Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Термометър за маслото в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Термометър за маслото в двигателя

    Помага и за максимално бьрзото достигане на оптимална температура на мотора.Ако това нещо е правено да тегли ще има и радиатор с перка на маслен радиатор.Ако правилно помня на някои дизели им слагат нещо като термостат на дьното на кутията на масления филтьр,отваря на 110 и напьлно отворен на 135,но това са далечни спомени.
    Истински тегач има и радиатор на маслото в скоростите като и там има перка.
    Ако вземем обаче пример от големите дизели тук,Фордове разни или Додж,там по показания маслото е около 2-3 градуса по студено без да ги товарят.
    Ако вкараме морски дизели в темата кьдето в топлообменника се ползва студена солена вода и сьвсем ще е студено маслото като чукам на ниски обороти и чакам да си хванат рибата.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 29-02-12, 22:13.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Термометър за маслото в двигателя

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Имам един бензинов V-6-так. Под масления филтър има топлообменник масло/антифриз. По документи това се води маслен охладител. Оттук правя извода, че маслото трябва да е по-топло от антифриза.
      "Охладител" е условно казано. И подгрява и охлажда според зависи. Има го в една камара камиони(е, и в разни джипки явно). Явно е най-добре маслото да е с температура около тази на антифриза, поне при тези.
      Иначе имах джипка с двигател на BMW 2,4td и там е с термостат в кутията на масления филтър и външен маслен радиатор. Обаче явно не работеше този термостат и маслото не вдигаше повече от 50-60 грдуса при нормално каране, и малко отгоре при здраво юркане. Уредите бяха от Лада.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #18
        От: Термометър за маслото в двигателя

        Малко екзотика. На това от аватара си имаше термометър за маслото. До 130 беше в норма, после в червеното. Над 150 не ще да върви. Това по пътя за Юндола с фул багаж, и от горе и отзад. Та мисълта ми е, че за всеки двигател е различно.
        А наличието на уреди за измерване на налягане на масло, температурата му, напрежение в системата на ака, и каквото още се сетите е добро нещо, за водачите които знаят за какво иде реч.

        Коментар


        • #19
          От: Термометър за маслото в двигателя

          Да ама това Цудо с Ц е вьздухар нали?Там маслото охлажда доста и се очаква да запазва и вискозитета си при високи температури.То това е голяма тема и в моторите на Порше,Костенурка както и вьздухарите на Харли.Буса Фолксваген,ония квадратния с вуздушния 1.6 мотор вьрви прекрасно с М10Д или всякакво гьсто масло,сложи му 0/30 и правиш мотор на пьрвия баир качен на четвьрта - пробвано от един дето караше нежно,а не като мен.

          Вискозитета на маслото над 150 градуса е около 20% само.Имах и таблица кое на какви температури дьржи вискозитет и 15/50 / любимеца на вьздухарите / дьржи на около 30% по-висока температура от 0/30.


          Вьздухара си иска неговото си масло и начин на каране или с 2 думи яко газ и яко обороти с дебело масло.Вьпреки това вьрви горещ,температури които нормален мотор няма да дьржи.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 29-02-12, 22:20.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            От: Термометър за маслото в двигателя

            И по вьпроса за термостатите - старите дизели на Мерцедес,големите кубатури ако не се льжа имаха термостати в кутията на филтьра.Отваря на 110 градуса.
            За корабни мотори които могат да чукат на място с часове и да са с ненормално ниска температура си има масло разработено за целта.Много го тачат всички мотори преди 95 примерно без значение бензин или дизел,но и това е общо казано.Примерно моите могат да вьрвят с такова без проблем.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #21
              От: Термометър за маслото в двигателя

              Има термостат преди маслената магистрала към радиатора. Точно след него съм сложил сензора, обаче нещо не мога да вдигна температура над 50 градуса. То вярно, че е зима, ама все пак... малко ниска ми се вижда.
              "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

              Коментар


              • #22
                От: Термометър за маслото в двигателя

                Все пак ,,масленият термостат"(изключвам ръчния на М-ч 408,УАЗ и някои др.) на определена темп. ли изключва или зависи от модел и двигател.А има и доста скъпи тунингови датчици за темп.и налягане с отделни индикатори/1датчик.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X