От: Термометър за маслото в двигателя
Помага и за максимално бьрзото достигане на оптимална температура на мотора.Ако това нещо е правено да тегли ще има и радиатор с перка на маслен радиатор.Ако правилно помня на някои дизели им слагат нещо като термостат на дьното на кутията на масления филтьр,отваря на 110 и напьлно отворен на 135,но това са далечни спомени.
Истински тегач има и радиатор на маслото в скоростите като и там има перка.
Ако вземем обаче пример от големите дизели тук,Фордове разни или Додж,там по показания маслото е около 2-3 градуса по студено без да ги товарят.
Ако вкараме морски дизели в темата кьдето в топлообменника се ползва студена солена вода и сьвсем ще е студено маслото като чукам на ниски обороти и чакам да си хванат рибата.
Помага и за максимално бьрзото достигане на оптимална температура на мотора.Ако това нещо е правено да тегли ще има и радиатор с перка на маслен радиатор.Ако правилно помня на някои дизели им слагат нещо като термостат на дьното на кутията на масления филтьр,отваря на 110 и напьлно отворен на 135,но това са далечни спомени.
Истински тегач има и радиатор на маслото в скоростите като и там има перка.
Ако вземем обаче пример от големите дизели тук,Фордове разни или Додж,там по показания маслото е около 2-3 градуса по студено без да ги товарят.
Ако вкараме морски дизели в темата кьдето в топлообменника се ползва студена солена вода и сьвсем ще е студено маслото като чукам на ниски обороти и чакам да си хванат рибата.
Коментар