария двигател

Към 11 ч. идва Майк и започва бавно да ми помага

М110 двигателя е изваден

разликата във фланците на кардана

новите скорости с монтиран "правилен" фланец

новия мотор и скорости готови за инсталиране

започваме да го монтираме

мотора е в коша, нивелиран и укрепен

новите лапи за монтажа на двигателя към тампоните (съжалявам за лошата снимка)

мотора е монтиран, събота около 6 ч.

Неделя около 10 ч. - най напред монтирам маркучите на хидравликата

след което продължавам с ел. инсталацията, вакуумите, маркучите на парното и др.

през което време Майк (дошъл по късно, "снощен") преправя изпускателната тръба от турбото до гърнето

след което удължава и монтира лоста за превключване на скоростите

неделя, около 6 ч. - двигателя е готов

понеделник - вече сам. Оправям системата за гасенето на мотора. Тъй като ме мързи да разглобявам и преправям ключа за запалването, просто монтирам един вакуумен електромагнитен клапан. Работи перфектно. "накарай мързеливия на работа да те научи на акъл" - Българска поговорка.

финални щрихи

около обяд - готов и работещ!

Специални благодарности на:
Майк Кели - без неговата помощ тази замяна нямаше да стане.
Мишо Дражев - неговите безценни съвети и подкрепа ми дадоха куража да свърша тази работа.
Анатолий (Vokel) - той си знае.
Warren T от Монреал - научи ме на доста за замените на мерцедесови двигатели
Коментар